AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan fungerer forholdet, i praksis? For det betyr jo at dere ikke kan ha sex, siden dere er imot all form for prevensjon. Bruker dere "kalendermetoden", så vil dere ha barn. Ferdig snakka. Eneste som kan forhindre barn er å avstå fra sex. Jeg er ikke katolikk, men protestant og tar lettere på prevensjon. Mannen min har katolsk tro, og er imot prevensjon. Jeg kjører sexnekt, for jeg ønsker ikke flere barn på kanskje 5 år. Men det er ikke noe moro... Og det er ikke "velfungerende", akkurat. Mannen sier at han ikke bestemmer hva jeg tilfører min kropp, men jeg gidder ikke å gå på ppiller når jeg vet at det er noe han er imot, føler det er dobbeltmoralsk av ham å ha sex med meg når han vet jeg går på ppiller (som han er imot) bare fordi det er min kropp, og ikke noe han bestemmer over (han bestemmer da vitterlig om han skal ha sex eller ikke, med en som faktisk har prevensjonsmiddel i kroppen, men det hører han ikke på). Så her nekter jeg, frem til jeg vil ha barn. Er det flere som har erfaring med det, som har gode tips og råd underveis? Det er det eneste jeg lurer på. Anonymkode: b8726...744
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: dytter Anonymkode: b8726...744 Vet du hvem andre som pleide å dytte? Hitler. Anonymkode: 64021...74b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Hvorfor er katolikker imot prevensjon? Anonymkode: 47731...e9d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 det står noe i bibelen om å ikke spille ut sæden i marka eller noe. En som hadde seg med ei og hoppa av i svingen. Gud likte ikke at sæden gikk til spille. I så måte er d vel ikke lov å runke heller... Anonymkode: 24c91...3a9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Eh? Har han tenkt å få 1 barn hvert år da eller? Eller tenker han at dere bare skal ha sex 1 gang hvert 5 år? Hvordan skal dette fungere egentlig? Anonymkode: a4870...3e4
Summers Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Sikkert greiere å google eller å poste spørsmålet på et katolsk forum. Ting løser seg kanskje også om mannen din leser seg opp på forbudet mot prevensjon i den katolske kirken for du har helt rett i at han bryter forbudet om du går på ppiller. Når han finner ut reglene så kan det jo hende han gir opp forbudet helt. Endret 2. desember 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 ? Katolikker elsker prevensjon. Mannen din høres litt gal ut. Anonymkode: 87bcb...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå