AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei! Jeg lurer veldig på når dere begynte å kjenne liv for første gang? Jeg er førstegangs gravid og vet at det kan ta litt tid før man skjønner at det faktisk er barnet du kjenner. Og hvordan kjennes det ut? 😉 Anonymkode: 653ec...84f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Er gravid med nummer tre i uke 17 nå og har fortsatt ikke kjent noe... med nummer to mener jeg det var rundt uke 19-20 jeg kjente det for første gang. Anonymkode: 0069b...9d1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Jeg troor jeg kjenner det avertil. Begynner å bli kraftigere så tror det må være babyen. Er i uke 18 nå og begynte å kjenne det for rundt 1,5 uke siden. Kjennes litt ut som noe dunker meg inne ifra nedre del av magen. (Rundt der nede de finner hjertelyden). Kan også kjenne sånn bobbler avetil der som flere forklarer at de kjenner det som. Er veldig spendt på hvordan det føles om et par uker:D Anonymkode: 21186...c8b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Ved første graviditet kjente jeg utvendig spark i uke 19. Var usikker på alt jeg kjente før det, men hadde nok kjent ett par uker før. Bare at jeg ikke skjønte det. Nå er jeg gravid og 12 uker og føler jeg har kjent noe ett par ganger. Tror ikke noe på at man kan kjenne så tidelig så regner ned det er noe annet, selv om det kjennes helt likt 😊 Anonymkode: 2035c...d4e
blomst12 Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Med første kjente jeg 17+3 og med andremann uke 15.. Morkaka har ligget bak begge svangerskapene,så det har vel og litt og si for meg kjentes det ut som noe bevegde seg. Kan ikke relatere meg til disse boblene eller fiskehalene noen beskriver
alabaster Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Førstegangs. Jeg ble helt sikker på at det var baby jeg kjente når jeg kjente det flere ganger om dagen. Det har jeg gjort hver dag siden 17 +3. En uke etterpå kunne samboer kjenne det også. Når jeg skjønte hvordan det kjentes ut, så forstod jeg at det var baby jeg hadde kjent sporadisk tidligere også. Kjennes som små dult. Nå som jeg er lenger på vei, 25 uker, kjenner jeg både klare dult og andre, mer strykende, bevegelser når baby skifter stilling.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Kjente det i uke 14-15, men da var jeg ikke helt sikkert. Har kjent spark og bevegelse hver dag siden17 + 0. Kunne kjenne det utenpå samme uken. Jeg er førstegangsgravid. Anonymkode: 74047...b1b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Første graviditet 15-16 uker Andre graviditet 13-14 uker kjentes først som kiling nedrest i lysken for så og gå over til en slags bevegelse morkaka forran begge gangene Anonymkode: 1b13c...69e
Nautika Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Første gang: rundt uke 17 (morkake mot magen) Andre gang: uke 15 (morkake mot rygg)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Litt usikker med de to første, men tredje gangen kjente jeg liv i magen i uke 16❤️ Anonymkode: bd737...03e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Ca. uke 14 men da ikke hver dag. Nå i uke 17 kjener jeg liv flere ganger per dag. Anonymkode: 59268...3cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Barn 1: ca uke 19 (morkake foran). Barn 2: ca uke 15 (morkake foran) Anonymkode: 7b758...cee
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurer veldig på når dere begynte å kjenne liv for første gang? Jeg er førstegangs gravid og vet at det kan ta litt tid før man skjønner at det faktisk er barnet du kjenner. Og hvordan kjennes det ut? 😉 Anonymkode: 653ec...84f Usikker på når jeg kjente første gang, men da jeg var hos legen da jeg var 17 uker hadde jeg kjent daglig bevegelse et par uker kanskje, og jeg var bevisst på at det var babyen jeg kjente, men usikker på akkurat når jeg forsto dette. Samboer hadde også kjent bevegelse rumdt 16 uker. Forøvrig har jeg hele tiden syns det har vært lettere å kjenne når jeg holder hånd på magen rett på huden, langt nede der bevegelsene er så tidlig. Tror ikke jeg hadde klart å kjenne daglig bevegelse så tidlig og forstått at det var babyen, om jeg ikke hadde kjent med hånda. Kunne gjerne sitte en halvtime med hånda på magen hver kveld etter jeg hadde spist. Anonymkode: 6121a...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå