Lula Skrevet 26. oktober 2017 #1881 Skrevet 26. oktober 2017 18 minutter siden, fjær skrev: Kan du forklare mer om fuelbox? Du finner dem på nett om du er interessert 2
Ultiva Skrevet 26. oktober 2017 #1882 Skrevet 26. oktober 2017 47 minutter siden, Lula skrev: Hvis man kjenner produktet Fuelbox og hva folkene bak jobber med er det lettere å forstå hvorfor de svarte på denne måten... Kunne sikkert vært formulert litt bedre men at det er usaklig, spekulativt og barnslig er jeg ikke enig i. Hva kaller du da dette avsnittet? "For dere som ikke har noe bedre ting å gjøre enn å anklage andre, kan vi anbefale dere å heller engasjere dere i gode samtaler med de viktigste personene dere har i livene deres 😍" https://m.imgur.com/rpzhuRI Jeg vet at Fuelbox selger spørsmålspakker å fremme "den gode samtalen". Men det å antyde at kritikerne som stusset over kjempehoppet i IG-følgerne til Pilotfrue ikke har noe bedre å gjøre i livet sitt enn å anklage andre, og at disse kritikerne heller ikke har gode samtaler med sine nærmeste, det blir nettopp usaklig, spekulativt og barnslig. Denne bedriften fokuserer på kommunikasjon, men har et tydelig behov for å jobbe med formuleringene sine. En bedrift som bruker 😍 hjerte-emoji 😍 i offentlige brev er uansett noe jeg skygger unna da jeg (og antakeligvis de aller fleste seriøse personer her til lands) anser slikt som særs uprofesjonelt. 28
fjær Skrevet 26. oktober 2017 #1883 Skrevet 26. oktober 2017 25 minutes ago, Lula said: Du finner dem på nett om du er interessert ja man finner det meste på nett. Jeg tenkte at siden du skriver at vis man kjenner produktet fuelbox... så tenkte jeg at du kanskje kunne gi meg litt bedre forståelse for at den bedrift som selger "den gode samtalen" kan svare så spydig... Hjelper ikke om de har ett godt produkt eller ikke når de blir såret og går i forsvarsposisjon når noen stiller ett kritisk søkelys på de eller noe rundt bedriften... 19
Bambi1995 Skrevet 26. oktober 2017 #1884 Skrevet 26. oktober 2017 Hvordan skulle hun ha kjøpt følgere via fuelbox? Som jeg ser er fuelbox en nettside som selger "samtalebokser" ??? Ser ikke helt sammenhengen? 2
Puny Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter #1885 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Oh Gud😱😱😱 dette har jo tatt helt av og er min feil. Jeg skrev fuelbox i mitt første innlegg og på jodel, men det var en feil! Jeg kopierte adressen til feil fane når jeg mente socialblade.com! Fuelbox har ingenting med dette å gjøre! Jeg har redigert det her i tråden og rettet meg på jodel, men får jo ikke slettet det. Endret 26. oktober 2017 av Puny 20
Helhvete Skrevet 26. oktober 2017 #1886 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg skulle til å spørre hva i all verden fuelbox har med kjøping av følgere å gjøre 4
Jordbærogfløte Skrevet 26. oktober 2017 #1887 Skrevet 26. oktober 2017 Siste innlegg handler om at hun tidligere ikke provoserte med vilje, men at det bare ble sånn mht at hun stod for sine meninger som kanskje var på tvers av mange andres. Hun gir klar beskjed om at vi som liker en provoserende tone/holdning må finne oss noen andre bloggere å følge med på. Nok et forsvarsinnlegg fra pilotfruen med andre ord. Dagens innlegg kort oppsumert. Intet nytt under solen.. 5
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2017 #1888 Skrevet 28. oktober 2017 Etter to døgn uten innlegg er hun tilbake. Nå etterlyser hun flere spørsmål til ukens spørsmålsrunde. Nå må ikke den siste fliken av friskhet og kommunikasjon mellom blogger og lesere forsvinne, så fyr løs på FB hvis dere brenner inne med noen spørsmål folkens :-) 3
Hei2016-2 Skrevet 28. oktober 2017 #1889 Skrevet 28. oktober 2017 Hon skriver att hon «gidder ikke» köra frågor/svar-inlägg om inte hun får 20 frågor. Hon måste ha nogon frågor kvar från tidligare? Och varför låter d lite som et hot? 15
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2017 #1890 Skrevet 28. oktober 2017 21 minutter siden, Hei2016-2 skrev: Hon skriver att hon «gidder ikke» köra frågor/svar-inlägg om inte hun får 20 frågor. Hon måste ha nogon frågor kvar från tidligare? Och varför låter d lite som et hot? På en måte synes jeg hun har en overlegen holdning ovenfor leserne. Samtidig kan jeg forstå at hun har hatt en tøff periode en stund. Når det er sagt synes jeg det er viktig å kunne opprettholde en respektfull holdning til de som følger henne for de er de hun lever av. Hun har bakt inn litt for mye annonser i innleggene den siste tiden, og det er tydelig å se at spontaniteten og friskheten forsvinner i takt med mange annonser og lite personlige innlegg. 9
Gjest xx girl xx Skrevet 28. oktober 2017 #1891 Skrevet 28. oktober 2017 27 minutter siden, Hei2016-2 skrev: Hon skriver att hon «gidder ikke» köra frågor/svar-inlägg om inte hun får 20 frågor. Hon måste ha nogon frågor kvar från tidligare? Och varför låter d lite som et hot? Hun får åpne kommentarfeltet da...
Gjest xx girl xx Skrevet 28. oktober 2017 #1892 Skrevet 28. oktober 2017 3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: På en måte synes jeg hun har en overlegen holdning ovenfor leserne. Samtidig kan jeg forstå at hun har hatt en tøff periode en stund. Når det er sagt synes jeg det er viktig å kunne opprettholde en respektfull holdning til de som følger henne for de er de hun lever av. Hun har bakt inn litt for mye annonser i innleggene den siste tiden, og det er tydelig å se at spontaniteten og friskheten forsvinner i takt med mange annonser og lite personlige innlegg. Enig!
AnonymNN Skrevet 28. oktober 2017 #1893 Skrevet 28. oktober 2017 52 minutter siden, xx girl xx skrev: Hun får åpne kommentarfeltet da... Enig. Hvis man ikke takler et åpent kommentarfelt kan man lik så godt ta en pause fra hele bloggingen tenker jeg. Men da forsvinner jo reklameinntektene...skulle likt å sett en annen bedrift stenge av kundeservice fordi det ble for mye pes med tilbakemeldinger. Hvis du får mindre enn 20 spm i uka fra 20000 daglige lesere er det kanskje noe med kommunikasjonsformen som ikke funker? Nå høres jeg kanskje litt ufølsom ut her. Jeg har full forståelse for at ting er tøft for henne, har vært i samme båt selv. Men det er ikke stress som gjør at man ikke blir gravid, like lite som det å slappe av hjelper deg å bli gravid. 17
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2017 #1894 Skrevet 28. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymNN skrev: Enig. Hvis man ikke takler et åpent kommentarfelt kan man lik så godt ta en pause fra hele bloggingen tenker jeg. Men da forsvinner jo reklameinntektene...skulle likt å sett en annen bedrift stenge av kundeservice fordi det ble for mye pes med tilbakemeldinger. Hvis du får mindre enn 20 spm i uka fra 20000 daglige lesere er det kanskje noe med kommunikasjonsformen som ikke funker? Nå høres jeg kanskje litt ufølsom ut her. Jeg har full forståelse for at ting er tøft for henne, har vært i samme båt selv. Men det er ikke stress som gjør at man ikke blir gravid, like lite som det å slappe av hjelper deg å bli gravid. 1
Jolanda Skrevet 28. oktober 2017 #1895 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg kunne godt ha stilt spørsmål, jeg, men jeg gjør ikke det under fullt navn. 8
Gjest adiaz Skrevet 28. oktober 2017 #1897 Skrevet 28. oktober 2017 2 timer siden, Jolanda skrev: Jeg kunne godt ha stilt spørsmål, jeg, men jeg gjør ikke det under fullt navn. Hvorfor ikke?
Gjest Onbothsides Skrevet 29. oktober 2017 #1898 Skrevet 29. oktober 2017 På 26.10.2017 den 16.41, Puny skrev: Oh Gud😱😱😱 dette har jo tatt helt av og er min feil. Jeg skrev fuelbox i mitt første innlegg og på jodel, men det var en feil! Jeg kopierte adressen til feil fane når jeg mente socialblade.com! Fuelbox har ingenting med dette å gjøre! Jeg har redigert det her i tråden og rettet meg på jodel, men får jo ikke slettet det. Jodel, også kjent som mobbegården. Bare å innrømme at man vanker der... Et flott eksempel på hvordan noens feilaktige ord/slarv kan bli feil for den det gjelder.
Puny Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #1899 Skrevet 29. oktober 2017 55 minutter siden, Onbothsides skrev: Jodel, også kjent som mobbegården. Bare å innrømme at man vanker der... Et flott eksempel på hvordan noens feilaktige ord/slarv kan bli feil for den det gjelder. Er ikke mobbing og heller ikke feilaktig at hun har kjøpt følgere, det står jeg ved. En link ble feil og er rettet opp så godt det lar seg gjøre. 6
LeilaS Skrevet 29. oktober 2017 #1900 Skrevet 29. oktober 2017 På 26.10.2017 den 9.26, Ultiva skrev: Hva kaller du da dette avsnittet? "For dere som ikke har noe bedre ting å gjøre enn å anklage andre, kan vi anbefale dere å heller engasjere dere i gode samtaler med de viktigste personene dere har i livene deres 😍" https://m.imgur.com/rpzhuRI For en utrolig uprofesjonel måte å svare på 😨 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå