AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Skal ha mens imorgen (tror jeg), det er litt surr i syklusen etter fødsel for 9 måneder siden. Har kjent på livmortappen i noen måneder nå, og den er alltid HELT åpen under EL. Nå er den lukka, og er ikke helt rund lenger. Den er liksom flat slik at det kjennes ut som den går i ett med alt annet. Har også litt menssmerter, og var veldig opplåst igår. Idag er jeg heeelt sliten, og har forresten vært kvalm på kveldene hver dag nå. Blir sprø, jeg skjønner jo ingen ting. Kan ta test, men vil høre litt med dere og erfaringer først:) Anonymkode: 059bd...f98
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Ingen erfaringer? Anonymkode: 059bd...f98
theSchrimp Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Firsto ikke helt spørsmålet ditt... Du har fått eggløsningslim dagen før forventet mens, men tappen er lukket? Endten er mensen på vei til tross slimet eller så er du blitt gravid igjen? 😁 Selv har jeg ofte fått strekkbart slim noen dager før mens
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 41 minutter siden, theSchrimp skrev: Firsto ikke helt spørsmålet ditt... Du har fått eggløsningslim dagen før forventet mens, men tappen er lukket? Endten er mensen på vei til tross slimet eller så er du blitt gravid igjen? 😁 Selv har jeg ofte fått strekkbart slim noen dager før mens Ja, jeg skulle egentlig ha mensen idag.. Men har veldig strekkbart slim, men tappen er helt lukka og blitt ganske flat Enda ikke noe mensen idag, men har ikke hatt det regelmessig siden jeg fødte for 9 måneder sida.. Har hatt det hver måned, men ikke regelmessig.. Anonymkode: 059bd...f98
theSchrimp Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skulle egentlig ha mensen idag.. Men har veldig strekkbart slim, men tappen er helt lukka og blitt ganske flat Enda ikke noe mensen idag, men har ikke hatt det regelmessig siden jeg fødte for 9 måneder sida.. Har hatt det hver måned, men ikke regelmessig.. Anonymkode: 059bd...f98 har det faktisk litt på samme måte, bortsett ifra at jeg ikke har født eller vært gravid enda men skulle hatt mensen mandag forje uke, da fikk jeg ekstremt strekkbart slim.. og enda ingen mens her og tappen er myk og lukket kan nok være EL som er på bærtur bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå