AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Skal gå med en sort enkel kjole som rekker til midten av lårene. Det er lange armer og høy hals på den. Skal gå med høye hæler med reimer rett over anklene. spørsmålet er, er det innafor å gå uten strømpebukse? Jeg synes det er finere uten, men andre mener kanskje det blir for drøyt? Det er snakk om julebord med Ford. Er 25 og dette er mitt første ordentlige julebord. Anonymkode: bfb45...6f7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Ikke gjør det. Bare ben i desember er vulgært. Anonymkode: dadca...e3f 15
Ankimaki Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Jeg ville kjørt safe og tatt på meg strømpebukse. På julebord med jobben er det greit å ha noe som dekker knærne. Det ikke er kjempe stor forskjell om strømpebuksen brun, men nok til at du blir tatt mer seriøst. Hadde det derimot bare vært venner så hadde jeg tatt litt ekstra sol en periode og gått uten. Jeg er ca like gammel som deg, om det har noe å si. Endret 1. desember 2016 av Ankimaki La til en ekstra setning 2
Antoinette Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Bruk strømpebukse, det finnes jo utrolig mange fine. Bare legger på julebord med jobben er fy-fy. 10
Gjest Margit Spat Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Bare legger i desember er ikke annet enn feil, julebord eller ei. Det ser garantert ikke finest ut. Kjolen du skal bruke høres jo ut som en typisk «vinterkjole», siden den har lange ermer og hals, og da er det helt naturlig å bruke strømpebukse. Det finnes mange fine, så det er bare å velge.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Tenk over hvilke signaler du da sender ut til de andre på julebordet. Vil du bli oppfattet som en seriøs kvinne, få på deg strømpebukser. Da unngår du og å bli en snakkis i lange tider fremover. Anonymkode: a9d13...b38 5
Antoinette Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Ikke bli hun unge dumme som kler seg upassende. Det stempelet vil du slite med lenge etterpå. På med strømpebuksa. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Da får det bli sorte nylonstrømper isåfall. Hudfarga er det styggeste jeg vet og de matcher aldri hudtonen uansett. Rart at strømpebukser skal ha så mye å si på hva folk skal tenke om en. Er ikke min jobb, skal være med typen. Anonymkode: bfb45...6f7 1
Antoinette Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke min jobb, skal være med typen. Anonymkode: bfb45...6f7 Spiller ingen rolle, ikke sett han i et dårlig lys. 12
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får det bli sorte nylonstrømper isåfall. Hudfarga er det styggeste jeg vet og de matcher aldri hudtonen uansett. Rart at strømpebukser skal ha så mye å si på hva folk skal tenke om en. Er ikke min jobb, skal være med typen. Anonymkode: bfb45...6f7 Desto viktigere å følge kutyme. Med mindre du ønsker at typen din skal bli sett på som "stakkaren med trailer trashet" Anonymkode: 3a5a1...6b2 10
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Bruk strømpebukse det er ikke innafor å gå uten.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Herregud for noen grinebitere..! Gå uten du, så blir typen din kjent som han som er sammen med hu rypa med de lekre beina!! Anonymkode: 8e3ef...599 5
Antoinette Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Sitat Man trenger ikke være en grinebiter for å påpeke kleskoder. 14
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Skal du gått med kort kjole som rekker under rumpa, så bør du gå med strømpe. I dette tilfellet her, så kan du fint å gå uten strømpe. Jeg tror du kommer til å se smashing ut selv om du kan få stygge blikk fra kjerringer, men det er bare å overse Anonymkode: 40839...d66 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 7 minutter siden, Antoinette skrev: Man trenger ikke være en grinebiter for å påpeke kleskoder. Det er helt korrekt. Det er TS sitt første julebord. Hun skal være med typen, - det er altså hans jobb (Ford så langt jeg forstod) som arrangerer julebordet og da har kolleger/direktører/ledere og alle andre med seg ektefelle/samboer/kjæreste. Kjolen TS snakker om rekker til midt på låret, altså ikke av de aller lengste, men tekkelig lang nok. Den har lange ermer og høy hals, en vinterkjole. Til sorte vinterkjoler og pensko er normal kutyme bruk av strømpebukse eller strømper av noe slag. TS står selvsagt helt fritt til å velge, men hun har fått stort sett gode råd og tips i tråden sin. Det har også mye å gjøre med kunsten å "passe inn"i det selskap man kommer til. Anonymkode: f6e10...3ef 18
Antoinette Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt korrekt. Det er TS sitt første julebord. Hun skal være med typen, - det er altså hans jobb (Ford så langt jeg forstod) som arrangerer julebordet og da har kolleger/direktører/ledere og alle andre med seg ektefelle/samboer/kjæreste. Kjolen TS snakker om rekker til midt på låret, altså ikke av de aller lengste, men tekkelig lang nok. Den har lange ermer og høy hals, en vinterkjole. Til sorte vinterkjoler og pensko er normal kutyme bruk av strømpebukse eller strømper av noe slag. TS står selvsagt helt fritt til å velge, men hun har fått stort sett gode råd og tips i tråden sin. Det har også mye å gjøre med kunsten å "passe inn"i det selskap man kommer til. Anonymkode: f6e10...3ef Kunne ikke vært mer enig. 1
minister-mio Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 Det er forskjell fra strømpebukse til strømpebukse. Finn en fin en. Uansett finere enn bare ben i norge i desember. 12 timer siden, Antoinette skrev: Man trenger ikke være en grinebiter for å påpeke kleskoder. Nettopp 5
Lanista1984 Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 Det ser jo som regel veldig klassisk og mer pyntet ut med finere tynne strømper enn bare ben. Og igjen er det vel favorittlandet mitt, Italia, som leverer det beste på dette feltet også;) (Finn noen som er unike med litt diskre mønster eller andre detaljer.) 1
Honey Dew Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 Nei, det synes jeg ikke. Eneste gangen du kan gå uten strømpebukse, er om sommeren 2
exictence Skrevet 2. desember 2016 #20 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Nei, det synes jeg ikke. Eneste gangen du kan gå uten strømpebukse, er om sommeren Jeg mener at du og andre får gjøre det de vil, selvsagt. Men jeg er enig med Honey Dew. Det fins jo så mange fine tynne. Mye penere med strømpebukse enn uten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå