Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.10.2017 den 12.18, Speedmaster skrev:

Tydelig at kritikken har truffet, siden hun ikke våger å svare på det. Får helt vondt av å tenke på risikoen hun utsetter de stakkars hundene for.

Hunder i bil skal sikres i bur!

Tviler på den har truffet egentlig. Tror hun bare ikke gidder å bry seg, fordi de "bilstolene" ikke piner hundene (slik bur tydeligvis gjør i hennes verden), frem til de evt skulle krasje skikkelig med hundene som passasjerer. Hadde den truffet hadde hun vel invistert i skikkelig bilbur.. Gjetter at hun ikke engang har tatt seg tiden til å se videoen jeg linka henne :) 

På 17.10.2017 den 13.08, Emmelise skrev:

Eller så har x antall andre mennesker spurt om nogelunde det samme og hun går videre til nestemann.

Spurte ikke om noe da. Skrev litt info ang disse bilstolene hun bruker, hva som ville skjedd om de evt skulle kræsjet. Ba henne om å se videoen jeg linka henne (link ligger lengre bak her i tråden) og svare meg på hva hennes tanker om de bilstolene hun bruker var etter å ha sett videoen. Var kanskje dumt tidspunkt å skrive dette på til henne ettersom hun var på hyttetur og travel opptatt med å gå fjelltur i nickers ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Gia_ skrev:

ettersom hun var på hyttetur og travel opptatt med å gå fjelltur i nickers ;) 

... eller å kle seg opp i fullt fjellantrekk for å tilbringe helgen i baren på dr Holms😁

• Liker 17
Skrevet
14 timer siden, gjest91 skrev:

Ja, hun synes helt tydelig det er helt på trynet og "bak mål" å bry seg om at dyrene skal sikres slik at de overlever en kollisjon. Det er to ting Julianne ikke klarer å feste skikkelig i sin hverdag - hunder og extensions!

Totalt lav klasse av begge fenomenene.

Skrevet

Prøver meg på å avbryte hundesikringsdebatten her...

Hvilken plass på blogglisten pleier hun å ligge på? Ser hun er på 7. nå. Hun påstår selv at hun ikke har mistet lesere på å stenge kommentarfeltet, stemmer dette? Jeg merker at jeg ikke gidder å klikke meg inn i alle fall...

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Puny skrev:

Hvilken plass på blogglisten pleier hun å ligge på? Ser hun er på 7. nå. Hun påstår selv at hun ikke har mistet lesere på å stenge kommentarfeltet, stemmer dette? Jeg merker at jeg ikke gidder å klikke meg inn i alle fall...

Lykke til med forsøket 😂

Hun pleier å ligge på mellom 5. og 8. plass. Folk lærer seg vel etterhvert å bare holde over for å se om det er noe nytt, og det tjener hun ingen kroner på. 

• Liker 9
Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, Puny skrev:

Jeg har også sluttet å klikke meg inn. Delvis pga kommentarfeltet. Men også pga så sjeldne innlegg. 

Før hun stengte kommentarfeltet, sjekket jeg gjerne bloggen et par ganger daglig. 

Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt at hun skrev at hun måtte ta seg en fridag for å ta vare på seg selv. Altså, de innleggene hun produserer tar 5 minutter. Det kan umulig være særlig slitsomt. I tillegg bør man kanskje om man har bloggen som fulltidsjobb ha noen forhåndsskrevet innlegg. Det er kjedelig som regel men ikke noe kjedeligere enn det hun skriver selv. 

• Liker 15
Gjest Avocado
Skrevet (endret)
11 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg synes det er litt morsomt at hun skrev at hun måtte ta seg en fridag for å ta vare på seg selv. Altså, de innleggene hun produserer tar 5 minutter. Det kan umulig være særlig slitsomt. I tillegg bør man kanskje om man har bloggen som fulltidsjobb ha noen forhåndsskrevet innlegg. Det er kjedelig som regel men ikke noe kjedeligere enn det hun skriver selv. 

Hun skrev vel at hun måtte ta seg en fridag fordi følelsene hennes av og til tar overhånd og da går hun tom for energi. Jeg tror hun er deprimert. Ingenting suger energi som depresjon. Hun virker også veldig halvhjertet og dempet i innleggene, jeg tror det er barnløsheten som går henne på nervene. Hun går mye hjemme alene og tenker på dette. Hun skriver jo også at dette siste året har vært forferdelig tøft. Hun setter bort mer og mer jobb til andre (egen stylist en dag i uka og nå blir mannen fast fotograf) og det virker som om det eneste hun gjør selv er å sture hjemme. Hun hadde trengt en normal jobb, med kollegaer og arbeidskrav, borte fra hjemmet sitt.

Endret av Avocado
Skrevet
13 minutter siden, Avocado skrev:

Hun skrev vel at hun måtte ta seg en fridag fordi følelsene hennes av og til tar overhånd og da går hun tom for energi. Jeg tror hun er deprimert. Ingenting suger energi som depresjon. Hun virker også veldig halvhjertet og dempet i innleggene, jeg tror det er barnløsheten som går henne på nervene. Hun går mye hjemme alene og tenker på dette. Hun skriver jo også at dette siste året har vært forferdelig tøft. Hun setter bort mer og mer jobb til andre (egen stylist en dag i uka og nå blir mannen fast fotograf) og det virker som om det eneste hun gjør selv er å sture hjemme. Hun hadde trengt en normal jobb, med kollegaer og arbeidskrav, borte fra hjemmet sitt.

Ja, jeg er enig. 

• Liker 2
Gjest Avocado
Skrevet (endret)
På 19.10.2017 den 22.01, Jolanda skrev:

Ja, jeg er enig. 

Og jeg er enig med deg i at de innleggene hun skriver ikke kan ta stort mer enn 5 minutter. Bildene i de fleste innleggene hennes er i tillegg fra den ene ukedagen hvor hun har hatt stylist til å stæsje seg opp. Jeg tror hun er fullstendig utslitt av å gjøre ingenting egentlig. Bare lengter etter en liten en. En ond sirkel. Håper de lykkes, men jeg håper også at hun da klarer å respektere mirakelet nok til å gi det et privatliv og å ikke blottlegge barnet på internett. Tror dessverre hun ser veldig opp til fotballfrue Caroline, som bruker sine som levende reklameplakater. Hun har vel over 15 000 googletreff bare på eldstemann.

Endret av Avocado
Skrevet
19 minutter siden, Avocado skrev:

Signerer denne. Av egen erfaring hjelper ikke det å gå hjemme dag inn og dag ut når man er deprimert, da tar iallfall tankene over. Det å kunne komme litt tilbake til jobb hjalp meg når det stod på sitt verste om det så var kun for et par timer i uken.

Av de bloggerene jeg har følgt litt virker hennes tilværelse som utrolig ensidig og uten særlig substans. Flere reiser jo i forbindelse med bloggjobben og det virker som alt hun gjør er selvpleie, shopping, outfitbilder, litt trening og sulle rundt hjemme. Jeg hadde gått på veggene av en slik jobb

• Liker 10
Skrevet

Nå skal hun holde kommentarfeltet stengt i tilfelle det er dét som gjør det vanskelig for å kroppen hennes å bli gravid.

• Liker 7
Skrevet
14 timer siden, Jolanda skrev:

Det med forhåndsskrevne innlegg har jeg også tenkt på. Det gjelder ikke bare Julianne, men mange andre, bl.a. Anne-Brith, Caroline Berg Eriksen osv. Når de blir intervjuet, uttaler de gjerne at de jobber heltidsdager selv om det ikke ser slik ut på bloggen. Noe av den "usynlige" jobben de gjør skal være å produsere innlegg for å ha noe å publisere på bloggen når de er opptatt på andre kanter. Og de skal selvsagt publisere tre innlegg pr. dag. Må innrømme at jeg mange ganger har lurt på når disse ferdigskrevne innleggene egentlig skal brukes, for de fleste av dem tar seg jo flere dagers pause med jevne mellomrom. Ikke at jeg ikke unner folk fri, men det bare virker litt rart etter disse uttalelsene om hvor flittige og dedikerte de er...

Gjest Avocado
Skrevet (endret)
4 timer siden, ti10 skrev:

Det med forhåndsskrevne innlegg har jeg også tenkt på. Det gjelder ikke bare Julianne, men mange andre, bl.a. Anne-Brith, Caroline Berg Eriksen osv. Når de blir intervjuet, uttaler de gjerne at de jobber heltidsdager selv om det ikke ser slik ut på bloggen. Noe av den "usynlige" jobben de gjør skal være å produsere innlegg for å ha noe å publisere på bloggen når de er opptatt på andre kanter. Og de skal selvsagt publisere tre innlegg pr. dag. Må innrømme at jeg mange ganger har lurt på når disse ferdigskrevne innleggene egentlig skal brukes, for de fleste av dem tar seg jo flere dagers pause med jevne mellomrom. Ikke at jeg ikke unner folk fri, men det bare virker litt rart etter disse uttalelsene om hvor flittige og dedikerte de er...

Julianne har vel aldri skrevet at hun skal poste tre innlegg per dag, hun skrev at planen var 8-9 innlegg per uke. Men jeg er enig med deg i at det må kunne gå an å forhåndsskrive en god del innlegg. Tydelig at ingen av bloggerne er strukturerte nok til å gjøre det. Husker Anna Rasmussen sa hun hadde forhåndsskrevet dusinvis av innlegg sist gang hun tok bloggpause (april?) men de innleggene så vi aldri noe til. Eller så forhåndsskrives det faktisk en del innlegg selv om de låter som om de er skrevet der og da, noe som betyr at de har langt flere fridager enn de gir uttrykk for.

Endret av Avocado
Skrevet (endret)

Hun har ikke mye å komme med for tiden, men likevel er hun blant topp ti.. Er vel lett å knytte til seg nye sponsorer uansett da. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Skrevet

Er det bare meg, eller ligner hun litt på hun blonde dama fra Mot I Brøstet? :P

• Liker 9
Skrevet
58 minutter siden, Aurora** skrev:

Er det bare meg, eller ligner hun litt på hun blonde dama fra Mot I Brøstet? :P

Det har jeg tenkt også :-) I tillegg til Lisa Børud som deltok i Stjernekamp i år. Sistnevnte er blitt nevnt flere ganger ;-)

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, gjest91 skrev:

Nå skal hun holde kommentarfeltet stengt i tilfelle det er dét som gjør det vanskelig for å kroppen hennes å bli gravid.

Unnskylder på forhånd, men her måtte jeg le.

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Unnskylder på forhånd, men her måtte jeg le.

Ja, og da kan hun jo like gjerne ta tak i noen gamle kommentarer der lesere anbefaler bla akupunktur, renere kosthold og hostesaft ;-) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...