PhilosopherSe7en Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har klart det utroligste, jeg har mistet to store kasser med julepynt. Ikke vet jeg hvordan, men borte er det alt sammen. Så da må jeg ut å handle julepynt i morgen, noe jeg absolutt ikke har lyst til. Og jeg vet at om jeg tar en tur uten en plan i forkant så ender jeg opp med en hel haug med julepynt som gjør at hele hjemmet vårt ser ut som et rotete nisseverksted. Er det noen som kan tenke seg å komme med noen gode forslag her uten at jeg blakker meg helt? Jeg vil gjerne kjøre litt lik stil over det helle så det ikke blir en totalt smørje av ulike ting, men heller holde det stilfullt og ryddig. Litt usikker på hvordan forklare, men kanskje noen skjønner hva jeg er ute etter. Liker for eksempel ikke juletre med 100 ulike farger på kuler, bånd, lys osv. Så vinduspynt, bordpynt, vegg/dørpynt og juletrepynt er hva jeg trenger, tror jeg? Kanskje noen lysestaker eller noe?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Har du en IKEA i nærheten, så har de litt av hvert der. Har juletrepynt derfra som ser ganske bra ut Anonymkode: 3b905...242
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan mister man to store kasser med julepynt? Trenger å lære for å kunne følge ditt eksempel og få nytt. Anonymkode: 94e9b...28e 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Har selv klart å miste en hel kasse med julekuler. Fort gjort under flytting etc. Faktisk har jeg sett mye fint på Nille i år, som ser fint ut. De har førti prosent på lykter, billige kubbelys Etc. ellers er det mye inspo å finne på Instagram av julepynting. Kanskje du får noen ideer der
tånegla Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Rotete nisseverksted Det er jo det som er jul. Ikke de superglatte interiørbladgreiene. I år har jeg byttet ut litt av min pynt, kombinerte litt IKEA & Søstrene Grene. Ble i grunn ganske så fint. 2
PhilosopherSe7en Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2016 Det skal jo være jul, bare ikke rotete kaosjul Ikea er bra tips, får ta en tur der i tillegg til Nille, Plantasjen og Europris. Men pleier det ikke bli halvpris på julepynt litt ut i desember? Kanskje jeg bare skal vente en liten uke.
lokmeister2016 Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 ikea,nille og plantasjen :D finnes masse fint der, og søstrene grene:D
Ella1 Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 https://www.lagerhaus.no/jul/inred-for-jul?showall=1 http://www.clasohlson.com/no/b/Jul http://www.hm.com/no/products/home/selected/christmas-at-home
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Det bruker å bli halv pris på pynten en uke før jul, så ville kun kjøpt det nødvendigste nå. Anonymkode: 28e9b...b8e 1
ops2 Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 23 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Det skal jo være jul, bare ikke rotete kaosjul Ikea er bra tips, får ta en tur der i tillegg til Nille, Plantasjen og Europris. Men pleier det ikke bli halvpris på julepynt litt ut i desember? Kanskje jeg bare skal vente en liten uke. Dette. Hvis du ikke vil pynte nå, så vent. Ta gjerne en tur og sjekk utvalget. Finn ut hva du vil ha. Jeg var på Rusta, og de hadde veldig stort utvalg juletrekuler. Jeg synes juletre med bare kuler er veldig elegant. Hadde jeg ikke hatt barn, ville jeg kjørt en slik stil, og med bare to farger. Jeg liker rødt og gull. Men her er det hjemmelaget pynt i alle farger, glitter og norske flagg. Salig rot, men det skal være slik. Jeg legger ikke barnas julepynt bort i en skuff. 1
Wonders Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Vi skal kjøpe en del på salg når det nærmer seg jul. Inkludert stort juletre med riktig farge på lysene. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Plantasjen og Ikea blir billigste mulighet. De starter nok med førjulssalget (med mye julepynt til halv pris) ca 2 uker før julaften. Anonymkode: 95a46...a29 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 13 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Jeg har klart det utroligste, jeg har mistet to store kasser med julepynt. Ikke vet jeg hvordan, men borte er det alt sammen. Så da må jeg ut å handle julepynt i morgen, noe jeg absolutt ikke har lyst til. Og jeg vet at om jeg tar en tur uten en plan i forkant så ender jeg opp med en hel haug med julepynt som gjør at hele hjemmet vårt ser ut som et rotete nisseverksted. Er det noen som kan tenke seg å komme med noen gode forslag her uten at jeg blakker meg helt? Jeg vil gjerne kjøre litt lik stil over det helle så det ikke blir en totalt smørje av ulike ting, men heller holde det stilfullt og ryddig. Litt usikker på hvordan forklare, men kanskje noen skjønner hva jeg er ute etter. Liker for eksempel ikke juletre med 100 ulike farger på kuler, bånd, lys osv. Så vinduspynt, bordpynt, vegg/dørpynt og juletrepynt er hva jeg trenger, tror jeg? Kanskje noen lysestaker eller noe? Kanskje finner du noen ideer her til pynting, og kanskje du skal ha noen juleblomster også? http://www.plantasjen.no/produkter/sesongprodukter/juledekorasjoner http://www.plantasjen.no/inspirasjon/julen-grantraer-blomster-lysslynger-og-lysestaker?gclid=CMfn3fqO09ACFWF5cgodWCQOyg Anonymkode: 95a46...a29 1
Blikkboks Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Såg at plantasjen har 50% allereie. I alle fall her eg bur. Men dei køyrer gjerne likt løp vil eg tru. 1
happiest Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Ville kjøpt litt basic julepynt først. F.eks noen fine kuler i ulike størrelser og farger til å henge på treet, så kan du heller supplere på med andre typer tre-dekorasjon etter hvert. Lettere å da se hva som vil passe inn Jeg kjøpte en "lys-ring" i stedet for stjerne i år, føler at det er lovlig å ha oppe lengre siden det ikke er så "julete" Ellers har jeg en adventsstake som passer til både jul og ellers i året. Da kan jeg bruke den lenge og variere med fargen på lysene alt ettersom hvilken årstid det er. Er glad i nisser, men har enda ikke kjøpt. Vil ikke ha et helt nisse-hjem heller. Tror jeg vil plukke meg ut et par som er fine til pynt og stoppe det der, før det blir for overdådig. Har kjøpt litt av julepyntet min på rusta, plante-butikker, kremmerhuset og litt andre diverse butikker. 1
Honey Dew Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 Gå for hvitt/sølv, eller rødt/gull, eller mørkeblått/sølv 1
Lerkeliten Skrevet 1. desember 2016 #17 Skrevet 1. desember 2016 Har kjempemye fint på søstrene grene synes jeg Noen nydelige juletrær som man kan bruke som bordpynt, ha i vinduet osv. Både i hvitt og i grønt Så har de også fin juletrepynt der, syns jeg. Ellers trenger du en julestjerne! De har de jo over alt, til en nokså rimelig penge.. Ellers er det mye fint man kan lage selv, feks en hjemmelaget dørkrans, noen konglegreiner i en vase, hjerte av bjørkeris osv.
PhilosopherSe7en Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #18 Skrevet 1. desember 2016 Masse gode tips her, takker for det Får ta meg en tur til plantasjen i morgen å se om de har startet salg på julepynt alt her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå