AdEm Skrevet 1. desember 2016 #1 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Er nå 13+1 hadde en styrt blødning med magesmerter for 2dager siden. Helt friskt blod. Ble henvist til sykehuset for en ul. De fant ikke ut hvor blødningen kom fra. De mente mormunn var lukket, morkaken lå øverst i livmor, og baby levde. Blødde kraftig en dag. Nå er jeg redd babyen ikke lever, blødde mye etter jeg kom fra sykehuset å spørte gyn pol i går om de ikke kunne ta meg inn til en oppfølgings ultralyd og fikk ett nei. Alt var bra, hadde det vært en SA hadde jeg kjent det. Så med dette lurer jeg på om noen har opplevd en kraftig blødning? Har det gått bra? Endret 1. desember 2016 av AdEm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Del Skrevet 1. desember 2016 Hadde en blødning som var brunaktig i uke 6, en frisk blødning i uke 10/11, som var ganske stor. Gikk bra begge gangene, fikk aldri noe svar på hvorfor. Anonymkode: a0515...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde en blødning som var brunaktig i uke 6, en frisk blødning i uke 10/11, som var ganske stor. Gikk bra begge gangene, fikk aldri noe svar på hvorfor. Anonymkode: a0515...d86 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2016 Legen skal henvise meg til ny ul i dag. Krysser fingrene for at alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 1. desember 2016 #5 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg hadde en styrtblødning i uke 12-13. Var sikker på at det gikk galt, men der tok jeg feil. Ultralyden visste at alt var fint og jeg hadde heller ikke flere blødninger. Alt gikk bra etter det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg hadde også en kraftig blødning i uke 14, tror jeg det var. Våkna på natten og gikk på do, fikk full panikk når jeg så blod i doskåla! Dro til legen dagen etter.Legen min har heldigvis ultralydapparat, og det lille hjertet slo fint! Fant ingen årsak til blødningen. Kom brun utflod i et par dager etterpå. Jenta mi er 7 mnd i dag! Anonymkode: dc779...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Del Skrevet 1. desember 2016 Blødde gjennom hele svangerskapet. Gikk fint Blør innimellom i dette svangerskapet og, men går fint så langt Anonymkode: 15f22...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei dere! Så en aktiv liten baby på ul i dag. Alt var bra! ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Del Skrevet 1. desember 2016 25 minutter siden, AdEm skrev: Hei dere! Så en aktiv liten baby på ul i dag. Alt var bra! ❤ Godt å høre Anonymkode: 15f22...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Del Skrevet 1. desember 2016 Du du aborterer hjelper det jo uansett ikke med UL. Det må bare gå sin gang. Anonymkode: bee98...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Del Skrevet 1. desember 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du du aborterer hjelper det jo uansett ikke med UL. Det må bare gå sin gang. Anonymkode: bee98...edd Såklart det hjelper! På det psykiske! Så vet man hva man har å forberede seg på, istedet for å gå rundt å vente på om kanskje fostersekk skal komme ut! Nå vet TS at hjertet slår og fosteret er OK. Hadde hun ikke tatt UL ville uvissheten vært en stor belastning. UL er absolutt hjelpsomt i slike tilfeller. Anonymkode: de019...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg hadde en større blødning i uke 16 i forrige svangerskap. Fikk beskjed at det var en kapillar (?) som sprukket på livmorhals. Gikk bra, sønnen min er to år nå. Anonymkode: e73a1...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 2. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Såklart det hjelper! På det psykiske! Så vet man hva man har å forberede seg på, istedet for å gå rundt å vente på om kanskje fostersekk skal komme ut! Nå vet TS at hjertet slår og fosteret er OK. Hadde hun ikke tatt UL ville uvissheten vært en stor belastning. UL er absolutt hjelpsomt i slike tilfeller. Anonymkode: de019...538 kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg fikk konstatert hpv virus, å hadde det på livmorhalstappen bla - jeg blødde i flere måneder å i starten hadde jeg ett par ubehagelige å store blødninger flere ganger. var vondt å ikke noe særlig, er nå idag 32 uker på vei :-) Anonymkode: 06cbf...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå