AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Noen som har prøvd denne såkalte rompemaskinen? Funker den og er den bra/gir den resultater? Og hva syntes du? Jeg har selv ike prøvd den og har heller ikke noe særlig tro på at den funker. Men har bare sett den. Anonymkode: b2253...d2b
lykte Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hvorfor skulle den ikke funke? Den treffer rumpemusklene mer konsentrert og bedre enn feks hip thrust i Smith maskin. Jeg har prøvd den 3 ganger og savner den på gymmet jeg trener på til vanlig.
pika Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Enig med personen over - hvorfor skulle den ikke funke?? Har ikke prøvd, men har hatt syyykt lyst til å prøve siden første gang jeg så reklame for den <3 Den kommer til å være det første treningsapparatet jeg kjøper meg når jeg vinner i Lotto :D
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 8 timer siden, lykte skrev: Hvorfor skulle den ikke funke? Den treffer rumpemusklene mer konsentrert og bedre enn feks hip thrust i Smith maskin. Jeg har prøvd den 3 ganger og savner den på gymmet jeg trener på til vanlig. Hip thrust uten smith må jo være bedre? Eller? Nå vet jeg ikke om apparatet dere snakker om finnes på mitt senter, legger du ut et bilde? Jeg bruker sjelden apparater, men prøver de gjerne for å kjenne etter om jeg får bedre effekt enn med frivekter.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Skulle ønske gymmet mitt hadde den. Mye mer lettvint. Anonymkode: 7326b...bd0
drue Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Hip thrust uten smith må jo være bedre? Eller? Nå vet jeg ikke om apparatet dere snakker om finnes på mitt senter, legger du ut et bilde? Jeg bruker sjelden apparater, men prøver de gjerne for å kjenne etter om jeg får bedre effekt enn med frivekter. Måtte google selv, hehe. Det ser i det minste mer behagelig ut uten å måtte ha stang på hofta.
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, drue skrev: Måtte google selv, hehe. Det ser i det minste mer behagelig ut uten å måtte ha stang på hofta. Ja, med vekter i tillegg blir den stanga veldig vond. Skal sjekke om de har denne der jeg trener og teste. Takk
lykte Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 4 timer siden, canacas skrev: Hip thrust uten smith må jo være bedre? Eller? Nå vet jeg ikke om apparatet dere snakker om finnes på mitt senter, legger du ut et bilde? Jeg bruker sjelden apparater, men prøver de gjerne for å kjenne etter om jeg får bedre effekt enn med frivekter. Vel hip thrust uten Smith er jo også bra, men jeg liker å bytte på å kjøre uten og med. I Smith så kjenner jeg det mer konsentrert der jeg vil og det er lettere og bruke strikk rundt bena for å få det til å svi enda mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå