Jordbærogfløte Skrevet 14. oktober 2017 #1781 Skrevet 14. oktober 2017 Et kort innlegg i går, og en annonse i dag. Nå begynner jeg å kjede meg.. 😌 Og jeg savner som sagt kommentarfeltet, noe flere har uttrykt til henne på Facebook. 6
Speedmaster Skrevet 14. oktober 2017 #1782 Skrevet 14. oktober 2017 57 minutes ago, O.G. said: Enig. Fatter ikke at hun ikke kan ta til seg kritikk på dette. Forsvarlig sikring av kjæledyr burde vært enkelt å få til i 2017. 4
Jolanda Skrevet 14. oktober 2017 #1783 Skrevet 14. oktober 2017 31 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Et kort innlegg i går, og en annonse i dag. Nå begynner jeg å kjede meg.. 😌 Og jeg savner som sagt kommentarfeltet, noe flere har uttrykt til henne på Facebook. Enig. Jeg gidder såvidt å gå inn på bloggen lenger. 6
gjest91 Skrevet 14. oktober 2017 #1784 Skrevet 14. oktober 2017 24 minutter siden, Speedmaster skrev: Fatter ikke at hun ikke kan ta til seg kritikk på dette. Forsvarlig sikring av kjæledyr burde vært enkelt å få til i 2017. Men for de som velger fashion fremfor trygghet, er det jo bare en "lei konsekvens" at liv går tapt. Lurer på om pipen får en annen lyd den dagen dyrene ligger henslengt over hele bilen som hakket kjøttdeig. 6
Papirfly Skrevet 14. oktober 2017 #1785 Skrevet 14. oktober 2017 Tråden er ryddet for krenkelser. Papirfly, mod.
Moncka Skrevet 14. oktober 2017 #1786 Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 1.08, miramis skrev: Herregud, debatt om flyvende chinchillaer kan dere ta på dyreforumet hvis dere er så brennende opptatt av dette. Snork. Signerer...Jada, sikring av dyr er viktig. Men det var da voldsomt til engasjement. 13
Gjest O.G. Skrevet 14. oktober 2017 #1787 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, Speedmaster skrev: Fatter ikke at hun ikke kan ta til seg kritikk på dette. Forsvarlig sikring av kjæledyr burde vært enkelt å få til i 2017. Jeg blir så fortærende på de to der pga det der.
gjest91 Skrevet 14. oktober 2017 #1788 Skrevet 14. oktober 2017 8 minutter siden, O.G. skrev: Jeg blir så fortærende på de to der pga det der. Jeg også. Rister av irritasjon når jeg ser trynet deres. Kan man ikke slik elementær kunnskap så burde man vært fratatt retten til å ha dyr. 5
Gjest adiaz Skrevet 14. oktober 2017 #1789 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, Speedmaster skrev: Fatter ikke at hun ikke kan ta til seg kritikk på dette. Forsvarlig sikring av kjæledyr burde vært enkelt å få til i 2017. 5 minutter siden, gjest91 skrev: Jeg også. Rister av irritasjon når jeg ser trynet deres. Kan man ikke slik elementær kunnskap så burde man vært fratatt retten til å ha dyr. Der var vi back on track, ja. Endelig! Ble et øyeblikk bekymret for om dere hadde glemt fokus 😂
Ultiva Skrevet 14. oktober 2017 #1790 Skrevet 14. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Et kort innlegg i går, og en annonse i dag. Nå begynner jeg å kjede meg.. 😌 Og jeg savner som sagt kommentarfeltet, noe flere har uttrykt til henne på Facebook. Jeg er enig. Hun har mistet futten. Innleggene hennes virker halvhjertede og tar neppe mer enn 5-10 minutter å skrive. På toppen av det hele så produserer hun vel ikke mer enn 7 innlegg per uke, og bildene i nesten alle innleggene ser ut til å være tatt den ene dagen i uken når hun har stylist. At denne bloggeren tar ut 40 000 kr i lønn hver måned for 1-2 t arbeid hver dag er nokså vanvittig. Det eneste jeg finner spennende er prøver-innleggene, men jeg forbløffes samtidig over den ekstreme åpenheten. Jeg håper Nygård velger å gi eventuelle avleggere et langt mer skjermet privatliv og at hun ikke inspireres av veteranblogger Caroline Berg Eriksen til å bruke avkom som levende reklameplakater. Endret 14. oktober 2017 av Ultiva 17
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2017 #1791 Skrevet 15. oktober 2017 14 timer siden, gjest91 skrev: Jeg også. Rister av irritasjon når jeg ser trynet deres. Kan man ikke slik elementær kunnskap så burde man vært fratatt retten til å ha dyr. Er så enig.
Gjest xx girl xx Skrevet 15. oktober 2017 #1792 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg leste bloggen fast. Klikket meg gjerne inn er par ganger daglig. Men etter hun stengte kommentarfeltet er det sjeldent jeg er innom. Det kommer så sjeldent innlegg også.
Gulleplutt Skrevet 15. oktober 2017 #1793 Skrevet 15. oktober 2017 Enig. Uten kommentarfeltet er den totalt uinteressant. 6
Jolanda Skrevet 15. oktober 2017 #1794 Skrevet 15. oktober 2017 Reklameinnlegg i dag og. Zzz. Det er ganske utrolig at hun lever av dette. Jeg synes også det er litt rart at de skulle utredes videre men selv om de ikke fant ut noe så går de i gang med nytt forsøk? Sannsynligheten for at hun vil miste igjen er vel da stor? Jeg hadde ikke gått gjennom den belastningen igjen uten at noe ble gjort annerledes eller uten noen svar. 3
Gulleplutt Skrevet 15. oktober 2017 #1795 Skrevet 15. oktober 2017 Den jumpsuiten var ikke spesielt kledelig. Ja ja. Hun skriver at den grønn, men den ser da vitterlig blå ut på bildet? 6
Jordbærogfløte Skrevet 15. oktober 2017 #1796 Skrevet 15. oktober 2017 Nå etterspør hun flere spørsmål til ukens spørsmålsrunde. Tidligere var det flere som klaget fordi hun ikke hadde svart på akkurat deres spørsmål. Det tyder jo på at det er roligere rundt henne nå. 5
lenebu Skrevet 15. oktober 2017 #1797 Skrevet 15. oktober 2017 23 minutes ago, Jordbærogfløte said: Nå etterspør hun flere spørsmål til ukens spørsmålsrunde. Tidligere var det flere som klaget fordi hun ikke hadde svart på akkurat deres spørsmål. Det tyder jo på at det er roligere rundt henne nå. Eventuelt at terskelen for å stille spørsmål er mye høyere nå som all kommunikasjon mellom blogger og leser må foregå under fullt navn, på Facebook. 9
Jordbærogfløte Skrevet 15. oktober 2017 #1798 Skrevet 15. oktober 2017 1 minutt siden, lenebu skrev: Eventuelt at terskelen for å stille spørsmål er mye høyere nå som all kommunikasjon mellom blogger og leser må foregå under fullt navn, på Facebook. Så absolutt! Det er et godt poeng :-)
gjest91 Skrevet 15. oktober 2017 #1799 Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, Gulleplutt skrev: Den jumpsuiten var ikke spesielt kledelig. Ja ja. Hun skriver at den grønn, men den ser da vitterlig blå ut på bildet? Det forteller en del om redigeringsomfanget hennes. 3
Sommerfugl90 Skrevet 15. oktober 2017 #1800 Skrevet 15. oktober 2017 4 timer siden, Jolanda skrev: Reklameinnlegg i dag og. Zzz. Det er ganske utrolig at hun lever av dette. Jeg synes også det er litt rart at de skulle utredes videre men selv om de ikke fant ut noe så går de i gang med nytt forsøk? Sannsynligheten for at hun vil miste igjen er vel da stor? Jeg hadde ikke gått gjennom den belastningen igjen uten at noe ble gjort annerledes eller uten noen svar. Nå skal visst egginnsettet gjøres i naturlig syklus, så noe annerledes er det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå