Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, nei, men tror jeg har vaert paa nippet. :rodme:

Pleier du aa finne paa andre unnskyldninger for aa unngaa noe dersom du har mensen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kommer helt an på situasjonen, men det har hendt.

Har du noen gang vært forelsket i en kamerat eller venninne?

Skrevet (endret)

Ja

Klør du deg "der nede" offentlig (men prøver å skjule det som "Oj, jeg har noe langt nede i lommen..")?

Endret av Minien
Gjest Gjest
Skrevet

jepp!!!

har du noen gang i voksen alder bitt tånegler??

Skrevet

:overrasket:

Ikke som liten, ikke som større ikke som størst!

Har du??

Skrevet

Nei, det er disgusting! :overrasket:

klemmer du kviser om du får noen?

Skrevet

Ja, alltid!

Hva gjør du om du er borte, uten handlemuligheter og oppdager at tannbørsten er gjenglemt?

Skrevet

er jeg sammen med samboeren så låner jeg hans. hvis ikke spiser jeg en gulrot og etterpå skyller godt med fluorskyll.

har du prompa foran kjæresten noengang?

Skrevet

en gang ved et uhell...

hva gjør du hvis du er på do på i et selskap og det er fritt for dopapir?

Skrevet

vasker med vann & såpe!

blir du nervøs alene hjemme?

Skrevet

nei, siden jeg har hund

barberer du underlivet før underlivskontroll eller lar du det gro?

Skrevet

Det gror ikke fritt hverken til vanlig eller når jeg skal til undelivskontroll, men jeg fjerner ikke alt heller.

Hva slags prevensjon bruker du?

Skrevet

akkurat nå er det faktisk ingen prevensjon her i gården

du da?

Skrevet

Prøver meg på P-ring igjen..... :roll: i påvente av at mannen skal sterilisere seg.

Vært gravid før?

Skrevet

Aldri vært gravid.

Du er hos din nye flamme, og oppdager at du har fryktelig mye luft i magen. Går du på do og "eksploderer" eller sier du pent at "jeg må hjem igjen, jeg"?

Skrevet

Jeg sier jeg må ut og trekke litt frisk luft, kjøpe en cola på hjørnet el. lignende tenker jeg! For ikke vil jeg hjem, og ikke vil jeg la flammen få nyss om problemet :ler:

Du er invitert i fint selskap og ankommer med mannen. Da du ser de andre gjestene innser du at du har kledd deg helt feil for anledningen. Hva gjør du?

Skrevet

Gremmes, og sniker meg fort ut igjen for å reise hjem og skifte. (Jeg håper det var naboen jeg var invitert til..hehe..)

Du er hjemme på familiemiddag hos svigermor for første gang. Hele familien hans er til stede, og når du kommer tilbake etter et lite toalettbesøk bemerker flammens yngste søster at "hahaha! du har dopapir under skoen!". Hva sier og gjør du?

Skrevet

Hm... mumler vel noe om at det er noe jeg gjør alle nye steder - vasker litt her og der på gulvene.....

En varm sommerdag du skal treffe en ny flamme på kafe i byen, og du sitter på en buss for å komme frem. Bussen stopper opp i trefikkork og AC slutter og fungere. Alle på bussen stinker svette etter en stund - du med. Tiden er meget knapp når du går av på ditt stoppested, du er rød i fjeset og lukter... Hva gjør du da :forvirret: ?

Skrevet

Har jeg tid til det prøver jeg å finne en vask for å ta vekk det verste (men bare hvis det er tid - å komme for sent er dødssynd). Når jeg kommer frem forteller det som det er og foreslår at vi skal dra og bade sammen. :)

Du er på sms-flørteren med en ny fyr, og sender ved en feiltakelse en melding som venninna di skulle hatt til han med innhold som forteller hvor forelsket du er og hvor fælt det er å lure på hva han tenker og føler. Hva skriver du i neste melding til han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...