Vestlandsjente Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Har nettopp begynt i fast stilling på natt og har derfor noen spørsmål til dere som jobber fast natt! Hvor høy stilling har du? Hvor jobber du, og hvor mye får du utbetalt i lønn i mnd? Hvor lenge har du jobbet natt, og trives dere med det?
Popc0rn Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 100% stiling med døgnkontinuerlig turnus. Vi jobber en uke natt i løpet av åtte uker etter den egentlige turnusen. Jobber som ingeniør. Jeg får utbetalt typisk 40-50K hver måned. Spørs hva slags skift jeg har jobbet og hvor mye overtid jeg har jobbet. Og så skal det sies at denne jobben er på landet, så lønna er lavere enn i storbyene. Men så er det også mye billigere å bo her. Jeg har jobbet natt i 7 år og trives veldig godt med skiftarbeid. Jeg liker best nattevaktene, så sjefen spør meg ofte om å bytte vakter eller jobbe overtid hvis det mangler nattevakter.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Bensinstasjon, natt, 75% stilling. har 150 i timen, pluss nattetillegg, ca 170. Jobbet natt i 10 år, men kun siste halvannet året i såpass høy stilling. trives forsåvidt, da vi også har mye fri, men ønsker allikevel å bytte til dagtidjobb når muligheten byr seg, da det sliter på kropp og sinn over tid. i alle fall for min del Anonymkode: 57e6a...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå