adiva Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 plutselig her på torsdag i forrige uke fikk jeg verken sendt eller mottatt mail fra broadpark kontoen og netcom kontoen min. Noen andre som har samme problem? Her er melding jeg får når jeg skal motta fra broadpark konto: Task 'mail.broadpark.no - Sending and Receiving' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' NOen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Er det min data eller er det nettverket det er noe galt med? Syns det er meget irriterende da jeg står og søker jobber via mail en god del, så det er viktig for meg at mailen er i orden....
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 Vet at Nextgentel sliter med mailserveren sin. Mange har og de jobber visst for harde livet med å fikse problemet. Har vært tatt opp her og i mange andre forum samme problem. Du er ikke den eneste, dessverre/heldigvis.
SimSim Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde også et problem med dette (se eget innlegg av meg lenger tilbake..) Mitt problem var at jeg ikke fikk mottatt mail da jeg plutselig måtte taste inn et passord som jeg fikk beskjed om var feil. Etter mye mailing til Nextgentel (fra hotmailen) fikk jeg et nytt passord tilsendt i posten Dette skulle brukes på Webmailen deres. Heldigvis ordnet det seg i outlook også når jeg brukte det tilsendte passordet. Det tok meg 10 dager å få tilgang til mailen igjen og jeg var mega-frustrert! Er som deg på jobbsøk og hadde sendt søknader jeg ventet svar på. Nextgentel har i den siste tiden oppgradert mailsystemet sitt. Ring dem og vært tålmodig (det tar tid å komme igjennom). Husk at inne på sidene deres har du mulighet til å lese mailene dine hvis passordet ditt fungerer der. Lykke til!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Hei Måtte kikke litt på denne siden, er ny i forumet og har ikke peiling på hvordan jeg skal få farge på signatur skrifta mi eller ha bilder osv. Når det gjelder broadpark så er det noe som er gærent, Jeg har ved et par anledninger fått mail som ikke sku ha vært sendt til meg, senest idag fikk ejg feil meldinger ved nedlasting av mailkonto. Vet ikke hva det er men noe er gærent
Gjest Katrine S Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Soon Mrs S: Gifter meg med verdens beste mann 20 aug. 2005??????????? Kan ikke være mulig. Jeg har han og vi giftet oss for lenge siden!
adiva Skrevet 30. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2004 men da er det vel egentlig i bunn og grunn nettet broadpark det er noe galt med? For jeg får ikke brukt netcom mailen min fra outlook heller!
Gjest Kaffegjesten Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 Du får vel ikke sendt med netcom-mail, men bare motta. Er du pålogget internett gjennom broadpark kan du vel ikke bruke en annen mailserver å sende mail med enn broadpark sin? Det er vel derfor din netcom-mail ikke virker. Jeg har flere mailadresser, men når jeg er pålogget internett gjennom broadpark kan jeg ikke bruke f eks min mobilpost eller frisurf til å sende, men jeg kan godt motta. Du bør få sendt og mottatt med f eks Yahoo-mail eller hotmail hvis du kommer deg på internett. Kommer du deg ikke på internett heller er det noe annet som er galt, men det ser jo ut til at det virker ettersom du skriver her.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Soon Mrs S: Kan ikke være mulig. Jeg har han og vi giftet oss for lenge siden! Hehehe
Gjest Hege Skrevet 1. desember 2004 #10 Skrevet 1. desember 2004 Hadde problemer med mail i går, både via Tiscali (min hovedleverandør av internett) og Tele2 (liker å ha en reserveløsning). Samme feilmelding som i trådstarters tilfelle. Opplever det stadig vekk, helst når det er stor virusaktivitet på nettet. Jeg gjør ingen endringer i oppsett hos meg, kun venter til ting fungerer igjen. I går gikk det ikke an å komme inn på Tiscalis webmail heller.
adiva Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2004 netcom mailen min har fungert helt til nå både å sende og motta fra outlook sin! Så det må jo være noe galt med nettet i og med at jeg ikke får brukt netcom mailen min heller? Kommer meg inn på webmail, men vil helst ha ibruk outlook igjen da..
14062003 Skrevet 2. desember 2004 #12 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har også problemer med tilkoplinga til NGT om dagen. Men NGT hevder at de ikke har problemer lenger med serverne sine da ... Tips for å finne mulig feil: ta den feilkoden og søk på www.google.com sammen med ordet outlook
adiva Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2004 Bare så det er sagt, jeg har ENDA ikke mulighet til å få mail på min Outlook express. 1MND!!!!! Og NGT har egentlig ingenting fornuftig å si, jeg blir rett og slett grinete... Det kan da ikke være noe anna enn dems nettverk det er noe galt med?? Og altså, jeg har riktig med at det ikke bare er jeg som sliter med mailen ved bruk av NGT bredbånd?
14062003 Skrevet 21. desember 2004 #14 Skrevet 21. desember 2004 Har du sjekket nettmailen dems (webmail.broadpark.no)? Da ser du om det er kontoen eller OE det er noe feil med. Har du slettet og lagt til igjen kontoen i OE? Kanskje har den slått krøll på seg der ... Har du noe antivirus eller brannmur installert? Dessverre slår disse seg vrange innimellom og må avinstalleres og installeres på nytt for å få bla. mailen til å fungere. PS: Jeg sliter med mailen innimellom jeg også...
adiva Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 22. desember 2004 Se der ja... Fant ut jeg hadde NOrton oxo, og der lå feilen...trodde jeg bare hadde zone pro... Men da funker mailen igjen! Hehe.... :D
Gjest Kaffegjesten Skrevet 22. desember 2004 #16 Skrevet 22. desember 2004 Har du lastet ned XP SPII? Fikk du problemene etterpå? Jeg har hatt store problemer med all nettilgang etter den oppgraderingen, men mine problemer ble løst da jeg i min fortvilelse bare gjorde det enkle forsøk på å lage ny nettilgang. Etterpå har det ikke vært et eneste problem. Det virker som om brannmuren i XP da liker systemer bedre. Hva brannmuren og andre murer liker gir jeg blaffen i så lenge alt virker perfekt. Har også inntrykk av at ved å lage en ny e-postkonto kan problemet løses. Du har jo fått 5 kontoer fra Nextgentel - og bruker du alle? Hvis ikke kan du opprette en ny og videresende all post til den nye.
adiva Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #17 Skrevet 27. desember 2004 Nei, først forrige uke jeg oppgraderte til XP SPII, så det var ikke derfor jeg fikk problemer KOm bare fra løse lufta det med norton security.. Aldri opplevd det før. Men det funker som bare det nå :D Jasså, jeg har fem mailkontoer sier du? Kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå