AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hodebunnen min klør, virker irrrtert og kommer litt dryss når jeg kør i hodebunnen. (Ew) Brukte tidlgiere en fra joico jeg var fornøyd med, men husker ikke hva den heter. Det fulgte med sånne små flasker i tillegg til sjampoen som man skulle ta i hodebunnen og la virker noen minutter før man sjamponerte. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Det var sølv flaske. Finner den ikke på nettet når jeg søker. Eller noen som har en annne god shampo mot slik hodebunn å anbefale? Anonymkode: 5081c...4c4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har god erfaring med Kerastase Dermo-Calm. Kløen jeg var plaget med har blitt mye bedre (men er ikke helt borte), og hodebunnen føles i det hele tatt mye sunnere nå. Håret mitt blir til og med litt senere fett enn før, antakelig fordi hodebunnen ikke trenger produsere fett i massevis for å lindre tørr og irritert hud. Anonymkode: 91e7e...f4d
Shneppi Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Jeg brukte den i over ett år, da hodebunnen min plutselig klikket helt. Klødde og flasset hele tiden, fysj! Fungerte helt supert, men nå har jeg begynt å bruke joico sin igjen da hodebunnen ser ut til å være friskmeldt Anbefales virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå