AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg og kjæresten min er i 30-årene og vi har vært sammen i ett par år nå, og vi har kjempebra sex og alt er bra. MEN, jeg er veldig over-hygiensk, og tror det har påført meg ett negativt miljø "der nede".. Jeg må alltid være nydusja rett før sex, så vanskelig å være impulsiv. Han er egentlig likedan, må alltid vaske seg/dusje før sex. Jeg dusjer 1-2 ganger daglig og vasker meg GRUNDIG der nede(uten såpe). I starten, når jeg og kjæresten min møttes, måtte jeg være nydusja heeele tida, og pådro meg soppinfeksjon to ganger første året.. Noen ganger kommer det noe hvitt på pikken hans når vi har sex. Og i det siste har jeg følt for å "sjekke miljøet" der nede når jeg dusjer, så jeg tar fingeren oppi, og da er det ofte noe slimete der. Det lukter ikke noe spes, men det skal vel ikke være der uansett.. Jeg og kjæresten snakket sammen for litt siden om ting som plager han ol. Én ting er at jeg alltid blir veldig våt når jeg blir kåt, så må ofte ta flere pauser for å gå på do, og noen ganger ødelegger det stemningen. Men den andre tingen, som var veldig flaut å få høre, var at noen ganger så lukter det av meg der nede.. Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd ulike kurer fra apoteket, for å få opp ph-balansen der nede, men ingen forskjell.. Lei av å ha det sånn😔 HJELP?! Anonymkode: 8da13...002
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hva lukter det? Lukter du det selv? Bakteriell vaginose? Anonymkode: 666c6...292
Gjest lipgloss Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Syns det hørtes ut som alt er normalt down below jeg Litt slim og hvit slim er ganske vanlig og ha på penis etter samleie og visst det ikke lukter så er det ikke noe galt,det at du er våt skal du være glad for,ta med et lite mykt håndkle neste gang visst du syns det blir for mye lykke til 😘
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min er i 30-årene og vi har vært sammen i ett par år nå, og vi har kjempebra sex og alt er bra. MEN, jeg er veldig over-hygiensk, og tror det har påført meg ett negativt miljø "der nede".. Jeg må alltid være nydusja rett før sex, så vanskelig å være impulsiv. Han er egentlig likedan, må alltid vaske seg/dusje før sex. Jeg dusjer 1-2 ganger daglig og vasker meg GRUNDIG der nede(uten såpe). I starten, når jeg og kjæresten min møttes, måtte jeg være nydusja heeele tida, og pådro meg soppinfeksjon to ganger første året.. Noen ganger kommer det noe hvitt på pikken hans når vi har sex. Og i det siste har jeg følt for å "sjekke miljøet" der nede når jeg dusjer, så jeg tar fingeren oppi, og da er det ofte noe slimete der. Det lukter ikke noe spes, men det skal vel ikke være der uansett.. Jeg og kjæresten snakket sammen for litt siden om ting som plager han ol. Én ting er at jeg alltid blir veldig våt når jeg blir kåt, så må ofte ta flere pauser for å gå på do, og noen ganger ødelegger det stemningen. Men den andre tingen, som var veldig flaut å få høre, var at noen ganger så lukter det av meg der nede.. Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd ulike kurer fra apoteket, for å få opp ph-balansen der nede, men ingen forskjell.. Lei av å ha det sånn😔 HJELP?! Anonymkode: 8da13...002 Det høres ut som det er slim og de fleste av oss har slim der nede Anonymkode: 256b4...25e 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 ALLE har slim (utflod) i vagina. Dette er vaginaens beskyttelse, det hjelper til med å få ut alt som ikke skal være der. Du er jo helt panisk! Anonymkode: e7314...087 14
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ALLE har slim (utflod) i vagina. Dette er vaginaens beskyttelse, det hjelper til med å få ut alt som ikke skal være der. Du er jo helt panisk! Anonymkode: e7314...087 Mulig jeg er panisk Men jeg trodde ikke det var normalt å ha så mye.. Hver dag.. 😏 Anonymkode: 8da13...002
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er panisk Men jeg trodde ikke det var normalt å ha så mye.. Hver dag.. 😏 Anonymkode: 8da13...002 Det er det. Anonymkode: 256b4...25e 2
lillemy02 Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Jeg bare stusser litt hvorfor han sa det plager han. Dere har ett veldig usunt syn på kropp begge to og det er noe dere bør jobbe med! 14
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Men det er jo rart at han kjenner noe lukt, med det vaskeregimet du har? Anbefaler en test hos legen. Anonymkode: 09584...366
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, lillemy02 skrev: Jeg bare stusser litt hvorfor han sa det plager han. Dere har ett veldig usunt syn på kropp begge to og det er noe dere bør jobbe med! Han har ikke hatt så mange sexpartnere og har vel ikke så mye å sammenligne med. Det at jeg blir så våt, får jeg ikke gjort noe med. Men vil jo ikke at det skal lukte av meg😏 Men det gjør det tydeligvis, noen ganger.. Og har hørt at overdreven hygiene, kan gjøre at man lukter og får mer utflod i perioder.. Men jeg kan jo ikke slutte å dusje heller🙈 Anonymkode: 8da13...002
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke hatt så mange sexpartnere og har vel ikke så mye å sammenligne med. Det at jeg blir så våt, får jeg ikke gjort noe med. Men vil jo ikke at det skal lukte av meg😏 Men det gjør det tydeligvis, noen ganger.. Og har hørt at overdreven hygiene, kan gjøre at man lukter og får mer utflod i perioder.. Men jeg kan jo ikke slutte å dusje heller🙈 Anonymkode: 8da13...002 Overdreven vasking kan gi et ustabilt miljø der nede. Det er heller ikke bra for huden din å dusje flere ganger daglig, unngå det om du kan. En fuktig klut holder i massevis. Anonymkode: 0d554...004
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo rart at han kjenner noe lukt, med det vaskeregimet du har? Anbefaler en test hos legen. Anonymkode: 09584...366 Som oftest har jeg alltid dusjet før vi har sex, og da går det bra. Men hvis vi har vært ute på byen en kveld eller har sex på morgenen eller bare er spoantane, kan det lukte noen ganger.. Anonymkode: 8da13...002 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som oftest har jeg alltid dusjet før vi har sex, og da går det bra. Men hvis vi har vært ute på byen en kveld eller har sex på morgenen eller bare er spoantane, kan det lukte noen ganger.. Anonymkode: 8da13...002 Det lukter kjønn, med andre ord? Anonymkode: 19e07...ef5 11
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Det er ikke meningen å være luktfri! Jeg forstår virkelig ikke hvordan sexen kan være bra når dere er så 'sykelig' opptatte av hygiene. Kom dere forbi dette her. Dere har mye super og avslappet sex i vente. Kan jo nesten virke som om dere forsterker hverandre i denne oppførselen. Hvis du må dusje før sex, så vil jo ikke han være noe dårligere. Hvis han er luktfri (som ikke er normalt) må jo du også være det. Anonymkode: 3d6d7...d4f 3
lillemy02 Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Altså mannen min driter fullstendig i lukten jeg kan si at å nei nå er jeg svett og stinker og blæææ. Svaret hans er alltid pikken har ikke nese😂. Og det lukter jo bare " utvendig" innvendig er sjeden selvrensende og du skall ikke vaske innvendig. Tror typen din hadde fått sitt livs sjokk etter en skikkelig ons på en fremmed dame etter både fors, byen og nachs😂😂😂 8
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, lillemy02 skrev: Altså mannen min driter fullstendig i lukten jeg kan si at å nei nå er jeg svett og stinker og blæææ. Svaret hans er alltid pikken har ikke nese😂. Og det lukter jo bare " utvendig" innvendig er sjeden selvrensende og du skall ikke vaske innvendig. Tror typen din hadde fått sitt livs sjokk etter en skikkelig ons på en fremmed dame etter både fors, byen og nachs😂😂😂 Han hadde sikkert fått litt hetta av discomus
Inwe Skrevet 1. desember 2016 #17 Skrevet 1. desember 2016 Det lukter der nede etter en lang dag på samme måte som man kan lukte litt andre steder. Du er ikke luktfri. Vi har våtservietter for underlivet ved senga så om noen av oss lukter litt kan man bruke de før feks oralsex. Vanligvis blir de brukt av han etter sex mens jeg går på do for å renne av meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #18 Skrevet 1. desember 2016 Psykolog Anonymkode: 034e6...0e0 5
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2016 #19 Skrevet 1. desember 2016 Man er ikke luktfri der nede uansett hvor mye man vasker seg. Men hva du spiser og hvordan livsstilen din er kan spille inn på smak og lukt av underlivet. Om du f.eks drikker mye alkohol, drikker lite vann, røyker, snuser eller spiser mye salt mat og lite frukt og grønnsaker. Å ta pause fordi du er våt er jo kjempesynd, vet om mange kvinner som sliter med at de ikke blir våte nok under samleie og gjerne skulle ha hatt det "problemet". Om du har mye utflod kan det tyde på at ting ikke er helt som det skal der nede og at det er for mye produksjon av utflod, men så lenge det ikke lukter vondt eller har rar farge er det ikke noe å bekymre seg over. Og om mannen din er vant til at du er veldig ren der nede kan det hende at lukten han kjenner er helt normal, han er bare vant til at alt skal være nyvasket. Jeg anbefaler deg å ta en tur til gynekolog om du ikke har gjort det allerede i år. De er som regel kjempeflinke og svarer på alt du lurer på og kan si deg om alt er normalt eller ikke normalt nedentil for å gi deg litt ro i sjela. Det er ikke bra å vaske seg for mye i skrittet, da kan det virke mot sin hensikt og gi deg alt fra sopp til feil ph verdi.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #20 Skrevet 1. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er panisk Men jeg trodde ikke det var normalt å ha så mye.. Hver dag.. 😏 Anonymkode: 8da13...002 Derfor selges det truseinnlegg. For kvinner som faktisk har såpass mye utflod at man må gå med truseinnlegg. Det er helt normalt! Når du vasker deg nedentil bruker du intimsåpe eller bare vann, du skal IKKE oppi inni der å grave, du er selvrensende inni. Hvis du holder på å vaske inni deg, da får du trøbbel med sopp og drit. Vask deg normalt og floraen nedentil blir normal. At du blir våt er jo bare en super ting! Tenk på alle som må drive med glidemiddel! Det er jo en del av sexen og la alle kroppens "juicer" flyte! 😊 Men ta med en håndduk som noen sier, om det plager deg. Da slipper du å forlate akten underveis Anonymkode: aacc0...bd0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå