Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 162 cm høy og er 20 år gammel. Synes gutter at det er for lavt? Synes det er litt flaut faktisk. Hjelper ikke akkurat når alle venninnene mine er rundt 170-175, og jeg ser dermed enda lavere ut:icon_frown:

Anonymkode: dd7e6...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken gutt er det snakk om?

Anonymkode: f4930...8f4

Skrevet

Søk og du skal finne... 

Det er faktisk ganske mange tråder om dette på forumet overalt her nå. Får du ikke svar der så får du faktisk ikke svar på det du lurer på... 

Anonymkode: ae274...69d

Skrevet

nå må du slutte med høydetråder på KG. Ærlig talt, hvorfor bryr du deg? Hva skal du gjøre dersom 10 menn fra internett som du aldri kommer til å møte syns du er for lav? Har du en plan for å vokse 15 cm? Noe må du jo ha tenkt ut, hvis du er interessert i å bli høyere?

Anonymkode: f2517...2cf

Skrevet

Jeg er 151 og får masse oppmerksomhet fra menn, tror sjelden det er høyden det kommer an på. Men jeg tror det hjelper å være glad i seg selv..

Anonymkode: e82bf...937

Skrevet
På 1.12.2016 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Er 162 cm høy og er 20 år gammel. Synes gutter at det er for lavt? Synes det er litt flaut faktisk. Hjelper ikke akkurat når alle venninnene mine er rundt 170-175, og jeg ser dermed enda lavere ut:icon_frown:

Anonymkode: dd7e6...c9e

Nei, det er faktisk helt vanlig høyde det også. :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 151 og får masse oppmerksomhet fra menn, tror sjelden det er høyden det kommer an på. Men jeg tror det hjelper å være glad i seg selv..

Anonymkode: e82bf...937

Jeg og. Jeg er ikke i blant de høyeste, men får til tider oppmerksomhet for det altså.:ler: 

• Liker 1
Skrevet

Du er høyere enn meg, og det skorter ikke på oppmerksomhet fra det andre kjønn her. Får stadig komplimenter for høyden min faktisk :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...