AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei. Er det noe her inne som vet om en nettside lignende denne, der man kan diskutere fritt, og at alle kjønn får være med i diskusjonene? Jeg ser at kvinneguiden ikke har utestengt menn, men hvis noen vet om en lignende og enda mer morsom side så del gjerne.Anonymkode: 2ac02...829
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Jeg vil legge til at her får jo folk være anonyme, eller bruke fiktive kallenavn og sånt, men det gjør ingenting om en lignende side har dette som oppsjoner også. Anonymkode: 2ac02...829
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Doktoronline.no er gratis, har lignende forumoppbygning med mange underforum (inkl åpent forum) som Kvinneguiden,og er anonymt for brukerne Anonymkode: 0707c...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Det er jo diskusjon.no og VGD da. I tillegg til Norsk freak-forum (freak.no) Anonymkode: df432...484
Mari Y Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 På 1.12.2016 den 14.27, AnonymBruker skrev: Hei. Er det noe her inne som vet om en nettside lignende denne, der man kan diskutere fritt, og at alle kjønn får være med i diskusjonene? Jeg ser at kvinneguiden ikke har utestengt menn, men hvis noen vet om en lignende og enda mer morsom side så del gjerne. Anonymkode: 2ac02...829 Er det ikke noe som heter diskusjonsforum.no eller noe? Ellers er det jo debattsiden til VG Nett.
Mari Y Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 På 1.12.2016 den 14.35, AnonymBruker skrev: Det er jo diskusjon.no og VGD da. I tillegg til Norsk freak-forum (freak.no) Anonymkode: df432...484 Det òg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 diskusjon.no har flere mannlige brukere, er min oppfattning. Og vgd.no Anonymkode: dc8a9...d45
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har iallefall best erfaring med diskusjon.no Det virker som om folk rett og slett diskuterer langt mer ordentlig der... Anonymkode: df432...484
Mari Y Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 På 1.12.2016 den 14.32, AnonymBruker skrev: Doktoronline.no er gratis, har lignende forumoppbygning med mange underforum (inkl åpent forum) som Kvinneguiden,og er anonymt for brukerne Anonymkode: 0707c...e3e I tillegg er det visst leger o.l der, som også svarer på spørsmål ang legevitenskap, osv. Det kan jo gjøre ting litt mer konkret, dersom man spørsmål ang helse. Er mange som kan bruke diverse tråder på KG til å forsøke å henge ut hverandre, vet ikke helt om hvordan DET er på Doktoronline.no, men det er i hvert fall mer ryddig at man har de som har litt mer utdanning innen helsefag eller medisin-studier.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, Mari Y skrev: I tillegg er det visst leger o.l der, som også svarer på spørsmål ang legevitenskap, osv. Det kan jo gjøre ting litt mer konkret, dersom man spørsmål ang helse. Er mange som kan bruke diverse tråder på KG til å forsøke å henge ut hverandre, vet ikke helt om hvordan DET er på Doktoronline.no, men det er i hvert fall mer ryddig at man har de som har litt mer utdanning innen helsefag eller medisin-studier. Er det bevist at de faktisk er kvalifisert helse-personell da? Eller er dette bare folk som PÅSTÅR at de viss nok er lege? Anonymkode: df432...484
Mari Y Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bevist at de faktisk er kvalifisert helse-personell da? Eller er dette bare folk som PÅSTÅR at de viss nok er lege? Anonymkode: df432...484 Det pleier å stå registrert, i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå