Gå til innhold

definisjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg ahr noen spørsmål

1.Hva mener dere det innebærer å være moden? og hva er forskjellen på å være moden og veslevoksen?

2.Hva mener dere det innebærer å være et godt menneske? ( f.eks er det mest det man gjør, eller verdiene og hensikten man har?)

3. Mener dere at karakter kan definere hvor smart en person er?

Anonymkode: f2428...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

1.Hva mener dere det innebærer å være moden? og hva er forskjellen på å være moden og veslevoksen?

2.Hva mener dere det innebærer å være et godt menneske? ( f.eks er det mest det man gjør, eller verdiene og hensikten man har?)

Obs mente karakter som på skolen, ikke karakteren som personeb selv

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Å være moden vil si å være reflektert og bevisst på hva man gjør og sier. Å være veslevoksen vil si å være besserwisser og skyte ut kommentarer som en ikke har grunnlag for å komme med - og å skulle diskutere og kverulere uten skikkelige argumenter. 

2. Verdiene speiler seg ofte i det man gjør. Å være et godt mennesker handler vel om å være god mot andre og å gjøre sitt beste. Hva dette innebærer varierer fra person til person.

3. Det kan ikke på noen måte definere hvor smart en person er, men det kan i noen tilfeller gi indikasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...