AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Hei! Jeg har nå gått i ca en mnd og prøvd å finne hundenavn til min hannhund. Men jeg finner ingen som har virkelig truffet meg i hjertet hvis man kan si det på den måten Hunden er en helhvit husky, og foreløpig står jeg mellom; Varg (Føler det er vanskelig å rope), Falk, Nova, Astor, Nero. Men jeg har egentlig ikke falt noe spesielt for noen av navnene. Og det begynner å bli knapt med tid. Så da tenkte jeg, hvor er det man spør om hjelp når man føler seg helt hjelpesløs? Så da tok jeg turen hit Håper noen kan hjelpe meg!! På forhånd tusen takk :)) Anonymkode: 6f58c...02b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Takk for svar Tar gjerne imot flere tips! Anonymkode: 6f58c...02b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Garm eller Fenris er de navnene jeg vurderer dersom min neste hund blir en hannhund. Synes begge passer på en husky. Anonymkode: 9c102...22e 1
Agathe Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Birk, Kajak, Ganda (samisk for gutt), Balto. Inuitnavn: Nanook, Akiak, Nilak. Eller Ghost, fra Game of thrones 1
Olava Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Astor og Nero var veldig fine Apollo, Morris, Bailey, Echo, Vegas, Alfa, Aron, Akiva, Ask, Balder, Brage
Lanista1984 Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 På 30.11.2016 den 23.45, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har nå gått i ca en mnd og prøvd å finne hundenavn til min hannhund. Men jeg finner ingen som har virkelig truffet meg i hjertet hvis man kan si det på den måten Hunden er en helhvit husky, og foreløpig står jeg mellom; Varg (Føler det er vanskelig å rope), Falk, Nova, Astor, Nero. Men jeg har egentlig ikke falt noe spesielt for noen av navnene. Og det begynner å bli knapt med tid. Så da tenkte jeg, hvor er det man spør om hjelp når man føler seg helt hjelpesløs? Så da tok jeg turen hit Håper noen kan hjelpe meg!! På forhånd tusen takk :)) Anonymkode: 6f58c...02b ODIN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå