Gjest Nysgjerrig_ Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Er dette deg? http://vg.transact.no/Profile.asp?UserID=137013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Hvorfor tror du det er meg, frøken detektiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nysgjerrig_ Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Fordi dette mennesket også heter Waco, og skriver temmelig likt som deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg er ihvertfall sikker på at det er deg Waco.. fordi jeg finner de samme inneleggene/trådene du har her Ønker en glimrende helg.. for nå fyker jeg på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #6 Del Skrevet 25. juli 2002 Mailadressen er den samme, så da er det nok "vår" Waco dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 #7 Del Skrevet 25. juli 2002 bravo lily! Jeg bare venta til den første jenta skulle slå sammen to og to.... men det tok sin tid... litt engstelig ble jeg jo selvsagt... kan det ta så laaaang tid tenkte jeg.... vente mer... vente litt til... og caramba! Der ja... jammen det er jo samme e-mail adresse..... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #8 Del Skrevet 25. juli 2002 Hehe, det var jo ikke vanskelig å se at det var deg da... Samme skrivestil, samme innlegg, samme mailadresse. Har jeg roen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #9 Del Skrevet 25. juli 2002 Cinema Paradiso var egentlig nok å vite for min del... Steinbra film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå