AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei! jeg ahr noen spørsmål 1.Hva mener dere det innebærer å være moden? og hva er forskjellen på å være moden og veslevoksen? 2.Hva mener dere det innebærer å være et godt menneske? ( f.eks er det mest det man gjør, eller verdiene og hensikten man har?) 3. Mener dere at karakter kan definere hvor smart en person er? Anonymkode: f2428...221
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg ahr noen spørsmål 1.Hva mener dere det innebærer å være moden? og hva er forskjellen på å være moden og veslevoksen? 2.Hva mener dere det innebærer å være et godt menneske? ( f.eks er det mest det man gjør, eller verdiene og hensikten man har?) 3. Mener dere at karakter kan definere hvor smart en person er? Anonymkode: f2428...221 Obs mente karakter som på skolen, ikke karakteren som personeb selv Anonymkode: f2428...221
Drømmern Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg ahr noen spørsmål 1.Hva mener dere det innebærer å være moden? og hva er forskjellen på å være moden og veslevoksen? 2.Hva mener dere det innebærer å være et godt menneske? ( f.eks er det mest det man gjør, eller verdiene og hensikten man har?) 3. Mener dere at karakter kan definere hvor smart en person er? Anonymkode: f2428...221 1. Å være moden vil si å være reflektert og bevisst på hva man gjør og sier. Å være veslevoksen vil si å være besserwisser og skyte ut kommentarer som en ikke har grunnlag for å komme med - og å skulle diskutere og kverulere uten skikkelige argumenter. 2. Verdiene speiler seg ofte i det man gjør. Å være et godt mennesker handler vel om å være god mot andre og å gjøre sitt beste. Hva dette innebærer varierer fra person til person. 3. Det kan ikke på noen måte definere hvor smart en person er, men det kan i noen tilfeller gi indikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå