Gå til innhold

Til dere damer rundt 30 +/-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere blitt sammen med en 21-åring?

Anonymkode: 7d34c...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

Anonymkode: fd61a...b05

• Liker 3
Skrevet

Cheryl Cole (33) venter barn med en 22 åring, så det er håp for deg :tongue:

Anonymkode: 167c2...f33

• Liker 2
Skrevet

Tenker at alder ikke bør ha så mye å si, dersom alt annet klaffer, og liker å tro at jeg er åpen for mye forskjellig. Men helt ærlig, så tror jeg ikke det hadde blitt aktuelt for min del.. Det går mest på at jeg er rimelig sikker på at vi hadde vært på to svært ulike steder i livet. Jeg tror de ulikhetene hadde kommet tydelig frem ganske raskt.. Etter jeg ble singel, ble jeg forsøkt sjekket opp av flere på rundt 22-25, det følte jeg ikke ble helt aktuelt for min del.. Nå får jeg ofte kommentarer på at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, så jeg ville nok ikke opplevd å bli dømt som en "cougar" av forbipasserende, slik jeg tidligere har hørt noen si at de fryktet. Men jeg tror jeg ville kjent endel på at man var på svært ulike sted i livet.. Synes det blir litt spesielt å bare gå etter alderen, men dersom du er 21 selv og har følelser for en som er 30, ville jeg sett på kompatibilitet før jeg så på alderen..  For min egen del er jeg 32, og har barn som er 9 og 7 år gamle. Det vil si at aldersforskjellen mellom meg og denne mannen hadde vært 11 år, og aldersforskjellen mellom vedkommende og mitt eldste barn hadde vært 12 år.. høres litt spesielt ut i mine ører, så derfor tenker jeg at det ikke hadde vært et alternativ for meg personlig..

Men det er mange der ute som ikke bryr seg om aldersforskjell i det heletatt, så det er nok håp 😉

Skrevet

Nope

Anonymkode: cf1f3...3e1

• Liker 2
Skrevet

Tvilsomt, men det er jo selvsagt utelukket. Men vi hadde jo vært på to veldig forskjellige steder i livet. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kunne jeg. Jeg er i begynnelsen av 30 årene og har vært sammen med yngre enn 21. 

Anonymkode: 3a91c...7c7

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke.

Anonymkode: 626c2...db5

• Liker 1
Skrevet

Om absolutt alt annet stemte ville jeg ikke boikottet bare pga alder, men jeg tviler på at det ville stemt så bra.

Jeg vet at det har skjedd for enkelte og at det har ført til noe varig og veldig bra. Riktignok har mannen vært den eldste i disse forholdene.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare 17, så ja. Det er litt gammelt men jaja. 

Anonymkode: 80836...304

Skrevet

Nei, antagelig ikke. De aller fleste på 21 er i en helt annen livssituasjon enn meg.

• Liker 3
Skrevet

Noen vil jeg tro. Se på Cheryl Cole og han fra one direction.

Skrevet

Hehe... :P har prøvde det og datet en 22-åring et par måneder... sexen var god og morsomt. Han hadde selv et godt humør, var energisk og likte å trene kroppen sin, men samtidig så likte han dårlig å jobbe eller å tjene penger selv. Noen ganger så føltes det som å snakke med et barn, i forhold til å diskutere litt mer fornuftige temaer :fnise: Nå har jeg noe å fortelle om, men ville ikke satse på et seriøs forhold med en så ung mann. Men men... dømmer ikke andre heller. 

Anonymkode: 55fec...48c

Skrevet

Synes 21 er for ungt for egen del men dømmer ikke andre som finner lykken. Se på Linni og den nye unge typen hennes, det fungerer sikkert fint for dem. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

NEI , overhodet ikke!. 

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Jeg vil ikke si at sannsynligheten er så stor for å treffe en 21-åring som er meg intellektuelt jevnbyrdig , men rarere ting har skjedd før. Så det skal ikke stå på alderen.

Anonymkode: bea2e...c7f

Skrevet

Når jeg ser for meg en vanlig 21 åring og hvor de står i livet: nei, på grunn av livssituasjon. 

Kanskje for moro og flørt :)

For noe alvorlig: Ja, hvis du står i en moden livssituasjon. Unntak finnes!

Anonymkode: 9777f...e87

• Liker 2
Skrevet

Nei antagelig ikke, men vi kunne hatt sex :P

Anonymkode: d2050...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...