Gå til innhold

Mother Russia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! For en stund siden var jeg i Bosnia med noen folk, hvor det var en fyr som refererte til meg som "Mother Russia", før en venn sa at jeg var norsk. Så senere spurte jeg denne vennen hvorfor jeg ble kalt "mother russia", så sa han at det antageligvis var fordi jeg ser russisk ut! Så jeg lurer på 1. Er det mest positivt eller negativt å se russisk ut? (hvis man er jente), 2.Betyr "mother russia" noe spesielt?

Og ja, jeg er fullstendig klar over at dette er veldig overfladisk og at jeg nesten ber dere komme med sterotyper, men jeg føler at jeg mister all selvinnsikt når jeg får sånne "kommentarer" om meg selv, som jeg ikke forstår helt.

Anonymkode: c0113...723

Videoannonse
Annonse
Gjest Philip J. Fry
Skrevet (endret)

Mother Russia er et russisk nasjonalsymbol. På samme måte som Britannia er det til Storbritannia og Uncle Sam er det til USA.

Eller Marianne er det til Frankrike.

Mother Russia betyr at det er fødelandet eller hjemlandet til Russere. Det betyr ikke noe annet en det.

Og kalle en person for det virker bare merkelig. 

Endret av Philip J. Fry
Skrevet
2 minutter siden, Philip J. Fry skrev:

Mother Russia er et russisk nasjonalsymbol. På samme måte som Britannia er det til Storbritannia og Uncle Sam er det til USA.

Eller Marianne er det til Frankrike.

Det har ingen annen betydning en at det er et nasjonalsymbol til Russland. Den Russiske bjørn er et annet nasjonalsymbol for Russland.

Og kalle en person for det virker bare merkelig. 

Men hva vil det si at jeg "ser russisk ut"? Er det som regel positivt eller negativ? 

Gjest Philip J. Fry
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva vil det si at jeg "ser russisk ut"? Er det som regel positivt eller negativ? 

Tja for min del ser jeg ikke noe galt i at man ser russisk ut. Kan ikke se noe negativt i det. 

Men jeg kan ikke vite om det var ment positivt eller negativt. 

Skrevet (endret)
På Thursday, December 01, 2016 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Russiske kvinner er ofte svært vakre. 

Du kan ta det som et kompliment. ☺

Kan ikke tenke meg at vedkommende mente det negativt.

Endret av Jerry Lee
Skrevet (endret)

o

Endret av fiole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...