AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 I mårra har vi 2 års " jubileum" som prøvene, jeg kjenner meg trist, samtidig har de 2 årene gått utrulig fort, men samtidig veldig sent .. Jeg har 1 barn fra før med en tidligere kjæreste, har nå en ny samboer som jeg har vært så heldig å få i livet mitt, vi har vore sammen i 3 år. Jeg gikk på hormonspiral då jeg traff han, men baby snakket ble fort et tema, og spiralen blei fjernet etter 1 år som kjærester. ( hadde hatt spiral i 5 år da ). Vi ( jeg) trodde jeg kom til å bli gravid med en gang, pga jeg ble gravid med prevensjon med min forrige kjæreste ). Den gang ei. Her sitter eg, 2 år eter utakk av spiral, ingen graviditet. Ja, jeg har sjekket eggstokker å diverse hos gyn. Ingen feiler der. Kjæresten min venter forsatt på sin henvisning . Noe han har gjort en god stund. Jeg sjekker meg for el hver måned og ja, jeg har eggløsning. Er så oppgitt å lei meg, hvorfor blir ikke vi gravide? :/ alle mine venninner har i løp av de 2 årene fått mange barn . Jeg er selvsagt gla på deres vegne, men samtidig griner jeg i stillhet. Hvortid blir det min tur? Jeg tenker mye på om det kan være spiralen som har gjort det slik? Eller om min kjæreste ikke har gode " svømmere" ? Kanskje det er noe med meg som gyn ikke ser? Jeg er så lei meg, hver måned tenker jeg " ja, nå klaffer det sikkert" men mensen kommer alltid :-/ jeg vil så gjerne gi min kjæreste det barnet han ønsker seg, som vi har ønsket oss i 2 år og som vi forsatt ønsker veldig sterkt beklager langt innlegg, måtte bare få ut litt frustrasjon og tanker då jeg ligger her søvnløs og ikke får sove.. Ha en fin natt. Anonymkode: b1333...405
Zoega Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Er i samme båt som deg om et par måneder. Virker så mørkt! Er i min beste alder, så det burde i grunn ikke være et problem. Hadde en sa i mai, så jeg veit jeg kan bli gravid...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Så trist å lese om sa :/ jeg er selv bare en 26-åringen. Jeg er selvsagt veldig glad i barnet jeg har fra før, h"n er heilt fantastisk ! Eg tenker ofte at jeg burde være glad for at jeg har et barn, er mange som ikke har noen. Samtidig vil jeg så gjærne ha flere. At det skulle bli så vanskelig og bli gravid, hadde jeg faktisk ikke trudd selv om jeg leser / vet flere prøver i mange mange år. Alle mine venninner derimot har blitt gravid med en gang. Hun ene hadde hormonspiral også, ho tok den ut senere enn meg, og ho var overbevist på at ho skulle bli gravid med enn gang, jeg tenkte for meg selv, vell ikke ha for store forhåpninger, ( jeg hadde da prøvet i 7-8 måneder) men neida, neste gang jeg møtte ho fortalte ho meg nyheten. Det kjentes ut som et spark i magen, så forferdelig urettferdig - tenkte jeg. ( sefølgelig gla på hennes vegne) men forsatt urettferdig, synes jeg. Venninnene mine sier bestandig " det klaffer nok for dere også snart" vell, håper kjæresten får henvisning snart, eller at jeg blir gravid .. Selv om det ser fryktelig mørkt ut nett nå.. Anonymkode: b1333...405
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Trist å lese. Men siden du har barn og ble lett gravid med forrige partner, tror jeg problemet ligger hos mannen din.. Anonymkode: 18f54...23b 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist å lese. Men siden du har barn og ble lett gravid med forrige partner, tror jeg problemet ligger hos mannen din.. Anonymkode: 18f54...23b Dette trenger ikke være tilfelle. Mye kan forandre seg hos oss damer også, men det er lurt å sjekke mannen! Her hos oss har jeg barn fra før som jeg ble gravid med i 1/2 pp. Jeg og min nye samboer har prøvd i 8 mnd. Han har sjekket seg og det har jeg også å alt skal være i orden for at vi skal få ban sammen, men jeg tar det ikke for gitt. Anonymkode: 74cee...94a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist å lese. Men siden du har barn og ble lett gravid med forrige partner, tror jeg problemet ligger hos mannen din.. Anonymkode: 18f54...23b Det er også mulig at TS og samboer ikke klaffer sammen. Da vil de kunne få barn med andre enn hverandre lett som bare det, mens de ikke vil få det til sammen. Sånn er livet. Anonymkode: 1a126...d59
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Trenger ikke å være noe problem med noen av dere. vi ventet 6-7 år på å få det til å det ble med hjelp.. de fant ingen ting galt med noen av oss. dere får dt nok til tilslutt! Anonymkode: 1bfff...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå