Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I håp om at det er flere som er like ivrige på julekalendere som meg, tenkte jeg det kunne være lurt å ha en tråd hvor vi kan tipse hverandre om diverse slike :) Jeg sliter spesielt med å finne noen på instagram, så alle forslag taes imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julekalendre der man faktisk vinner noe, eller luker man åpner for gøy og bilde/sang/kjent person/spill dukker opp? :)

Anonymkode: a41b0...e98

Skrevet

Der man vinner noe for min del iallefall :)

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er alle julekalendere som er på nett i år

http://www.julekalendere.com

Anonymkode: 9410d...505

Har gått gjennom den, men konkurranser på instagram tar mye kortere tid. Skulle vært en liste over de også :)

Skrevet

De fleste butikker og firma kjører giveaways, konkurranser, julekalendere med jevne mellomrom. Hva slags produkter er du interessert i å vinne? Følg sidene som promoterer de produktene. Jeg følger flere konkurranser på FB og registrert meg på noen julekalendere på div nettsider med e-post adresse. Noen kjører julekalendere både på FB og IG.

Anonymkode: 69fe0...153

Skrevet

gjerrigknarken.no har vel en slags oversikt, over forskjellige "julekalendere" konkurranser og sånn ?

Men det er vel ganske mange som deltar på slike ting..

Så sannsynligheten for å vinne neo, er kanskje ikke så veldig stor?

Anonymkode: 1047e...8b2

Skrevet

Douglas.no har en konkurranse nå i desember der du er med i trekning av gavekort om du melder deg på

Anonymkode: 7aee7...05f

Skrevet

Hvordan kan man egentlige vite om de som står bak disse konkurransene, ikke selger epost-adresser osv til noen andre?

Kanskje de selger informasjonen som folk oppgir, videre til forskjellige  nettsteder - som deretter begynner å spy ut all mulig søppelpost og dritt...

Gjest Jacklost
Skrevet

7 eleven og Narvesen appen har daglige luker hvor man kan vinne ting

Skrevet

Så mange som er på fb, jeg har ikke tenkt å annonsere for all på fb hvilke kalendere jeg er med på, så nei takk

Anonymkode: 7c584...abb

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man egentlige vite om de som står bak disse konkurransene, ikke selger epost-adresser osv til noen andre?

Kanskje de selger informasjonen som folk oppgir, videre til forskjellige  nettsteder - som deretter begynner å spy ut all mulig søppelpost og dritt...

Fordi det ikke er lov så må man bare gå ut ifra at de ikke gjør det. Seriøse firmaer driver ikke med slikt. Det verste som kan skje er at du blir spammet. Sannsynligvis er det enkelt å melde seg ut.

Skrevet

Turjenter og Norrøna har kalender både på FB og på Instagram. Jeg foretrekker selv å svare på Instagram. 

Anonymkode: 65d4f...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...