Moncka Skrevet 20. oktober 2017 #1841 Skrevet 20. oktober 2017 4 timer siden, Aurora** skrev: Er det bare meg, eller ligner hun litt på hun blonde dama fra Mot I Brøstet? Jo! 3
miagunda Skrevet 20. oktober 2017 #1842 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) https://www.google.no/search?q=siw+anita+andersen&client=ms-android-samsung&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifvszbyP_WAhWDIJoKHdeuCOUQ_AUIEigB&biw=360&bih=560&dpr=4#imgrc=Tekl1dyUNQeArM: Veldig lik ja. Endret 20. oktober 2017 av miagunda 4
Jordbærogfløte Skrevet 20. oktober 2017 #1843 Skrevet 20. oktober 2017 1 minutt siden, miagunda skrev: https://www.google.no/search?q=siw+anita+andersen&client=ms-android-samsung&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifvszbyP_WAhWDIJoKHdeuCOUQ_AUIEigB&biw=360&bih=560&dpr=4#imgrc=Tekl1dyUNQeArM: Veldig lik ja. Kanskje det er omtrent sånn hun vil se ut om 20 år? Ikke verst ;-) 1
miore Skrevet 20. oktober 2017 #1844 Skrevet 20. oktober 2017 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, og da kan hun jo like gjerne ta tak i noen gamle kommentarer der lesere anbefaler bla akupunktur, renere kosthold og hostesaft ;-) Hun har jo tidligere svart på dette ved flere anledninger, og sagt at hun holder seg til det klinikken anbefaler og ikke alskens kjerringråd. Det er en av ikke spesielt mange ting jeg respekterer henne for; hun holder seg unna kvakk-kvakk i denne prosessen. Renere kosthold kunne vel de fleste hatt godt av uavhengig av barneønske, men man kan fort bli litt gal om man skal bli helt fanatisk i en sånn prosess. 8
Jordbærogfløte Skrevet 20. oktober 2017 #1845 Skrevet 20. oktober 2017 29 minutter siden, miore skrev: Hun har jo tidligere svart på dette ved flere anledninger, og sagt at hun holder seg til det klinikken anbefaler og ikke alskens kjerringråd. Det er en av ikke spesielt mange ting jeg respekterer henne for; hun holder seg unna kvakk-kvakk i denne prosessen. Renere kosthold kunne vel de fleste hatt godt av uavhengig av barneønske, men man kan fort bli litt gal om man skal bli helt fanatisk i en sånn prosess. Ja, det stemmer det. Lesere flest vil nok henne bare godt, og hun hadde blitt sprø om hun skulle prøvd alle mulige kjerringråd.. Innlegget var dog ment ironisk fra min side, derav ;-) Det siste innlegget hun la ut nå var vakkert og rørende synes jeg. Tommel opp for Julianne :-) 4
AnonymNN Skrevet 21. oktober 2017 #1846 Skrevet 21. oktober 2017 Hun sier at hun vil vente med å åpne kommentarfeltet til babydrømmen er oppfylt. Og at hun mangler energi (til å levere på jobben/bloggen) om dagen. Men om dette Ivf-prosjektet drar ut veldig i tid tror jeg det skal noe til å opprettholde lesertallene. Bloggen trenger virkelig det friske kommentarfeltet for å bli mer interessant, i tillegg fremstår bloggen til tider ganske blodfattig nå. Si at dette babyprosjektet tar enda et år, fortsatt null dialog med leserne (FB teller ikke, det er sosialt selvmord å stå fem som bloggleser OG prøver) og sjeldne innlegg. Da tror jeg lesertallene vil dale over tid. Når det er sagt har jeg all medfølelse med henne, har vært i samme situasjon med barnløshet selv. Håper virkelig hun lykkes og at hun får livsgnisten tilbake. Men tror bloggen, altså levebrødet hennes, vil løfte seg om hun åpner kommentarfeltet igjen. 12
Jordbærogfløte Skrevet 21. oktober 2017 #1847 Skrevet 21. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymNN skrev: Hun sier at hun vil vente med å åpne kommentarfeltet til babydrømmen er oppfylt. Og at hun mangler energi (til å levere på jobben/bloggen) om dagen. Men om dette Ivf-prosjektet drar ut veldig i tid tror jeg det skal noe til å opprettholde lesertallene. Bloggen trenger virkelig det friske kommentarfeltet for å bli mer interessant, i tillegg fremstår bloggen til tider ganske blodfattig nå. Si at dette babyprosjektet tar enda et år, fortsatt null dialog med leserne (FB teller ikke, det er sosialt selvmord å stå fem som bloggleser OG prøver) og sjeldne innlegg. Da tror jeg lesertallene vil dale over tid. Når det er sagt har jeg all medfølelse med henne, har vært i samme situasjon med barnløshet selv. Håper virkelig hun lykkes og at hun får livsgnisten tilbake. Men tror bloggen, altså levebrødet hennes, vil løfte seg om hun åpner kommentarfeltet igjen. Jeg er veldig enig i det du skriver :-) Godt formulert! 3
Aurora** Skrevet 22. oktober 2017 #1848 Skrevet 22. oktober 2017 På 20.10.2017 den 13.30, Jordbærogfløte skrev: Det har jeg tenkt også :-) I tillegg til Lisa Børud som deltok i Stjernekamp i år. Sistnevnte er blitt nevnt flere ganger ;-) Stemmer. De kunne jo ha vært søstre jo 2
Gjest O.G. Skrevet 22. oktober 2017 #1849 Skrevet 22. oktober 2017 15 timer siden, AnonymNN skrev: Hun sier at hun vil vente med å åpne kommentarfeltet til babydrømmen er oppfylt. Og at hun mangler energi (til å levere på jobben/bloggen) om dagen. Men om dette Ivf-prosjektet drar ut veldig i tid tror jeg det skal noe til å opprettholde lesertallene. Bloggen trenger virkelig det friske kommentarfeltet for å bli mer interessant, i tillegg fremstår bloggen til tider ganske blodfattig nå. Si at dette babyprosjektet tar enda et år, fortsatt null dialog med leserne (FB teller ikke, det er sosialt selvmord å stå fem som bloggleser OG prøver) og sjeldne innlegg. Da tror jeg lesertallene vil dale over tid. Når det er sagt har jeg all medfølelse med henne, har vært i samme situasjon med barnløshet selv. Håper virkelig hun lykkes og at hun får livsgnisten tilbake. Men tror bloggen, altså levebrødet hennes, vil løfte seg om hun åpner kommentarfeltet igjen. Jeg er ikke enig med deg, for det er for ens livsgnist og ansvar for å være lykkelig er Juliannes, ikke et barns.
AnonymNN Skrevet 22. oktober 2017 #1850 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, O.G. skrev: Jeg er ikke enig med deg, for det er for ens livsgnist og ansvar for å være lykkelig er Juliannes, ikke et barns. Det er jeg forsåvidt veldig enig i. Man må lære seg å finne glede i andre ting mens man prøver. Men når barneønsket er så stort er det lettere sagt enn gjort. For min del lettet trykket i brystet og alt ble mye lysere da jeg endelig ble gravid etter 2 års ivf-helvete. 5
Puny Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #1851 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) kom akkurat over denne, og det virker som om Pilotfrue har kjøpt instagremfølgere... I så tilfelle ganske flaut... Tast inn navnet hennes på socialblade.com grafen går rett til himmels... fra ca 4 min og utover https://www.vgtv.no/video/147659/panelet-87-slik-avsloerer-du-instagram-juks-og-bloggerne-anne-briths-kaketabbe Endret 23. oktober 2017 av Puny 5
Jordbærogfløte Skrevet 22. oktober 2017 #1852 Skrevet 22. oktober 2017 Kjedelig utgave av «Ukens spørsmål», synes jeg. Det er noe med hennes tone å svare leserne på. Før var det mer humor og kanskje noen småprovoserende svar. Synes i det store og det hele at bloggen har tapt seg den siste tiden. Og når hun i tillegg presterer å ha så mange skrivefeil, synes jeg det er unødvendig når hun kan få Ulrik til å lese gjennom teksten før hun publiserer innleggene. Hun betaler jo ham tross alt penger for å bidra til bloggen.. 6
Gjest O.G. Skrevet 22. oktober 2017 #1853 Skrevet 22. oktober 2017 5 timer siden, AnonymNN skrev: Det er jeg forsåvidt veldig enig i. Man må lære seg å finne glede i andre ting mens man prøver. Men når barneønsket er så stort er det lettere sagt enn gjort. For min del lettet trykket i brystet og alt ble mye lysere da jeg endelig ble gravid etter 2 års ivf-helvete. Blir jo veldig intenst for henne der hun sitter som en kanarifugl i bur uten interesse for en skit som foregår utenfor buret. 2 timer siden, Puny skrev: kom akkurat over denne, og det virker som om Pilotfrue har kjøpt instagremfølgere... I så tilfelle ganske flaut... https://fuelbox.no/fuelbox/fuelbox-eldre/ fra ca 4 min og utover https://www.vgtv.no/video/147659/panelet-87-slik-avsloerer-du-instagram-juks-og-bloggerne-anne-briths-kaketabbe Hjelpes.
AnonymNN Skrevet 22. oktober 2017 #1854 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Kjedelig utgave av «Ukens spørsmål», synes jeg. Det er noe med hennes tone å svare leserne på. Før var det mer humor og kanskje noen småprovoserende svar. Synes i det store og det hele at bloggen har tapt seg den siste tiden. Og når hun i tillegg presterer å ha så mange skrivefeil, synes jeg det er unødvendig når hun kan få Ulrik til å lese gjennom teksten før hun publiserer innleggene. Hun betaler jo ham tross alt penger for å bidra til bloggen.. Kanskje Ulrik kan lese gjennom kommentarene hennes også og luke ut den verste driten før hun får lest det? Så kan hun fortsatt ha kommentarfelt, og hun kan betale ham for den tida jobben tar. Tips om du leser dette, Julianne 3
Gjest Avocado Skrevet 22. oktober 2017 #1855 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg ser Julianne har skrevet et innlegg om at hun IKKE er deprimert. Det var ikke meningen å tre en diagnose nedover ørene på henne heller. Men det kan forklare at hun stort sett er tappet for energi og at hun tusler mest rundt alene hjemme. Jeg mente det mer som et forsvar mot at hun poster lite for tiden og virker så halvhjertet og "lat". Jeg var selv deprimert en gang i livet (fødselsdepresjon) og jeg bare syns jeg kjenner meg igjen i så mye. Slappheten, det å ikke orke å ta tak i noe. Liten interesse for verden rundt meg; for hobbyer. Det var aldri slemt ment mot Julianne. Håper de lykkes ved neste ivf-forsøk og at hun skjermer den lille mot offentlighetens lys.
PippiLa Skrevet 22. oktober 2017 #1856 Skrevet 22. oktober 2017 Tror dere Ulrik faktureres og deltar såpass mye i bloggen nå, fordi hun da kan bli sykemeldt uten at bloggen må legges ned?
Moncka Skrevet 23. oktober 2017 #1857 Skrevet 23. oktober 2017 Forstår henne godt. Det var ikke dette som var planen. En graviditet, baby og alt det medfølger hadde jo "legalisert" hjemmetilværelsen hennes. Nå har alt stoppet opp. Hun går på vent, men på ubestemt tid. Kan ikke være lett å holde fasaden oppe når alle vet hva hun egentlig ønsker. 6
Gjest xx girl xx Skrevet 23. oktober 2017 #1858 Skrevet 23. oktober 2017 10 timer siden, Avocado skrev: Jeg ser Julianne har skrevet et innlegg om at hun IKKE er deprimert. Det var ikke meningen å tre en diagnose nedover ørene på henne heller. Men det kan forklare at hun stort sett er tappet for energi og at hun tusler mest rundt alene hjemme. Jeg mente det mer som et forsvar mot at hun poster lite for tiden og virker så halvhjertet og "lat". Jeg var selv deprimert en gang i livet (fødselsdepresjon) og jeg bare syns jeg kjenner meg igjen i så mye. Slappheten, det å ikke orke å ta tak i noe. Liten interesse for verden rundt meg; for hobbyer. Det var aldri slemt ment mot Julianne. Håper de lykkes ved neste ivf-forsøk og at hun skjermer den lille mot offentlighetens lys. Jeg synes hun kjefter på leserne i det innlegget. Jeg har vært deprimert en periode selv. Det var ikke før jeg begynte å bli bedre, jeg skjønte jeg var deprimert.
Bambi1995 Skrevet 23. oktober 2017 #1859 Skrevet 23. oktober 2017 På 10/6/2017 den 17.15, O.G. skrev: Er ikke hundene i bur i bilen, så får man ikke igjen på forsikringen hvis det skulle skje en ulykke. Så lenge de er forsvarlig sikret så får man det. Forsvalig sikret betyr ikke kun bur
Speedmaster Skrevet 23. oktober 2017 #1860 Skrevet 23. oktober 2017 1 minute ago, Bambi1995 said: Så lenge de er forsvarlig sikret så får man det. Forsvalig sikret betyr ikke kun bur Men å bruke disse plastklipsene de kjøper på eBay kan da umulig være å sikre hundene forsvarlig? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå