Wonders Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvor handler du dette? Pakkedisker? Jeg er glad i å pakke, med alt det innebærer av stæsj. Jeg sender julekort til ca 20-25 stykker, og der vil jeg egentlig at portoen skal veie tyngst. Ser at Europris går hardt ut. Men hvem er billige? Man kommer seg jo ikke unna sånne ting, og jeg klarer ikke vente til de gratisreklamene kommer i posten med kort og lapper fra diverse veldedige organisasjoner...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Vil tro Nille eller Sparkjøp Anonymkode: 8aba6...f71
Wonders Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro Nille eller Sparkjøp Anonymkode: 8aba6...f71 Finner ikke noe på Sparkjøp sine hjemmesider, litt dumt. Må vel være en oversikt på slikt?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Nille og Ikea Anonymkode: 01168...321
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Ikea, Søstrene Grene og Rusta har mye bra til en god pris. Anonymkode: 1d0dc...5e0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Nille hadde i alle fall innpakningspapir for 1 krone (eller var det 2) sist jeg var innom. Billigere blir det neppe. Anonymkode: fada0...0cd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 På 1.12.2016 den 13.47, Wonders skrev: Hvor handler du dette? Pakkedisker? Jeg er glad i å pakke, med alt det innebærer av stæsj. Jeg sender julekort til ca 20-25 stykker, og der vil jeg egentlig at portoen skal veie tyngst. Ser at Europris går hardt ut. Men hvem er billige? Man kommer seg jo ikke unna sånne ting, og jeg klarer ikke vente til de gratisreklamene kommer i posten med kort og lapper fra diverse veldedige organisasjoner... Håper du betaler litt inn på giro for disse "gratise" kortene og merkelappene😝 Anonymkode: 91e1d...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå