Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nok en blogger-gemal som har begynt å ta oppdrag i geskjeften:

https://imgur.com/843Owi0

Vi har allerede Caroline Berg Eriksen og hennes Ridder/nettroll Lars-Kristian, vi har også Anna Rasmussen og Jan, som har styrt bloggskuta hennes inn på tidenes verste clickbait-ferd. Blir spennende å se hva Ulrik kan bidra med på Juliannes blogg, får håpe det blir utelukkende positivt 👍

Endret av Ultiva
  • Liker 14
Skrevet

Bra at hun reklamerer for at det er 50% på ALLE jakkene på Nelly, - også er det bare de som er på salg fra før av man kan få 50% ekstra rabatt på.

I tillegg skriver hun om en jakke hun klikket hjem til seg selv med 50% avslag, - og den er ikke engang på salget. Flaut...

Og selvfølgelig svarer hun ikke på FB når hun får spørsmål om dette.

• Liker 15
Skrevet
49 minutter siden, Ank skrev:

Bra at hun reklamerer for at det er 50% på ALLE jakkene på Nelly, - også er det bare de som er på salg fra før av man kan få 50% ekstra rabatt på.

I tillegg skriver hun om en jakke hun klikket hjem til seg selv med 50% avslag, - og den er ikke engang på salget. Flaut...

Og selvfølgelig svarer hun ikke på FB når hun får spørsmål om dette.

Bruker hun virkelig det håpløse uttrykket «klikket hjem»? Trodde alle hadde lagt av seg det nå...

Skrevet
21 minutes ago, adiaz said:

Bruker hun virkelig det håpløse uttrykket «klikket hjem»? Trodde alle hadde lagt av seg det nå...

Det er visst in igjen. 

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor mannen hennes ikke kan skrive på et av Norges to skriftspråk, i stedet for å skrive på "dialekt". Det gjør meg helt sprø. Er ufattelig irriterende å lese, han veksler mellom stavemåten på de samme ordene gjennom det samme innlegget, f.eks. ordet "hun" som han veksler mellom å stave "hun" og "hon" i annenhver setning og ordet "ikke" som han veksler mellom å stave "ikke" og "ikkje". Han er jo høyt utdannet, kan han virkelig ikke uttrykke seg skriftlig på en forståelig måte? :vetikke: Jeg husker jeg synes det var kult å skrive på dialekt når jeg gikk på ungdomsskolen, men husker at det tok mer krefter å tenke ut hvordan sære måter å uttale ting på best burde staves enn å bare skrive på bokmål. Hver sin smak, altså, men f.eks. heter det i KGs regler at: "* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet". Jeg kan bare si min mening, men for meg er det fordummende å skrive på dialekt, da jeg sitter igjen og lurer på om mannen faktisk ikke evner å stave eller om han fortsatt er stuck på det stadiet da det var "kult" å skrive på dialekt.

• Liker 40
Skrevet

Har reagert på det samme, skrivemåten hans irriterer noe voldsomt! Han fremstår regelrett som mindre intelligent slik han skriver. Når man ser folk med dysleksi som klarer seg bedre, da er det bare flaut.

Angående prøvingen deres, så tror jeg det handler om at de ikke er genetisk kompatible. Og vedrørende det så har jeg lurt på noe som garantert ikke er helt stuerent blant surmeggene her inne, men kanskje noen andre kan svare meg. Dersom to stk som ikke er genetisk kompatible likevel klarer å bære frem et barn, vil da barnet "automatisk" bli en "grønnsak"?

• Liker 6
Skrevet

Herregud, debatt om flyvende chinchillaer kan dere ta på dyreforumet hvis dere er så brennende opptatt av dette. Snork. 

• Liker 8
Skrevet

Ulrik går vel etterhvert under tilnavnet "Pulrik". Lurer på om han fakturerer for all "tvangsexen" som faller på friperiodene hans også?

• Liker 14
Skrevet
8 timer siden, gjest91 skrev:

Dersom to stk som ikke er genetisk kompatible likevel klarer å bære frem et barn, vil da barnet "automatisk" bli en "grønnsak"?

Nei :)

• Liker 4
Skrevet (endret)
14 timer siden, gjest91 skrev:

Angående prøvingen deres, så tror jeg det handler om at de ikke er genetisk kompatible. Og vedrørende det så har jeg lurt på noe som garantert ikke er helt stuerent blant surmeggene her inne, men kanskje noen andre kan svare meg. Dersom to stk som ikke er genetisk kompatible likevel klarer å bære frem et barn, vil da barnet "automatisk" bli en "grønnsak"?

Her er det mange misforståelser ute og går, konseptet "genetisk inkompatible" finnes egentlig ikke. Det er ikke sånn at to personers egg og sædceller "nekter" å slå seg sammen fordi damas gener hater mannens gener, for å si det banalt. Infertilitet skyldes i de fleste tilfeller ganske greit identifiserbare årsaker hos mannen, kvinnen eller begge. I dette tilfellet vet jo Pilotfrue at hun har lav AMH.

Det nærmeste man egentlig kommer det du kaller "genetisk inkompabilitet" er hvis begge partene er bærere av en recessiv sykdom. I så fall må det befruktede egget få begge de muterte genene for å bli "grønnsak", som du så pent sier, noe som innebærer at det 25 % sannsynlighet for at et spesifikt befruktet egg får begge de defekte genene og dermed arver den recessive sykdommen. Det er 50 % sannsynlighet for at det befruktede egget får ett av de muterte genene, og i så fall vil det være bærer av sykdommen som foreldrene, men ikke faktisk ha sykdommen. De siste 25 % av de befruktede eggene vil verken ha sykdommen eller være bærer av den. 

Er det snakk om en av de mest alvorlige recessive sykdommene er det mest sannsynlig at egget går til grunne hvis begge de muterte genene føres videre, mens fosteret kan utvikle seg normalt og bli født med sykdommen dersom det er snakk om en mindre alvorlig sykdom. Dersom det befruktede egget har bare én eller ingen av kromosomene som bærer dette spesifikke genet, noe det altså er 75 % sjanse for, vil barnet bli normalt akkurat som foreldrene.

Endret av miore
Skriveleif
  • Liker 18
Skrevet

Man kan si mye om en viss blogger og hennes måte å skape overskrifter og klikk på bloggen, men jeg synes Pilotfruen bevisst tråkker på henne ved å summere opp punkter som går rett på henne.. Hun nevner i punkt nr 5 at hun ikke vil spre dritt om andre bloggere, men jeg synes det er nettopp det hun gjør.

Hva tenker dere andre om dette? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Man kan si mye om en viss blogger og hennes måte å skape overskrifter og klikk på bloggen, men jeg synes Pilotfruen bevisst tråkker på henne ved å summere opp punkter som går rett på henne.. Hun nevner i punkt nr 5 at hun ikke vil spre dritt om andre bloggere, men jeg synes det er nettopp det hun gjør.

Det er vel ikke helt innafor å rose pilotfruen i denne tråden, men akkurat den listen hun har der likte jeg. Og jeg synes faktisk hun gjør betraktelig mindre av disse tingene enn mange andre bloggere. 

Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun slenger ikke dritt om noen egentlig. Nevner bare ting hun ikke gjør for å få lesere. Det er bloggere som spiller på sex og lager mye "fake" drama osv. Bra hun ikke gjør sånt. Anna er ikke den eneste. 

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, adiaz skrev:

Det er vel ikke helt innafor å rose pilotfruen i denne tråden, men akkurat den listen hun har der likte jeg. Og jeg synes faktisk hun gjør betraktelig mindre av disse tingene enn mange andre bloggere. 

Jeg ser den. Det er så bare så tydelig hvem hun henviser til. 

3 minutter siden, smalls skrev:

Hun slenger ikke dritt om noen egentlig. Nevner bare ting hun ikke gjør for å få lesere. Det er bloggere som spiller på sex og lager mye "fake" drama osv. Bra hun ikke gjør sånt. Anna er ikke den eneste. 

Jeg fikk en følelse av at hun siktet til Fotballfruen også etter å ha lest gjennom noen ganger mht mat, barn og trening. 

Ja, absolutt at hun ikke spiller for mye på andre tangenter, men jeg vil mye heller vite hva hun gjør for å komme seg opp og frem på listene. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg ser den. Det er så bare så tydelig hvem hun henviser til. 

Jeg fikk en følelse av at hun siktet til Fotballfruen også etter å ha lest gjennom noen ganger mht mat, barn og trening. 

Ja, absolutt at hun ikke spiller for mye på andre tangenter, men jeg vil mye heller vite hva hun gjør for å komme seg opp og frem på listene. 

Fikk en følelse av at det handlet om Anna, men hun har klatret opp på listen etter de begynte med prøvingen. Før lå hun lengere nede på listen.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Fikk en følelse av at det handlet om Anna, men hun har klatret opp på listen etter de begynte med prøvingen. Før lå hun lengere nede på listen.

Det er sant det. Det er prøvingen som virkelig har fått henne opp på listen. I tillegg til noen innlegg som har provosert en god del lesere. Da må det også nevnes at overskriften har samstemt med innholdet i innlegget. Det skal hun ha for.

• Liker 6
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
På 9.10.2017 den 18.38, adiaz skrev:

Dere kan bare glemme å prøve å få samtalen inn på noe annet enn hundesikring den nærmeste tiden i denne tråden. Men dere skal ha for forsøket 👏🏻😂

Haha. Du har nok helt rett i det ja. Dessverre. :P

Skrevet

OT iforhold til det som blir diskutert over her nå, men vet noen hvilken relasjon Julianne og Ulrik har til the voice Andrea? :) 

Skrevet
12 minutter siden, Gia_ skrev:

OT iforhold til det som blir diskutert over her nå, men vet noen hvilken relasjon Julianne og Ulrik har til the voice Andrea? :) 

Hun er dattera til kusinen til Ulrikk :)

Skrevet
8 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun er dattera til kusinen til Ulrikk :)

Greit for henne at Julianne kan sponse med negler og øyenvipper da (Ref snap), hehe 🤤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...