Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser det ut som om hun har fjernet snappene.. 

Gjest xx girl xx
Skrevet
Akkurat nå, Mildemoses skrev:

Vel, jeg har tatt kopi av dem og kommer til å sende dem til Datatilsynet.

Flott! 

Skrevet
5 minutter siden, Mildemoses skrev:

Veldig bra :)

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, Mildemoses skrev:

Nice👏🏻👏🏻

• Liker 10
Skrevet

Å utlevere seg selv og sitt for en så lav pengesum....

Jeg skulle i hvert fall hatt 5 millioner. Neida. Joda. Neida. 

• Liker 8
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
12 minutter siden, Mildemoses skrev:

Topp! Dette var ubetenksomt og flaut!

Skrevet
Just now, Sirkustjukk said:

Topp! Dette var ubetenksomt og flaut!

Heller storm i et vannglass. 

• Liker 3
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)
7 timer siden, Speedmaster skrev:

Heller storm i et vannglass. 

Åh?

Det er ikke ulovlig å søke i skattelistene.

Tilføyelse; Dessuten er det greit å sette ned foten for selvhøytidelige bloggere som føler de har rett til å henge ut lesere for bagateller.

Endret av Sirkustjukk
Skrevet
Just now, Sirkustjukk said:

Åh?

Det er ikke ulovlig å søke i skattelistene.

Det vet jeg godt. 

Skrevet

Altså.. Det er liksom en del av det å være kjendis/en offentlig person. Det virker som bloggerne bare vil ha alle fordelene. Dette er baksiden av medaljen.

• Liker 17
Skrevet
14 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg tenker at så lenge det er lovlig å søke opp noen i skattelistene så er det ikke innafor å henge ut de som gjør det.

Helt enig. Dette blir for dumt. Synes hun er veldig hårsår. 

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 

Mynona, mod.

Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg har likt bloggen hennes. Men nok er nok. Det er f.eks reklame av pelsprodukter. Ovenfra og ned holdning til leserne sine. Trussel om å droppe spørsmålsrunde, dersom det ikke kommer nok spørsmål. Ironisk nok siden hun har stengt kommentarfeltet. Det kommer sjeldent innlegg. Nå har det vært stille på snap også. Og det minner meg om hvordan hun hengte ut de som har sjekket skattelisten. 

Det er tydelig at hun ikke liker bloggen lenger. Men da bør hun heller ta en pause. Nå kjører hun bloggen utfor stupet. Så får vi se hvor mange lesere som følger etter på nedturen. Når det nå er stille rundt ivf prosessen også (veldig forståelig), så er det ikke mange grunner igjen for å klikke seg inn. 

Skrevet
10 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg har likt bloggen hennes. Men nok er nok. Det er f.eks reklame av pelsprodukter. Ovenfra og ned holdning til leserne sine. Trussel om å droppe spørsmålsrunde, dersom det ikke kommer nok spørsmål. Ironisk nok siden hun har stengt kommentarfeltet. Det kommer sjeldent innlegg. Nå har det vært stille på snap også. Og det minner meg om hvordan hun hengte ut de som har sjekket skattelisten. 

Det er tydelig at hun ikke liker bloggen lenger. Men da bør hun heller ta en pause. Nå kjører hun bloggen utfor stupet. Så får vi se hvor mange lesere som følger etter på nedturen. Når det nå er stille rundt ivf prosessen også (veldig forståelig), så er det ikke mange grunner igjen for å klikke seg inn. 

Nei, så lenge hun ikke deler fra IVF-prosessen (jeg forstår godt hvorfor) er det faktisk ingen grunner til å klikke seg inn. 

Hun skulle jo også sjekke nærmere ang. pelsen hun reklamerte for men stille ble det. 

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, Jolanda skrev:

Altså.. Det er liksom en del av det å være kjendis/en offentlig person. Det virker som bloggerne bare vil ha alle fordelene. Dette er baksiden av medaljen.

Nemlig. 

Skrevet (endret)

Jeg har full forståelse for at hun ikke deler om IVF-prosessen lenger, og jeg mener endatil at hun aldri burde ha gjort det. Men jeg synes det er litt merkelig at hun ikke selv ser hvor uinteressant bloggen er uten et samlende tema, som IVF-forsøkene tross alt var, og tenker at "hei, kanskje jeg like godt skulle slutte å leke toppblogger med business-outfit på "hjemmekontoret" (herregud, hun er hjemmeværende, så "kontor-aktiviteter", eller rosablogging som det også kalles, foregår nødvendigvis i hjemmet) og få meg en helt vanlig jobb?" Det virker jo som hun begynner å forstå at det ikke er verdt det, og at dette med lesere som krever noe er litt slitsomt å måtte bruke tid på, så kanskje vi ikke er langt unna slutten på bloggen? Jeg tror helt klart hun ville hatt godt av det.

Endret av Stinkerbell
tastfeil
  • Liker 14
Skrevet

Jeg begynner å føle at det å kritisere frua nesten blir å sparke noen som ligger nede. Hun virker egentlig helt kjørt for tiden.

Egentlig også litt leit å se at det gir henne så lite betalt i kroner å eksponere seg så voldsomt som hun gjør.

• Liker 13
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

Jo, kan bare forestille meg hvor vondt det er å gå igjennom det de gjør.

Men likevel bør hun være så proff at hun ikke henger ut lesere for å søke opp navnet hennes på skattelistene eller er gleftse i svarene.

Det er tross alt leserne som finansierer livsstilen hennes.

Endret av Sirkustjukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...