AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Min onkel planlegger å kjøpe seg hund når han blir pensjonist. Han har ikke noe særlig tidligere erfaring med hund, og jeg vil derfor gjerne gi ham en bok om hundehold etc. til jul. Har dere noen tips til meg? Anonymkode: f3165...79d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 100% positiv hverdagslydighet 😄 Den er gull! Står utrolig mye nyttig der ang hundehold Anonymkode: 98fd0...949 4
MissPierce Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 100% positiv hverdagslydighet 😄 Den er gull! Står utrolig mye nyttig der ang hundehold Anonymkode: 98fd0...949 Fantastisk bok som burde blitt sendt med alle valper til sitt nye hjem ☺️☺️
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, MissPierce skrev: Fantastisk bok som burde blitt sendt med alle valper til sitt nye hjem ☺️☺️ Ja! Jeg hadde utrolig god nytte av min da jeg hadde hund. Rop ut ts om du vil kjøpe min utgave 😂 Står bare å samler støv 😜 Anonymkode: 98fd0...949 1
Portvinpiken Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Først og fremst: På talefot med hunden av Turid Rugaas. Det er helt grunnleggnde så vi kan forstå hva hundene gjør og kommuniserer. Blir vanskelig å samarbeide og forstå om man ikke forstår hva hunden gjør og hvorfor den gjør det.Valpen flytter hjemmefra av Linn Palm (et "must)Hundens tause språk av Rosie Lowry100 % Hverdagslydighet, Arne AarestadDyrenes følelsesliv av Marc BeckoffKulturkollisjonen av Jean DonaldsonMental aktivisering, Anders HallgrenDominans og lederskap, Barry Eaton Etikk og etologi, et lykkelig hundeliv (på svensk), Anders Hallgren 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Tusen takk for tips, dere! Anonymkode: f3165...79d 1
MissPierce Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 På 30.11.2016 den 23.23, Portvinpiken skrev: Først og fremst: På talefot med hunden av Turid Rugaas. Det er helt grunnleggnde så vi kan forstå hva hundene gjør og kommuniserer. Blir vanskelig å samarbeide og forstå om man ikke forstår hva hunden gjør og hvorfor den gjør det.Valpen flytter hjemmefra av Linn Palm (et "must)Hundens tause språk av Rosie Lowry100 % Hverdagslydighet, Arne AarestadDyrenes følelsesliv av Marc BeckoffKulturkollisjonen av Jean DonaldsonMental aktivisering, Anders HallgrenDominans og lederskap, Barry Eaton Etikk og etologi, et lykkelig hundeliv (på svensk), Anders Hallgren På talefot med hunden, og Valpen flytter hjemmefra. Burde også følge med valpen til nye eiere. Kjempe bra bøker 😊
Rainbow Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Og Control Unleashed!! Eller "Slipp kontrollen løs" på veldig dårlig oversatt norsk. Den finnes også for valpeeiere, Control Unleashed The Puppy Program. Fantastisk interessant og lærerikt. Støtter 100% positiv hverdagslydighet, og også 100% positiv problemløsning. Turid Rugaas sin bok som Tabris nevner er veldig veldig bra, den er på vei i ny utgave, imidlertid, så den er ikke mulig å få tak i nå. Kommer ila vinteren. Veldig viktig grunnleggende info der. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå