Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 erfaringer av STOP 24 mot svette, hva syns dere om det? Det virker vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 hmmm..jo, jeg var ganske tørr under armene, men det som kom ut stinka! Dessuten er den ikke bra hvis du har veldig ømfintlig hud. Jeg gadd ikke bruke den særlig lenge. Nå må jeg legge til med en gang at jeg har hatt STORE problemer med svette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Stop 24 virka ikke på meg, så aluminiumklorid ble min redning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Stop 24 er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 Stop 24 virker på meg, men dessverre forsvinner virkningen når jeg kommer sånn tre kvart ned i flasken... Har ennå ikke skjønt om det er jeg som blir 'immun' eller om det er Stop 24 som mister virkning etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sapzy Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har hadde store problemer med svetteflekker under armene, helt til jeg ble tipsa om Yerka her inne. Har brukt det i over tre år nå, funker som bare det! Kan bruke nøyaktig de klærne jeg vil, og vil gå så langt som å si at min livskvalitet er forbedret! Er sååå takknemmelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 29. november 2004 #7 Del Skrevet 29. november 2004 kor får du kjøpt det middelet... er det dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. november 2004 #8 Del Skrevet 29. november 2004 Stop 24 skulle visst ikke være noe bedre enn vanlig deo fikk jeg fortalt sist jeg var på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #9 Del Skrevet 29. november 2004 Yerka selges f.eks. på Vita. Flere apoteker selger det også. Mener den koster mellom 150 og 200 kr flasken. Det høres kanskje litt dyrt ut, men den er veldig drøy. Og har for meg fungert MYE bedre enn stop 24 og aluminiumklorid. Anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eve Skrevet 29. november 2004 #10 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) . Endret 4. oktober 2020 av eve Utdatert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #11 Del Skrevet 29. november 2004 starta med stop 24 og den virka første gangen.. men så bytta jeg til yerka og den virker hve rgang så kom deg over til den! mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. november 2004 #12 Del Skrevet 30. november 2004 Yerka inneholder også blant annet aluminiumklorid. (Ingrediensene står på esken, men den kaster jeg jo.) Og når det gjelder Stop 24, så hadde den så godt som ingen virkning på meg. Jeg svetter ikke så himla mye, det er bare ingen vanlige deodoranter som virker. Tvert i mot får de fleste deodoranter meg til å svette mer, av en eller annen merkelig grunn. :klø: Yerka er visst det eneste som duger her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #13 Del Skrevet 5. desember 2004 Stop 24 virka ikke på meg' date=' så aluminiumklorid ble min redning.[/quote'] Samme her! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 5. desember 2004 #14 Del Skrevet 5. desember 2004 Samme her! 8) definitivt min også funker kjempebra. kjøpes på apoteket for rundt 80kr. Trenger ikke bruke det mere enn 1 gang i uka, og kan love deg at dette hjelper virkelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå