Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørs jo hva det er... Pizza spiser jeg med hendene selv om noen ser meg! Men gryteretten blir vanskeligere :roll:

Har du dummet deg fullstendig ut foran noen du var forelsket i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...nei, det tror jeg faktisk ikke.

Har du noen gang vært sjalu på noen her på forumet?

Skrevet

neei..ikke som jeg kan komme på. Har jo tenkt, når jeg leser om de som er gravide og slikt at "jeg vil også ha", men det er vel ikke å være sjalu...

har du noen gang snakket stygt om noen - og så hørte de det?

Gjest SumoBryter
Skrevet

Nei, jeg soler meg ikke

Begynner du å kle av deg buksene på veg til doen for å spare tid, når du er hjemme?

Skrevet

jepp

har du rapet i offentlighet?

Gjest Catwoman
Skrevet

nei, tror ikke det, ikke som jeg kan huske.

ser du på q-tipsen etter at du har hatt den i øret, for å se hvor my du har fått ut?

Skrevet

Ja

Plukker du deg noe ganger mellom tærene?

Skrevet

Ja..

Har du noen gang måtte plukke opp noe som har falt i do?

Skrevet

Ja desverre :veldigsur:

Har du noen gang gjort fra deg så mye at doen ble tett?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hahaha, nei, men jeg har kastet skittent undertøy i do i stedet for skittentøyskurven.

Har du gjort det?

Skrevet

Jeg har ikke bomma på toalettet nei...men jeg har mista mye oppi der, deriblant mobilen min. Kjempefestlig!

Har du spist bedervet mat noen gang?

Skrevet

Når det gjelder mat,ja. Tør ikke prøve noenting. Men ellers er jeg ikke det.

Har du gjort noe skikkelig pinlig i søvne noen gang?

Gjest Queenblue
Skrevet

Ja. jeg var borte på overnattingsbesøk. Vi hadde kjørt hele natta og jeg hadde vondt i øya. La meg med våte bomullsdotter på øynene... og drømte etter en stund at jeg måtte på do.... ja du kan jo gjette hvordan det gikk. Plutselig ble det vått senga. :oops:

Har du?

Gjest SumoBryter
Skrevet

Mmm, jeg gjorde det samme, drømte at jeg gikk på do, men også fikk jeg skikkelig luft i magen en gang da venninnen min sin søte bror som jeg var litt forelsket i sov i overkøya. Det var flauuut og veldig smertefullt å forsøke å holde all den luften inne, til slutt klarte jeg ikke det heller...

Har du noen gang blitt så gærn på mannen at du kaster ting i huset?

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe. Ja, det har jeg gjort. Men har klart å begrense meg til puter, sokker og andre myke, ufarlige ting hittil.. :wink:

Kunne du ha vært utro hvis du helt sikkert kunne vite at din kjære aldri fikk vite om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...