AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Var på et jobbintervju i dag tidlig, som jeg følte gikk bra. De sa at de skulle ta en rask avgjørelse og at jeg ville høre noe i løpet av dagen i dag. Har ikke hørt noe, skal jeg tolke det som et avslag?😔 Anonymkode: a7c44...65f
FruGlad Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Mest sannsynlig vil de også ringe referanser. Kanskje de ikke har fått tak i referansene de ønsker? Lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, FruGlad skrev: Mest sannsynlig vil de også ringe referanser. Kanskje de ikke har fått tak i referansene de ønsker? Lykke til 😊 Får håpe det😊 Takk😊 Anonymkode: a7c44...65f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Kan jeg spørre når jeg kan forvente å høre noe?😊 Anonymkode: a7c44...65f
Tvist Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Når de sa at de ville gi tilbakemelding i går, ville jeg ringt i dag og spurt.
cmd Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg ville høre noe i løpet av dagen i dag uansett om du får tilbud eller ikke, bør de ringe deg og gi tilbakemelding på om du har fått eller ikke. Siden du ikke har fått tlf, har de ikke bestemt ennå om hvem skal få jobben (kanskje).
Hedda-78 Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Nei, du kan ikke tolke det som et avslag. Du kan ringe dem mot slutten av dagen i dag, for å høre om avgjørelsen har blitt utsatt. Husk å takke for den hyggelige samtalen dere hadde, og si at hvis de lurer på noe mer eller trenger mer informasjon fra deg, er det bare å gi beskjed. Hvis de har problem med å få tak i referansene dine, har du kanskje noen andre referanser i bakhånd. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Har du hørt noe mer?? ble litt nyskjerrig Anonymkode: 72ece...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå