AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei! Jeg har vurdert å gjøre noe med leppene mine i mange, mange år. Har ikke turt, da jeg har vært livredd for unaturlig resultat og allergisk reaksjon, men nå har jeg bestilt time. Er det noen som har erfaringer, positive eller negative?? Veldig takknemlig for å høre fra dere! Jeg har så og si ikkeeksisterende lepper, og har alltid hatt komplekser for det. Ønsker på ingen måte at de skal bli store eller at det skal vises at jeg har gjort noe. Anonymkode: 1fcc9...212
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har! Ikke forvent det store resultatet etter én gang. Du vil være hoven i 2-3 dager, og så vil leppene roe seg såpass mye at det bare er du som vil se litt forskjell. Har kun positive erfaringer, det er ikke vondt og det er over på 1-2-3. Det tar tid å bygge lepper, så du må bare være tålmodig :-) Dersom du skal ta 0,5 kommer du nok ikke til å se stor forskjell når hevelsen er borte. Anonymkode: fa15f...96d 1
Jerry Lee Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Men da lar du det vel bare være, da! Snakk om å lage no' schwært utav ingenting! 🙈 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker på ingen måte at de skal bli store eller at det skal vises at jeg har gjort noe. Anonymkode: 1fcc9...212 Så dropp det da? Anonymkode: de442...442 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har! Ikke forvent det store resultatet etter én gang. Du vil være hoven i 2-3 dager, og så vil leppene roe seg såpass mye at det bare er du som vil se litt forskjell. Har kun positive erfaringer, det er ikke vondt og det er over på 1-2-3. Det tar tid å bygge lepper, så du må bare være tålmodig :-) Dersom du skal ta 0,5 kommer du nok ikke til å se stor forskjell når hevelsen er borte. Anonymkode: fa15f...96d Tusen takk for svar! Kommer til å ta 0,5. Hadde du noe særlig lepper før du begynte? Hvor mange ganger måtte du fylle før du ble fornøyd? Syns du selv at det så naturlig ut når du hadde fått den størrelsen du ville? Anonymkode: 1fcc9...212
Gullik Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så og si ikkeeksisterende lepper, og har alltid hatt komplekser for det. Anonymkode: 1fcc9...212 Det er dette du må komme over. Andre folk er garantert mer opptatt over sine egne komplekser, enn at du eller noen andre har små lepper. Gjør deg selv en tjeneste, og avbestill den timen! 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Kommer til å ta 0,5. Hadde du noe særlig lepper før du begynte? Hvor mange ganger måtte du fylle før du ble fornøyd? Syns du selv at det så naturlig ut når du hadde fått den størrelsen du ville? Anonymkode: 1fcc9...212 Bare hyggelig! Jeg har bare fylt én gang, gjorde det i slutten av september. 0,5 ml. Ser ingenting av det nå, leppene mine ser helt vanlige ut. Kjæresten min hater alt som har med injeksjoner å gjøre, og han har ikke sett forskjell engang, haha... Kan garantere deg at han ville sagt noe. Gjør du det på en fredag, kan du mest sannsynlig dra på jobb på mandag uten at folk vil se forskjell. Det skal sies at jeg har store lepper naturlig, så jeg vet ikke hvordan resultatet vil bli hvis man ikke har så mye lepper fra før. Jeg vil anbefale deg å heller ta flere omganger med 0,5 enn 1 ml, så slipper du at overleppa står ut i profil. Anonymkode: fa15f...96d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig! Jeg har bare fylt én gang, gjorde det i slutten av september. 0,5 ml. Ser ingenting av det nå, leppene mine ser helt vanlige ut. Kjæresten min hater alt som har med injeksjoner å gjøre, og han har ikke sett forskjell engang, haha... Kan garantere deg at han ville sagt noe. Gjør du det på en fredag, kan du mest sannsynlig dra på jobb på mandag uten at folk vil se forskjell. Det skal sies at jeg har store lepper naturlig, så jeg vet ikke hvordan resultatet vil bli hvis man ikke har så mye lepper fra før. Jeg vil anbefale deg å heller ta flere omganger med 0,5 enn 1 ml, så slipper du at overleppa står ut i profil. Anonymkode: fa15f...96d Ok, det er betryggende å høre. Takk igjen. Min er heller ikke begeistret. Ja, takk for tipset, jeg gjør nok det. Skjønner at folk sier jeg ikke burde gjøre det, men når man går rundt med komplekser så lenge, og det kanskje er mulig å få gjort noe med det, så har jeg lyst til å prøve. Anonymkode: 1fcc9...212
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, det er betryggende å høre. Takk igjen. Min er heller ikke begeistret. Ja, takk for tipset, jeg gjør nok det. Skjønner at folk sier jeg ikke burde gjøre det, men når man går rundt med komplekser så lenge, og det kanskje er mulig å få gjort noe med det, så har jeg lyst til å prøve. Anonymkode: 1fcc9...212 Bare still flere spørsmål hvis du kommer på mer du lurer på 0,5 ml er et lite filleinngrep som i det lange løp ikke betyr noe som helst. Jeg tok 0,5 fordi jeg var nysgjerrig på hvordan det så ut, og jeg har aldri hatt komplekser for leppene mine. Jeg tror dessverre du vil bli skuffet hvis du tror at 0,5 ml vil utgjøre noen som helst forskjell. Første gangen vil kroppen bryte ned stoffet kjempefort, og du vil nok tenke at det er bortkastede penger. Lykke til, håper du blir fornøyd Og drit i folk som kritiserer deg for valget ditt, du er den eneste som vet hvordan det er å være deg. Å forstørre leppene er ingen big deal, det er ikke noe skummelt og det er ingen permanent forandring, om et par måneder er leppene dine tilbake til utgangspunktet. Og dersom du av en eller annen grunn skulle angre forferdelig etter forstørrelsen, er det bare å fjerne filleret med hyalase... Anonymkode: fa15f...96d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare still flere spørsmål hvis du kommer på mer du lurer på 0,5 ml er et lite filleinngrep som i det lange løp ikke betyr noe som helst. Jeg tok 0,5 fordi jeg var nysgjerrig på hvordan det så ut, og jeg har aldri hatt komplekser for leppene mine. Jeg tror dessverre du vil bli skuffet hvis du tror at 0,5 ml vil utgjøre noen som helst forskjell. Første gangen vil kroppen bryte ned stoffet kjempefort, og du vil nok tenke at det er bortkastede penger. Lykke til, håper du blir fornøyd Og drit i folk som kritiserer deg for valget ditt, du er den eneste som vet hvordan det er å være deg. Å forstørre leppene er ingen big deal, det er ikke noe skummelt og det er ingen permanent forandring, om et par måneder er leppene dine tilbake til utgangspunktet. Og dersom du av en eller annen grunn skulle angre forferdelig etter forstørrelsen, er det bare å fjerne filleret med hyalase... Anonymkode: fa15f...96d Tusen takk! Så snill du er. Jeg vil heller bli skuffet over at det vises for lite enn for mye. Da kan jeg jo evt bare prøve med litt mer. Takk. Det er lett å dømme. Jeg skulle jo ønsket det ikke plaget meg. Men det er vanskelig å ikke la seg påvirke av den verdenen vi lever i, hvor utseende er veldig viktig, og man bombarderes av "krav" på alle kanter. Jeg tenker at hvis jeg har muligheten til å gjøre noe med det, så prøver jeg. Har sett en del skrekkhistorier i media hvor folk ser helt forferdelige ut etter de har fyllt leppene, og det har gjort at jeg foreløpig ikke har turt å prøve. Det er betryggende at man kan fjerne det hvis alt skulle gå galt! Anonymkode: 1fcc9...212 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Hei! Jeg har fylt på leppene mine 3 ganger. Tok 1 ml per gang Er veldig fornøyd! Jeg tror også at det er en misforståelse at 'alle' har komplekser for leppene sine, dersom de velger å fylle dem. Jeg likte mine lepper fra før av, de hadde en helt fin form. Nå ser de supernaturlige ut, og er fyldige. Ingen har kommentert det. Som du også nå vet, vil leppene dine bli hovne i en 3-4 dager etterpå. Jeg kan anbefale Cetrizin (antihistaminer) for å dempe hevelsen. Det kan du få reseptfritt på apoteket Litt vondt gjør det også å fylle på, men du får bedøvelseskrem først. 0,5 ml første gang er greit å starte med. Dog veit jeg ikke hvor mye som er igjen etter at hevelsen har gått ned. Jeg vet 1 ml høres mye ut, men jeg så kun en liten forskjell etter å ha fylt på 1 ml 1 gang. Og husk at unge jenter/damer som oftest har høy forbrenning, så resultatet kan forsvinne fort Uansett - jeg synes du skal go for it! Det er tydelig at du har tenkt over dette en stund, og det er bra at du reflekterer over det! Og drit langt i eventuelle negative kommentarer, bare fordi du ikke følger 'normen'. Lykke til! Anonymkode: da308...558 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 Jeg skal gå med 15 cm hæler (som lady gaga) i morgen. Jeg er redd. Hva skal jeg gjøre. Jeg trenger hjelp. Anonymkode: dc814...3ce
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal gå med 15 cm hæler (som lady gaga) i morgen. Jeg er redd. Hva skal jeg gjøre. Jeg trenger hjelp. Anonymkode: dc814...3ce bare ikke fall på ræva og drit deg ut så går det bra Anonymkode: e1a50...6f1 1
jukkapalme Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 På 1.12.2016 den 14.44, Jerry Lee skrev: Men da lar du det vel bare være, da! Snakk om å lage no' schwært utav ingenting! 🙈 Må du være så kulten og nesevis? Hun må da få lov til å være litt nervøs! Det er tross alt et inngrep selv om det ikke er noe stort inngrep. Du hadde sikkert vært nervøs om du skulle forlenge pikken du også! Til ts: jeg er helt sikker på at dette går bra! Litt lyst til å fylle litt i leppene selv også, men er ikke interessert i å bli seende ut som en and, hehe! 4
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev: Må du være så kulten og nesevis? Hun må da få lov til å være litt nervøs! Det er tross alt et inngrep selv om det ikke er noe stort inngrep. Du hadde sikkert vært nervøs om du skulle forlenge pikken du også! Til ts: jeg er helt sikker på at dette går bra! Litt lyst til å fylle litt i leppene selv også, men er ikke interessert i å bli seende ut som en and, hehe! Gidameg, da... 😔 Og jeg trenger ikke forlenge pikken. Kunne du BLITT mer usaklig...?
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Ja om du skulle vokse balla, nappe nesehår på klinikk eller hva som helst da. Du er neppe så dum at du ikke forstår hva jeg mener. Uansett trenger du ikke være så frekk mot ts. Kan heller ønske henne lykke til eller la vær å svare når du bare har frekke svar å komme med uansett! De fleste er litt nervøse før inngrep uansett om de er små eller store. Det tror jeg du ville vært også. Jaja. Skjønner bare ikke hvorfor du mener du tjener på å framstå usaklig og fjollete. ☺ God helg. ☺ Endret 2. desember 2016 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Hvorfor gjør folk slikt? Finnes det noen som ser bra ut med permanent duckface? Anonymkode: d24b1...ec9 Endret 4. desember 2016 av lillesky
jukkapalme Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Jaja. Skjønner bare ikke hvorfor du mener du tjener på å framstå usaklig og fjollete. ☺ Snakker du om? Det var du som var frekk og dust mot ts, jeg tok henne i forsvar. Hva jeg tjener eller ikke tjener på dette har ingenting med saken å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 (endret) På 02.12.2016 den 21.48, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør folk slikt? Finnes det noen som ser bra ut med permanent duckface? Anonymkode: d24b1...ec9 Det gjør det sikkert, men de aller, aller fleste ender ikke opp med duckface. Kanskje den tiden man brukte permanente fillere, men dagens fillere går ut etter 6-12 mnd. Noen mener de kan gå ut etter tre. Du kan også oppløse filleren med et annet stoff hvis du ønsker å reversere inngrepet. Men, det hjelper vel ikke fortelle deg det. Du er nok en av de forutinntatte menneskene som har "hørt om noen" eller "sett noen på paradise hotell" med slike lepper. Alltid fint å høre fra de uten erfaring. Anonymkode: a846a...3c7 Endret 4. desember 2016 av lillesky 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #20 Skrevet 2. desember 2016 3 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev: Må du være så kulten og nesevis? Hun må da få lov til å være litt nervøs! Det er tross alt et inngrep selv om det ikke er noe stort inngrep. Du hadde sikkert vært nervøs om du skulle forlenge pikken du også! Til ts: jeg er helt sikker på at dette går bra! Litt lyst til å fylle litt i leppene selv også, men er ikke interessert i å bli seende ut som en and, hehe! Takk skal du ha!:) Nei, det er jo det jeg er redd for også, å bli seende ut som ei and:/ Anonymkode: 1fcc9...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå