AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan bør man gjøre det med nettdating og tinder når man har aspergers? Bør man skrive at man har det eller bør man ikke skrive det? Eventuelt når bør man si at man har det, eller bør man ikke si noe som helst? Synes ikke dette er lett. For diagnosen er jo så forskjellig fra person til person. Så ønsker jo ikke at de som leser skal tro jeg er verre enn jeg faktisk er. Anonymkode: 2ebd2...c6b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Ikke skriv det. Det er for personlig informasjon til fremmede. Det hører hjemme mye senere i en relasjon. Anonymkode: 595e6...284 2
Gjest Hold the door Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Mihva Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Ikke skriv det i profilen, men synes du burde fortelle det før/ved 4. date ca. Da har personen rukket å få et inntrykk av deg samtidig som hen har muligheten til å trekke seg om diagnosen er en dealbreaker. Dessuten kan det være at du finner ut at denne personen ikke er noe for deg likevel og da er det greit å ikke ha brettet ut hele sjela si på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Dersom noen hadde skrevet det i profilen sin så hadde jeg tenkt at dette var en stor greie. Ikke skriv det, men nevn det senere, som Mihva sier. Anonymkode: cfbed...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå