Gå til innhold

trenger desperat julegavetims til kjæresten (han)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig råd, men vil vise han hvor mye han betyr for meg og gi han noe han vil sette pris på. jeg har strikket et par fine votter, han får et skjerf, jeg skal lage en liten glasskrukke med mint i og lage en etikett med "kisses for when i'm not around" (som en liten tullegave), å så vurderer jeg å bruke penger på en flaske med noe godt fra polet. jeg veit at han drikker jack daniels, men det har han en del av så det er bortkastet. han elsker også å smake på nye ting (som øl eller vin) så har tenkt tanken på å kjøpe et par-tre flasker med forskjellig øl. 

er det noen som har noen gode tips? jeg har 2 uker på å få gaven ferdig så jeg begynner å bli desperat :fnise: takker for alle billige gavetips! (polvaren er eneste jeg kan bruke litt penger på)

Anonymkode: fcc71...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du må skrive engelsk til ham antar jeg han er utlending. Du har allerede strikket votter og skjerf, så hvorfor ikke lage lue og sokker eller tøfler også? Han har sikkert ikke det fra før. 

Anonymkode: efd26...a87

Skrevet

Mannen min ville blitt overveldet over hjemmestrikka votter og skjerf :) 

Det er jo ikke pengene du legger i det kommer an på, men omtanken. 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet ei flaske fra polet. Alkohol er jo det man kjøper i gave bare for å kjøpe noe på en måte, ikke noe som er personlig. Med mindre det er til en person som samler på f.eks konjakk eller skotsk malt. Evt ei flaske god vin der du henger på en lappe og inviterer til en vindeit sammen med deg 

Jeg mener at det du har strikket og den krukken med søtsaker er mer enn nok. Hvis du føler for å gi noe mere så kunne du kanskje ha strikket ei lue også? Hvis du rekker det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...