Speedmaster Skrevet 9. oktober 2017 #1741 Skrevet 9. oktober 2017 2 hours ago, Nussepus said: Fikk ihvertfall vist frem Louis Vuitton posen på snap i dag da👍🏻 Nå må du ikke spore av. Her diskuterer vi sikring av hunder. 18
Nussepus Skrevet 9. oktober 2017 #1742 Skrevet 9. oktober 2017 27 minutter siden, Speedmaster skrev: Nå må du ikke spore av. Her diskuterer vi sikring av hunder. Usj da. Snakk om å tråkke i salaten. My bad🙀 4
arnoyb Skrevet 9. oktober 2017 #1743 Skrevet 9. oktober 2017 31 minutter siden, Speedmaster skrev: Nå må du ikke spore av. Her diskuterer vi sikring av hunder. Godt vi har slike som deg som holder diskusjon "on point" og saklig da! 3
gjest91 Skrevet 9. oktober 2017 #1744 Skrevet 9. oktober 2017 Altså, når hun ikke klarer å ta ansvar for hunder engang, så burde hun kanskje ikke få barn heller. 10
Gjest adiaz Skrevet 9. oktober 2017 #1745 Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, gjest91 skrev: Altså, når hun ikke klarer å ta ansvar for hunder engang, så burde hun kanskje ikke få barn heller. Altså, så opphengt som du er ser jeg ikke så ofte 😅
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #1746 Skrevet 10. oktober 2017 7 timer siden, gjest91 skrev: Altså, når hun ikke klarer å ta ansvar for hunder engang, så burde hun kanskje ikke få barn heller. Den der kunne du spart deg for.. slikt skriver man ikke om noen som sliter med og få barn 25
Gjest marie_82 Skrevet 10. oktober 2017 #1747 Skrevet 10. oktober 2017 7 timer siden, gjest91 skrev: Altså, når hun ikke klarer å ta ansvar for hunder engang, så burde hun kanskje ikke få barn heller. Denne er langt under beltestedet. Skam deg.
clyde Skrevet 10. oktober 2017 #1748 Skrevet 10. oktober 2017 2 timer siden, marie_82 skrev: Denne er langt under beltestedet. Skam deg. Ja, det er stygt å si. Men personen har helt rett. 9
Gjest marie_82 Skrevet 10. oktober 2017 #1749 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, clyde skrev: Ja, det er stygt å si. Men personen har helt rett. Hun er uegnet som mor fordi hun ikke sikrer bikkja godt nok i bil? Jeg er ganske sikker på at når de får barn så vil det barnet være veldig trygt både i bil og hvor som helst ellers.
lilletrilleline Skrevet 10. oktober 2017 #1750 Skrevet 10. oktober 2017 18 minutter siden, marie_82 skrev: Hun er uegnet som mor fordi hun ikke sikrer bikkja godt nok i bil? Jeg er ganske sikker på at når de får barn så vil det barnet være veldig trygt både i bil og hvor som helst ellers. Det kan hende. Men hun tar ikke til seg konstruktiv kritikk, og det kjenner jeg er provoserende. 9
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #1751 Skrevet 10. oktober 2017 2 timer siden, clyde skrev: Ja, det er stygt å si. Men personen har helt rett. men da bør denne personen formulere seg på en annen måte.. gud hvor mye enkelte må henge seg opp i 1
Kelsi Skrevet 10. oktober 2017 #1752 Skrevet 10. oktober 2017 Utrolig hvor mye rart disse bloggerne gjør for å tjene penger. 9
Gjest Galaxy X Skrevet 10. oktober 2017 #1753 Skrevet 10. oktober 2017 Har de funnet ut noe mer om hvorfor de sliter med å bli gravide, nå etter den lengre pausen?
miagunda Skrevet 11. oktober 2017 #1754 Skrevet 11. oktober 2017 11 timer siden, Kelsi skrev: Utrolig hvor mye rart disse bloggerne gjør for å tjene penger. Jason???? Er jo snart halloween 9
Gjest Avocado Skrevet 11. oktober 2017 #1755 Skrevet 11. oktober 2017 9 timer siden, Galaxy X skrev: Har de funnet ut noe mer om hvorfor de sliter med å bli gravide, nå etter den lengre pausen? De har tatt blodprøver som er normale. En gynekolog har sjekket for endometriose med ultralyd og ikke funnet noe. Så enn så lenge så vet de bare at hun har få egg i forhold til alderen. Jeg syns det er rart at de slår seg til ro uten å sjekke med kikkhullskirurgi, endometriose kan være vanskelig å finne med bare ultralyd (jeg har endometriose selv som ble oppdaget under en kikkhullsoperasjon). Men virker som om de stoler hundre prosent på klinikken og at hun ikke gidder/klarer å finne ut av ting som burde sjekkes på egenhånd. Er jo merkelig at de har holdt på i 1 1/2 år uten å bli gravide hvis lav amh-verdi er det eneste. Jeg tror det enten er endometriose eller at de ikke er kompatible genetisk. De burde dra til utlandet og få gentestet de befruktede eggene.
Gjest Avocado Skrevet 11. oktober 2017 #1756 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jeg skjønner at Julianne er mye deppa og sliten og ikke orker å sette seg inn i problemstillingene som kan hindre graviditet. Hun suller jo mye hjemme alene og hormonbehandlinger er tøft. Men syns vel da at Ulrik kan ta ansvar og lese seg opp. Han har tross alt veldig mye fritid han også. Det koster dem sikkert 20 000 i snitt per forsøk på Spiren så de taper lite på å teste eggene utenlands.. for å finne ut hvorfor eggene bare sklir forbi livmorveggen og forårsaker kjemiske graviditeter i stedet for å feste seg skikkelig.. Jeg syns forresten det er litt kleint å følge henne på snapchat. Hun snapper mest vennenene sine og det virker ikke som om hun alltid tar seg bryet med å spørre om det er greit at hun filmer dem heller. Egen stylist har hun ansatt også. Hun virker veldig lat for tida for å si det rett ut.. Men jeg syns hun er tøff og ærlig og har forstått at hun er mye flinkere på reklamemerking enn andre bloggere. Endret 11. oktober 2017 av Avocado
Rosalie Skrevet 11. oktober 2017 #1757 Skrevet 11. oktober 2017 Hvor mange prøverørsforsøk har de hatt (inkl både fersk- og fryseforsøk)?
Jordbærogfløte Skrevet 11. oktober 2017 #1758 Skrevet 11. oktober 2017 Er debatten om sikringen av hunder over? Kan jeg i såfall komme med noe nytt? Uansett handler vel tråden om bloggeren Pilotfrue, og ikke et tema rundt henne som er nevnt i overskriften 😀. Jeg synes det har vært litt vel mye annonser den siste tiden. Hun er en flott jente som med stor fordel kunne ha sett inn i kamera når hun blir tatt bilder av. Hun skal ha for at hun er flink til å merke innleggene med "annonse" eller "reklame". Jeg savner kommentarfeltet pga friskheten og temperatuten, men har full forståelse for at hun har stengt det pga tidvis stygge kommentarer. 7
Jolanda Skrevet 11. oktober 2017 #1759 Skrevet 11. oktober 2017 48 minutter siden, Rosalie skrev: Hvor mange prøverørsforsøk har de hatt (inkl både fersk- og fryseforsøk)? Jeg mener det er 4. 1
vintage Skrevet 11. oktober 2017 #1760 Skrevet 11. oktober 2017 Noen som så henne på svindeljegerne i går? Hun snakket om eye lash-serumet hun reklamerte for på bloggen. 20000 skulle hun få for det, men hadde ikke fått betalt selv heller. Hørtes ut som hun hadde løpende kontakt med hun som ble lurt, og det er bra. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå