Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Hva er det galeste du har gjort på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Hva er det galeste du har gjort på skolen? Drukket diverse mini-likør flasker. Vet ikke om det blir regnet som galt i dagens samfunn, men jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg var alltid så redd for å gjøre noe galt jeg. Det vil si, jeg var redd for at noen skulle ta meg i å gjøre noe galt. Derfor ble det gjerne til at jeg satt og klekket ut idéene mens andre fikk gjennomføre dem Det verste jeg gjorde var å gi en gutt juling fordi han mobbet lillebroren min. Dårlig gjort, for han var så mye mindre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 26. juli 2002 #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Etter en heidundrene skolefest på videregående, lå en gjeng og sov i kantina i langfri, deriblant meg. Plutselig kom et egg trillende rett ved siden av meg,(gudene vet hvor det kom fra) som jeg tok og kastet ut i lokalet... Traff selvfølgelig en kar rett i hodet... Gammelt råttent egg... Stakkar, han ble kalt Egget resten av skoleåret. Og jeg turde ikke si noe, da han skulle banke opp vedkommende som hadde kastet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå