AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Er det noen her som har endt opp med å bli sammen med daten til tross for at de ikke var ute etter ett forhold, og det kun fordi hun viste at han faktisk genuint brydde seg om deg? Har nemlig flere slike historier blant bekjente, så vil bare sjekke om hvor normalt dette egentlig er. Faller dere for jenter som bryr seg om dere selvom dere ikke vil ha noe annet enn en FF i utgangspunktet? Anonymkode: bb0dd...14c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Nei, FF de, FF for alltid Anonymkode: 20314...2d8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Jepp. Endte opp med samboerskap Anonymkode: abfce...4b0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Venninna mi datet en fyr som ikke var ute etter noe forhold. Han var fast bestemt på det. De fortsatte, men venninna i holdt tilbake litt igjen. Nå er de sammen og greier men du bør ikke ha store forhåpninger Anonymkode: 58b51...81a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Alle mine fire forhold har startet som ons, blitt til ff og endt opp som forhold. Anonymkode: 64f82...2b6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har endt opp med å bli sammen med daten til tross for at de ikke var ute etter ett forhold, og det kun fordi hun viste at han faktisk genuint brydde seg om deg? Har nemlig flere slike historier blant bekjente, så vil bare sjekke om hvor normalt dette egentlig er. Faller dere for jenter som bryr seg om dere selvom dere ikke vil ha noe annet enn en FF i utgangspunktet? Anonymkode: bb0dd...14c Man faller da ikke for en person fordi denne genuint bryr seg om deg. Man faller for hvordan personen er, i personlighet/væremåte/utseende. Anonymkode: 89993...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mine fire forhold har startet som ons, blitt til ff og endt opp som forhold. Anonymkode: 64f82...2b6 fire... ff... forhold "fire" Anonymkode: 20314...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: fire... ff... forhold "fire" Anonymkode: 20314...2d8 Atte hæ? Anonymkode: 64f82...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mine fire forhold har startet som ons, blitt til ff og endt opp som forhold. Anonymkode: 64f82...2b6 Er du mann? Hva gjorde at du ble forelsket? Gjør sexen at man blir mer betatt/forelsket i personen? Anonymkode: 89993...b9f
Inwe Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ? Anonymkode: 64f82...2b6 4xF tror jeg. Fire FF Forhold. Altså fire. Så til spørsmålet. Jeg er sammen med en sånn. Begynte med at han ville ha seg et ligg og tok meg med på tinderdate. Så ville han fortsette å ha sex og henge uten forpliktelser. Til slutt falt han så hardt at han omtrent flyttet inn hos meg, men vi var absolutt ikke sammen. Vi bodde sammen i min leilighet i 2 mnd uten at han kunne definere noe før han prøvde å flytte 3t unna meg for å få avstand. Han ble der i 2 uker før han ble med til meg igjen. Nå et halvt år etter vi møttes første gang er vi kjærester og har flyttet inn i et hus vi leier sammen. Jeg hadde forsåvidt aldri giddi dette om jeg ikke så på fyren at han var interessert i meg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Menn som ikke er ute etter forhold men ender opp med å bli sammen med en er som kvinner godt over 40 som blir gravide med en gang. Historiene sprer seg som ild i tørt gress - kvinner er ville etter solskinnshistoriene, og ignorerer glatt de 90% som ikke endte slik. Tar du livsløgnen fra et menneske...og alt det der. Anonymkode: 1d1f4...bad
Snowbrigade Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Jeg er ikke i et slikt forhold, men kjenner et par. Kjenner såklart flere det ikke skjedde med også. Det kommer vel an på hvorfor man er ff og ikke i forhold. De fleste jeg kjenner som har ff er definitivt ikke bare sexpartnere, men oppfører seg i stor grad som de er sammen uten å ville definere det. Middager, tvkvelder, trene sammen, reiser kanskje bort sammen osv osv. Sånn litt mer jevnlig enn bare venner. Tenker det er ulike grunner til at menn vil være ff med noen men ikke sammen (ja, nå generaliserer jeg, virkeligheten er ofte mer sammensatt), mitt intrykk fra de jeg kjenner at det enten er: 1. De er kun tiltrukket av utseende på kvinnen, og/eller ser på henne mer som sexobjekt enn forholdsmateriell 2. De liker egentlig henne på alle måter men får ikke de følelsene, 3. De er ikke tiltrukket helt nok av henne utseendemessig, men liker henne som person og synes sex med henne er bedre enn ingenting, 4. De liker henne, men er ikke ute etter forhold Åpenbart kan ulike ting endre her. 1 kan gå over hvis man blir kjent og ser at det er en person man liker bak det ytre, men det kan også være noe man bare blir mer sikker på. 2 er nok det som sjeldnest endres tror jeg, da det ofte er mangel på kjemi . 3 kan nok også endres om det ikke er av ren desperasjon/tilgjengelighet , noe tiltrekning må det jo være for å ville ha sex over tid, og det å like personen gir jo mer tiltrekning også. Tror dette er det som har skjedd hos de jeg kjenner der ff er på vei til å bli forhold isteden. Men 4 er nok det som endres oftest, om det helt ærlig er eneste grunn (og ikke bare noe han sier) så blir det nok forhold fort, folk har ikke så sterk viljestyrke.
Gjest RealWildOne Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Ja, min siste eks. Når hun kontaktet meg så var det ikke i mine tanker å finne ei, var ikke moden for det da. Men når ei søt blondine sjekker enn opp så er det jo vanskelig å avvise det, så jeg utforsket jo og det endte så det gjorde i et forhold og vi fikk også et barn sammen. Var et forhold på litt over et år, men vi rakk aldri å bli ordentlig kjent med hverandre fordi det var en rimelig intens affære og vi bodde langt fra hverandre så ble mange langhelger sammen og ellers ferier etc. Kommunikasjonen var ikke all verden, vi opplevde i grunn mer sammen så det var opplevelsene heller enn kommunikasjon som stod i sentrum for forholdet, så føler jo aldri at vi ble godt kjent. Endte før barnet vårt ble fødd det forholdet, vi var veldig ulike som personer så noen god mix var vi ikke slik sett.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 3 timer siden, RealWildOne skrev: Ja, min siste eks. Når hun kontaktet meg så var det ikke i mine tanker å finne ei, var ikke moden for det da. Men når ei søt blondine sjekker enn opp så er det jo vanskelig å avvise det, så jeg utforsket jo og det endte så det gjorde i et forhold og vi fikk også et barn sammen. Var et forhold på litt over et år, men vi rakk aldri å bli ordentlig kjent med hverandre fordi det var en rimelig intens affære og vi bodde langt fra hverandre så ble mange langhelger sammen og ellers ferier etc. Kommunikasjonen var ikke all verden, vi opplevde i grunn mer sammen så det var opplevelsene heller enn kommunikasjon som stod i sentrum for forholdet, så føler jo aldri at vi ble godt kjent. Endte før barnet vårt ble fødd det forholdet, vi var veldig ulike som personer så noen god mix var vi ikke slik sett. Sånn ca i 2009 dette da? Anonymkode: 0cd90...cf2
Gjest RealWildOne Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn ca i 2009 dette da? Anonymkode: 0cd90...cf2 Korrekt, godt gjettet! Rundt den tiden der, men møttes rundt 2008 da, var jo sammen et år.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 14 minutter siden, RealWildOne skrev: Korrekt, godt gjettet! Rundt den tiden der, men møttes rundt 2008 da, var jo sammen et år. Så hvorfor ikke innrømme at du er tilbake i ny profil? Du slettet deg for bare noen dager siden. Hva er greia? Anonymkode: 0cd90...cf2
JenniferA Skrevet 1. desember 2016 #17 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har endt opp med å bli sammen med daten til tross for at de ikke var ute etter ett forhold, og det kun fordi hun viste at han faktisk genuint brydde seg om deg? Har nemlig flere slike historier blant bekjente, så vil bare sjekke om hvor normalt dette egentlig er. Faller dere for jenter som bryr seg om dere selvom dere ikke vil ha noe annet enn en FF i utgangspunktet? Anonymkode: bb0dd...14c Jeg har ingen tro på det. Det er 99.9 prosent sannsynlighet i mine øyne på at en fuckfriend ikke vil ønske å bli seriøs med deg!. Vil du satse på den 0,01 prosent sjansen for at vedkommende vil ha forhold? Er det verdt det? Det er det ikke verdt!. Dersom de vil ha forhold, så vil de ikke ha med deg, men med en annen. Det er min erfaring med fuckfriends. Endret 1. desember 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #18 Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann? Hva gjorde at du ble forelsket? Gjør sexen at man blir mer betatt/forelsket i personen? Anonymkode: 89993...b9f Jada, ble jo det, ellers hadde det ikke blitt til forhold Anonymkode: 64f82...2b6
Gjest RealWildOne Skrevet 1. desember 2016 #19 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor ikke innrømme at du er tilbake i ny profil? Du slettet deg for bare noen dager siden. Hva er greia? Anonymkode: 0cd90...cf2 Du forveksler meg med noen andre, ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå