Gå til innhold

Si fra eller bare slette?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver123
Skrevet

Har flørta litt med en fyr en stund nå, og tidligere i uka avtalte vi å treffes i dag, jeg sa han fikk være den som tok initiativ. Har ikke hørt noe og nå gir jeg opp da dette er tredje gangen dette skjer, vi har en løs avtale også hører jeg ingenting. Siden vi ikke er seriøse enda har jeg ikke sagt noe tidligere. Men da vi skrev tidligere i uka var jeg tydelig på at jeg vil at vi skal møtes og ikke bare sende snap og meldinger.

Skal jeg bare slette han fra alle sosiale medier eller spørre hva greia er? Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om han har lyst til å bare bli slettet.

Skrevet

Bare å slette.

Han er så intressert som i oppmerksomheten han gir deg....

Anonymkode: 520e4...ff7

• Liker 4
Skrevet

Tror jeg ville sagt fra om at jeg ikke ønsker mer kontakt først. Liker ikke helt den ghosting kulturen.

Anonymkode: eb468...c94

• Liker 4
Gjest prøver123
Skrevet

Nå fikk jeg en randomsnap av han - fatter ikke hva han driver med? Later han som om vi ikke hadde en avtale? 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Undrende32 skrev:

Har flørta litt med en fyr en stund nå, og tidligere i uka avtalte vi å treffes i dag, jeg sa han fikk være den som tok initiativ. Har ikke hørt noe og nå gir jeg opp da dette er tredje gangen dette skjer, vi har en løs avtale også hører jeg ingenting. Siden vi ikke er seriøse enda har jeg ikke sagt noe tidligere. Men da vi skrev tidligere i uka var jeg tydelig på at jeg vil at vi skal møtes og ikke bare sende snap og meldinger.

Skal jeg bare slette han fra alle sosiale medier eller spørre hva greia er? Hva ville du gjort?

Jeg har lært fra tidligere erfaringer. Hadde ikke tatt kontakt. Ville sett om han gjorde det. Men hadde heller ikke sittet å ventet på han. Han hadde måtte vise interesse på en skikkelig måte for å vekke min interesse!. 

Endret av JenniferA
Skrevet

Ikke slett. Da virker du bare sint og fornærmet. 

Anonymkode: ba043...47f

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ville sagt fra om at jeg ikke ønsker mer kontakt først. Liker ikke helt den ghosting kulturen.

Anonymkode: eb468...c94

sjæl

Skrevet

Han virker useriøs.

Du kan si at du ikke er interessert når avtaler ikke blir fulgt opp. Om det gjør at han tror du er sur, hva så? Bare toskete folk lager avtaler og lar det gli ut uten å si ifra.

Anonymkode: cf0bf...707

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker useriøs.

Du kan si at du ikke er interessert når avtaler ikke blir fulgt opp. Om det gjør at han tror du er sur, hva så? Bare toskete folk lager avtaler og lar det gli ut uten å si ifra.

Anonymkode: cf0bf...707

Enig, spesielt hvis dette har skjedd flere ganger. 

Jeg ville ha sagt i fra at jeg ikke er int i sånt og slettet han

Skrevet

Det kan ikke sammenlignes med ghosting (som noen nevner lenger opp) om hun sletter han uten å si fra nå. Han er jo faktisk ikke interessert i henne utifra handlingene hans, så mest sannsynlig gir han vel en lang f i om hun sletter han. 

Ghosting er når man dater seriøst og den ene parten plutselig kutter kontakten uten et ord. Det skjedde meg i august og er noe av det verste jeg har opplevd i datingsammenheng. Sliter med det enda. 

Anonymkode: 0a36d...853

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke sammenlignes med ghosting (som noen nevner lenger opp) om hun sletter han uten å si fra nå. Han er jo faktisk ikke interessert i henne utifra handlingene hans, så mest sannsynlig gir han vel en lang f i om hun sletter han. 

Ghosting er når man dater seriøst og den ene parten plutselig kutter kontakten uten et ord. Det skjedde meg i august og er noe av det verste jeg har opplevd i datingsammenheng. Sliter med det enda. 

Anonymkode: 0a36d...853

Uff, folk kan være så fæle! Man går vel bare rundt og tenker på hva man har gjort galt...

Ts, kan du ikke spørre han om han ikke har lyst til å finne på noe? Eksen min var dødsnervøs da vi begynte å date, men jeg trodde han bare var ignorant og overfladisk. Viste seg at han bare var litt redd for å virke altfor interessert og ikke ville bli såret.

Anonymkode: 79434...224

Skrevet

Hadde ikke giddet verken å slette eller svare ham noe mer, dersom han skulle ta kontakt, Ikke gjør noe som helst.

Anonymkode: c0853...d43

Gjest prøver123
Skrevet

Han spurte meg dagen etter om jeg var sur på han? Svarte at jeg ikke syns noe om å lage avtaler uten å holde de, da hadde han tusen gode unnskyldninger for hvorfor det ikke ble noe, dette svarte jeg ikke på og det er det siste jeg hørte. Om han ikke kunne pga noe uforutsett er det vanlig høflighet å gi beskjed etter min mening. 

Takk for alle råd :) 

Skrevet

Han virket ekstremt useriøs. Litt den type gutt som har lyst du tar kontakt etter 23.00. Jeg hadde det samme med en gutt og han var mye opp og ned og tok aldri helt initiativ , fant fort ut han kun hadde lyst og ha sex da det passet han. 

Anonymkode: 9eaa0...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...