Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siste innlegg er nok en annonse.   Shai-barberhøvler. Bare ventet på det.. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fortsatt ingen som har fått besvart sine spørsmål om dyresikring, av henne? 

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, gjest91 skrev:

Er det fortsatt ingen som har fått besvart sine spørsmål om dyresikring, av henne? 

Ble åpnet det jeg sendte til henne, men glatt ignorert :) 

Skrevet

Siste spørsmål og svar-innlegg var skikkelig uinteressant. Tydelig at hun ikke får særlig mange spørsmål lengre...

Skrevet
2 hours ago, Gia_ said:

Tydelig at kritikken har truffet, siden hun ikke våger å svare på det. Får helt vondt av å tenke på risikoen hun utsetter de stakkars hundene for.

Hunder i bil skal sikres i bur!

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Gia_ skrev:

Eller så har x antall andre mennesker spurt om nogelunde det samme og hun går videre til nestemann.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Speedmaster skrev:

Tydelig at kritikken har truffet, siden hun ikke våger å svare på det. Får helt vondt av å tenke på risikoen hun utsetter de stakkars hundene for.

Hunder i bil skal sikres i bur!

Men om kritikken har truffet henne, så er det fortsatt merkelig å ikke svare. Hadde noen påpekt at jeg gjorde en slik feil, hadde jeg lagt meg langflat, gått rett til butikken og kjøpt et sikkert bur, og skrevet et innlegg hvor jeg takket alle som gjorde meg oppmerksom på en så farlig feil. Det gjør jo ikke Julianne i det hele tatt. Hun er vel livredd for å måtte ende opp med et "stygt bur" i de hvite skinnsetene sine...

• Liker 11
Skrevet

Her er grunnen til manglende svar ifølge henne selv; "Jeg svarer på alle meldinger jeg får, med mindre de er spesielt nedlatende eller helt bak mål."

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, gjest91 skrev:

Her er grunnen til manglende svar ifølge henne selv; "Jeg svarer på alle meldinger jeg får, med mindre de er spesielt nedlatende eller helt bak mål."

Da ville jeg tatt et hint hvis jeg var deg!  :laugh:

Skrevet
28 minutter siden, gjest91 skrev:

Hun rimer til og med.

Skrevet
10 minutter siden, O.G. skrev:

Hun rimer til og med.

🙊🙊

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig spørsmålsrunde. 

• Liker 6
Skrevet

Ingen innlegg hittil i dag.. Mulig hun er på jakt etter nye sponsorer? ;-)

Gjest xx girl xx
Skrevet
1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Ingen innlegg hittil i dag.. Mulig hun er på jakt etter nye sponsorer? ;-)

Tror hun er lei hele bloggen. 

Skrevet

Det er jo bare svada og reklame om dagen, av det lille hun poster. Ingenting hittil i dag. Det er latterlig at dette liksom er en fulltidsjobb og hvor mye hun tjener på det.

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, adiaz skrev:

Da ville jeg tatt et hint hvis jeg var deg!  :laugh:

Ja, hun synes helt tydelig det er helt på trynet og "bak mål" å bry seg om at dyrene skal sikres slik at de overlever en kollisjon. Det er to ting Julianne ikke klarer å feste skikkelig i sin hverdag - hunder og extensions!

• Liker 12
Skrevet
6 timer siden, gjest91 skrev:

Ja, hun synes helt tydelig det er helt på trynet og "bak mål" å bry seg om at dyrene skal sikres slik at de overlever en kollisjon. Det er to ting Julianne ikke klarer å feste skikkelig i sin hverdag - hunder og extensions!

Det kan ikke være sunt å være SÅ opphengt i dette, dag ut og dag inn.

Skrevet
2 minutter siden, adiaz skrev:

Det kan ikke være helt sunt å føle et behov for å stadig legge deg opp i hvor vidt andre bryr seg om et tema. Totalt har jeg brukt kanskje maksimalt 3 minutter på å skrive i denne tråden. Finn deg noe annet å klage på :-)

• Liker 19
Skrevet (endret)
2 timer siden, adiaz skrev:

Jeg tviler på at gjest91 bruker energi på dette 24/7, altså. Dessuten er det faktisk helt outrageous å ikke sikre hunder forskriftsmessig i bil. Det er ikke bare hundene de risikerer livene til, men også seg selv. En bitteliten hund på to kilo utgjør en vekt på et kvart tonn ved en bråbrems i 90 km/t. Ville du fått noe sånt i nakken? 

Jeg synes faktisk at det er superviktig at folk med en viss mediemakt ikke får lov til å spre direkte farlig reklame som dette her.

Endret av Stinkerbell
  • Liker 15
Skrevet
53 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Jeg tviler på at gjest91 bruker energi på dette 24/7, altså. Dessuten er det faktisk helt outrageous å ikke sikre hunder forskriftsmessig i bil. Det er ikke bare hundene de risikerer livene til, men også seg selv. En bitteliten hund på to kilo utgjør en vekt på et kvart tonn ved en bråbrems i 90 km/t. Ville du fått noe sånt i nakken? 

Jeg synes faktisk at det er superviktig at folk med en viss mediemakt ikke får lov til å spre direkte farlig reklame som dette her.

Veldig enig! Det virker som det er veldig viktig for de at det må se stilling og fancy ut. Det er jo ikke fancy med bur. Jeg tror hun fått mange kommentarer på akkurat dette, men hun unngår å svare. Sikkert fordi hun ikke har et godt svar å komme med. Håper hun går litt i tenkeboksen. Hva er egentlig viktigst? At det skal se bra ut eller hundenes sikkerhet?

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...