AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har fått tilbud om et ettromsleilighet på kringsjå med eget bad og kjøkken. Men jeg finner ingen bilder av leiligheten på SIO. Noen som vet hvordan standarden er? Og jeg har i tillegg skikkelig heiseskrekk, er det mulig å ringe SIO og spørre om hvilken etasje det er i? Føler de virket så veldig "Ta det du får" haha. Kan liksom ikke se for meg en hverdag hvor jeg må gå 12 etasjer. Greit med 8, men 12 virker litt for mye altså, uten å virke som en bortskjemt drittunge Også har jeg googlet kringsjå, virker ikke så veldig bra, hva er deres erfaringer? Er fra fra Oslo så er ikke sånn at jeg bare MÅ ta det første og det beste, men det har jeg sagt siden jeg flyttet hjem igjen for 4 måneder siden haha. Merker jeg er litt for voksen til å bo hos a mor nå Anonymkode: ae43b...b30
Gjest Linaria Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Regner med at du kan velge mellom flere ledige ettromsleligheter de har, om de har flere, ellers kan du gjerne ringe og spørre hvilken etasje. Jeg bodde selv på Krinsjå i ti dager mens hybelen min på Sogn ble pussa opp. Var helt grei standard for meg, men likte ikke å bo så langt unna sentrum. Bodde også med noen sære mennesker, men det betyr jo ingenting når du har egen leilighet.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Er da helt innafor å spørre om beliggenhet på leiligheten. Så vidt meg bekjent er de umøblerte 1-romsene ganske freshe, mens de møblerte begynner å bli rimelig nedslitte. Anonymkode: 18f05...a53
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Har ikke bodd der selv, men har vært der en del ettersom jeg hadde venner som bodde der. Det er litt langt unna sentrum, men det går direkte t-bane til sentrum, så det er egentlig null stress. Om du er glad i å gå på ski eller tur i marka, er beliggenheten helt prima med et par minutters gange til marka. Selve leilighetene er ganske gamle og slitte, men de er fult brukbare, så det er egentlig ikke noe problem. Er jo også en av de billigste studentboligene hos SiO tror jeg? Det med etasje vet jeg dessverre ingenting om. De heisene der mine venner bodde var relativt små og klaustrofobisk må jeg innrømme (har ikke heisskrekk), så dersom du har heisskrekk ville jeg sjekka opp i å få en etasje i "gangavstand". Anonymkode: 7388a...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå