Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Kjempe!! :) De er helt rå for tia. Og jeg er spesielt stolt over ei av de som jeg kjenner. hehe

Gjest lilletroll
Skrevet

Stolt? det var vel å ta hardt i....det er jo ikke min fortjeneste at de spiller så bra.....men at de er flinke om dagen...ja det synes jeg!!

Skrevet

9. desember

Og de bruker jo å være gode like før ett mesterskap for deretter å ikke være fullt så gode i mesterskapet ... eller kanskje de andre er bedre under ett mesterskap ...

Skrevet

Det er jo Norge! Er lov å være stolt :P

Heia Lunde, Hammerseng og Hårsaker! :)

De må ta seg sammen nå, har vært så stille rundt kjæledeggene i det siste. :oops:

Skrevet

De er bra nå, men så synes jeg de roter det litt til for seg selv innimellom, og da blir det nesten litt for spennende. Men gleder meg veldig til EM!

Skrevet

Japp! Heia Norge! :klappe:

Hadde egentlig tenkt meg til Ungarn jeg, men måtte prioritere flybillett hjem til jul i stedet. Gleder meg til det og da, men jeg håper jentene kommer hjem med edel medalje selv uten støtte fra meg!! :P

Skrevet

en av de får sportene jeg kan se på hvis jeg skulle zappe innom. Digge jenter! :wow:

Gjest Lilleulv
Skrevet
en av de får sportene jeg kan se på hvis jeg skulle zappe innom. Digge jenter! :wow:

Synes de norske håndballjentene ser så bra ut i forhold til håndballjenter fra noen andre land jeg... Eller de nordiske håndballjentene kan jeg si. Er det bare meg som synes det?

Skrevet

Ja. Norge og Danmark har de flotteste jentene :)

Skrevet
Ja. Norge og Danmark har de flotteste jentene :)

skriver under her jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...