Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Speedmaster skrev:

Men å bruke disse plastklipsene de kjøper på eBay kan da umulig være å sikre hundene forsvarlig?

Nei, det  har du helt rett i. Det er kun metallfester som er godkjent.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Speedmaster skrev:

Men å bruke disse plastklipsene de kjøper på eBay kan da umulig være å sikre hundene forsvarlig?

Det sa jeg heller ikke! :-) Enig at det ikke er forsvarlig. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg fulgte tidligere bloggen hennes nærmest daglig, men nå gidder jeg snart ikke lese den mer. Synes bloggen har tapt seg betraktelig, dessverre. Utrolig kjedelige og uinteressante reklameinnlegg, sjeldne oppdateringer og intetsigende hverdagsinnlegg... Jeg synes også bildekvaliteten ikke er på topp, og headeren er ikke bra heller. Utrolig at dette kan være hennes eneste jobb? Hadde jeg levert så svakt i min egen jobb hadde jeg for lengst blitt kalt inn til medarbeidersamtale, for å si det sånn :P Jeg skjønner veldig godt at hun har det vanskelig ettersom prøverørsprosessen trekker ut i tid, og det er sikkert forklaringen på hennes mangel på motivasjon. Jeg håper virkelig det klaffer snart. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Riskrem skrev:

Jeg fulgte tidligere bloggen hennes nærmest daglig, men nå gidder jeg snart ikke lese den mer. Synes bloggen har tapt seg betraktelig, dessverre. Utrolig kjedelige og uinteressante reklameinnlegg, sjeldne oppdateringer og intetsigende hverdagsinnlegg... Jeg synes også bildekvaliteten ikke er på topp, og headeren er ikke bra heller. Utrolig at dette kan være hennes eneste jobb? Hadde jeg levert så svakt i min egen jobb hadde jeg for lengst blitt kalt inn til medarbeidersamtale, for å si det sånn :P Jeg skjønner veldig godt at hun har det vanskelig ettersom prøverørsprosessen trekker ut i tid, og det er sikkert forklaringen på hennes mangel på motivasjon. Jeg håper virkelig det klaffer snart. 

Jeg tror faktisk jeg hadde fått sparken. Bloggen består jo stort sett av reklame, styling ( som til tider er grusom), reklame, flashing av dyre innkjøp og så videre 💤💤. Forstår virkelig ikke at noen vil fremstille seg selv så overfladiske. 

• Liker 11
Skrevet
4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

I det nyeste innlegget hevder hun at hun ikke har kjøpt noen følgere på insta..

Haha, så lættis! Ja mye skjedde for henne i februar, men du får ikke så mange flere følgere på så kort tid. Det ville vært naturlig med en gjevn stigning av følgere i februar, etterhvert som hun slapp nyheten om graviditeten og så etter opptreden på GMN og så når hun avslørte spontanaborten, men en sånn bratt kurve med så mange følgere på en dag ser veldig mistenkelig ut. 

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, Puny skrev:

Haha, så lættis! Ja mye skjedde for henne i februar, men du får ikke så mange flere følgere på så kort tid. Det ville vært naturlig med en gjevn stigning av følgere i februar, etterhvert som hun slapp nyheten om graviditeten og så etter opptreden på GMN og så når hun avslørte spontanaborten, men en sånn bratt kurve med så mange følgere på en dag ser veldig mistenkelig ut. 

Flaut med de som kjøper seg følgere 🙊🙊

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Mynona, mod.

Skrevet

Noen som husker når de skal igang med neste forsøk? Mener å huske det var i disse tider, kanskje de velger å holde kortene tettere denne gangen. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymNN skrev:

Noen som husker når de skal igang med neste forsøk? Mener å huske det var i disse tider, kanskje de velger å holde kortene tettere denne gangen. 

Hun sa "ganske snart" og det begynner å bli noen uker siden. Jeg tror de velger å ikke dele så mye denne runden, det er jo også (litt) derfor kommentarfeltet er stengt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag fortsetter gnålet om at hun ikke har kjøpt følgere innbakt i en annonse for klær, såkalt «officelook».. Hun kan vel bedre enn dette? Er så lei av at bloggere må forsvare seg hele tiden.. Savner den friske, gode og av og til provoserende tonen nu ;-)

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Skrevet

Uproft svar av fuelbox... min mening iallefall :)

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, marthes skrev:

Enig. En bedrift som ønsker å fremstå som profesjonell skal ikke anklage kritikere for å ikke ha noe liv og for å ikke ha gode relasjoner til menneskene rundt seg. Det er usaklig, spekulativt og barnslig, og noe eiere av en "profesjonell" bedrift burde ha spart seg for:

https://imgur.com/rpzhuRI

Hentet fra bloggen til Pilotfrue (OBS direktelink inn på bloggen):

http://pilotfrue.blogg.no/1508940344_office_look.html

Jeg har blitt så lei denne stadig voksende passiv-aggressive holdningen til Pilotfrue. Jeg har stått i bresjen for henne her inne før men nå er det nok. Har fjernet henne fra Bloglovin, Snap og Insta. Blir neppe noe savn.

Endret av Ultiva
  • Liker 18
Skrevet

Alle tror de kan kundeservice, men det er virkelig ikke mange som kan nettopp det.

Hverken pilotfrue eller dette Fuelbox-greiene. Pinlig affære når voksne(?) og bedrifter/ansatte velger å svare så utrolig uproft.

Se for deg Telenor, Rema1000 eller Nidar svare noe sånt? La spekulasjoner være nettopp det, ikke ta deg nær av det. Spesielt pinlig når bedrifter blir så uproffe at de tar slike spekulasjoner personlig. 

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, marthes skrev:

Veldig. 

• Liker 6
Skrevet

Det her er så pinlig for alle involverte parter og office look var ikke noe jeg viser meg i på kontoret i hvertfall.

Skrevet

Den outfiten så mer ut som noe som hører hjemme på en brun bar

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, Ultiva skrev:

Enig. En bedrift som ønsker å fremstå som profesjonell skal ikke anklage kritikere for å ikke ha noe liv og for å ikke ha gode relasjoner til menneskene rundt seg. Det er usaklig, spekulativt og barnslig, og noe eiere av en "profesjonell" bedrift burde ha spart seg for

Hvis man kjenner produktet Fuelbox og hva folkene bak jobber med er det lettere å forstå hvorfor de svarte på denne måten... Kunne sikkert vært formulert litt bedre men at det er usaklig, spekulativt og barnslig er jeg ikke enig i. 

• Liker 4
Skrevet
21 minutes ago, Lula said:

Hvis man kjenner produktet Fuelbox og hva folkene bak jobber med er det lettere å forstå hvorfor de svarte på denne måten... Kunne sikkert vært formulert litt bedre men at det er usaklig, spekulativt og barnslig er jeg ikke enig i. 

Kan du forklare mer om fuelbox?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...