AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 hei alle sammen av kvinner her på kg. flere som har opplevd og bli sjekka opp i innboxen her inne? Jeg er i forhold da,så finner det veldig slitsomt. Og de i tileg spør om vi skal sende dirty bilder og de har dame og barn hjemme? Skamme seg , og de gir seg heller ikke når du selv nevner du er i forhold. Jeg må le litt-lenge leve KG mannfolk xD Anonymkode: f49a2...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Kanskje du ikke burde poste så mange slutties i bildetråden Anonymkode: d8488...bf8 2
fuglekvitter__ Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hei alle sammen av kvinner her på kg. flere som har opplevd og bli sjekka opp i innboxen her inne? Jeg er i forhold da,så finner det veldig slitsomt. Og de i tileg spør om vi skal sende dirty bilder og de har dame og barn hjemme? Skamme seg , og de gir seg heller ikke når du selv nevner du er i forhold. Jeg må le litt-lenge leve KG mannfolk xD Anonymkode: f49a2...d0b Nei det har jeg aldri opplevd. Da må du jo skrive tilbake til dem som skriver slik til deg at du ikke orker å få slike beskjeder? 1
Cathrine88 Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke burde poste så mange slutties i bildetråden Anonymkode: d8488...bf8 TS, jeg synes det er best å bare ignorere meldingene totalt. Fortsetter de å mase etter at du har sagt at du er i et forhold er det bare å la være å svare. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Har aldri opplevd det, jeg. Anonymkode: cfc61...d65
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Får meldinger, men om de forsøker å sjekke meg opp må de bli flinkere til å si det i klartekst Du vet du kan rapportere meldinger også?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Luksusproblem. Anonymkode: 7e4bb...38f
Gjest Margit Spat Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Aldri. Burde jeg egentlig blitt fornærmet, mon tro? Jeg poster aldri noe sex-relatert, og har aldri postet bilde av ansiktet mitt, kroppen min, underlivet mitt, puppene mine eller noen som helst annen kroppsdel, og mistenker vel at det er en viss sammenheng mellom hva man legger igjen av info her inne og hva slags «tilbud» man får.
Arktis Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 48 minutter siden, Margit Spat skrev: Aldri. Burde jeg egentlig blitt fornærmet, mon tro? Jeg poster aldri noe sex-relatert, og har aldri postet bilde av ansiktet mitt, kroppen min, underlivet mitt, puppene mine eller noen som helst annen kroppsdel, og mistenker vel at det er en viss sammenheng mellom hva man legger igjen av info her inne og hva slags «tilbud» man får. Det tror jeg du har veldig rett i. Vil tippe at en flørtende tone og hyppige svar i seksualitetsrommet kan bidra til litt ekstra oppmerksomhet. Om du da topper det hele med et bilde av deg selv, burde i hvert fall en par stykker ha vist sin interesse. Enkleste oppskriften på økt interesse, enkelt å holde seg unna for lav interesse, alt etter hva man ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Jeg skriver som anonym og slipper derfor problemet Anonymkode: 357a0...a99 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå