Snuppah00 Skrevet 6. oktober 2017 #1681 Skrevet 6. oktober 2017 29 minutter siden, maomao skrev: Det er jo helt vanlig at hunder er i bur når de kjører bil. Er hun helt fjern? Tydeligvis. Hennes babyer skal ikke sperres inn i noe bur må da vite 🙄 3
Jolanda Skrevet 6. oktober 2017 #1682 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, xx girl xx skrev: Tror dere det er pga det stengte kommentarfeltet at hun har færre lesere? På fb har hun nesten ikke kommentarer. Er nok ikke lenge til kommentarfeltet på bloggen er tilbake. 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Ja, det tror jeg. Tipper kommentarfeltet åpnes snart Hun påstår at hun har like mange lesere og at hun er fornøyd med løsningen så jeg tviler på det..
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #1683 Skrevet 6. oktober 2017 22 minutter siden, Jolanda skrev: Hun påstår at hun har like mange lesere og at hun er fornøyd med løsningen så jeg tviler på det.. Hun har nå rykket ned noen plasser på blogglisten. Jeg likte at hun hadde litt takhøyde i kommentarfeltet.
Jolanda Skrevet 6. oktober 2017 #1684 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, xx girl xx skrev: Hun har nå rykket ned noen plasser på blogglisten. Jeg likte at hun hadde litt takhøyde i kommentarfeltet. Ja, samme her.
Gulleplutt Skrevet 6. oktober 2017 #1685 Skrevet 6. oktober 2017 Hun taper mye på å stenge kommentarfeltet. Har aldri selv vært aktiv der, men synes det var interessant å følge dynamikken mellom henne og leserne. (selv om jeg har forståelse for at det til tider må ha vært mye å svelge) Nå gidder jeg sjelden å klikke meg inn. (langt mellom hvert innlegg er det dessuten og) 6
Lotti87 Skrevet 6. oktober 2017 #1686 Skrevet 6. oktober 2017 Åh, blir så flau. De stiller opp i matchende fjelloutfit med nikkers og fjellsko for å traske rundt inne på dr Holms og i klesbutikker. Ja ja, er man på Geilo så er man på Geilo 30
Rosalie Skrevet 6. oktober 2017 #1687 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Viktig å vise frem at de tilhører nikkersadelen, vøtt. Kan jo være at folk tror de bare er helt vanlige folk på tur... Endret 7. oktober 2017 av Rosalie 6
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2017 #1688 Skrevet 6. oktober 2017 Er ikke hundene i bur i bilen, så får man ikke igjen på forsikringen hvis det skulle skje en ulykke.
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #1689 Skrevet 6. oktober 2017 Bare vente til rottene flyr igjennom vinduet da. 5
gjest91 Skrevet 6. oktober 2017 #1690 Skrevet 6. oktober 2017 Skulle likt å sett at hun fester barna hun håper å få på samme utrygge måte som hundene hun påstår hun elsker. 6
vintage Skrevet 6. oktober 2017 #1691 Skrevet 6. oktober 2017 Dere driver og maser om de bikkjene enda? Det må være svært lite å «ta» henne for når innlegg etter innlegg handler om hundene, som faktisk ER sikret. Finn noe annet da, sånn at denne tråden kan utvikle seg litt og bli interessant igjen. 😁 18
gjest91 Skrevet 7. oktober 2017 #1692 Skrevet 7. oktober 2017 Vintage, påstanden din er helt på jordet. Les deg opp på tema "sikring av dyr i bil". Ikke rart du synes det blir mye mas, når det gjelder noe du ikke interesserer deg for. 8
Gjest O.G. Skrevet 7. oktober 2017 #1693 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 7 timer siden, vintage skrev: Dere driver og maser om de bikkjene enda? Det må være svært lite å «ta» henne for når innlegg etter innlegg handler om hundene, som faktisk ER sikret. Finn noe annet da, sånn at denne tråden kan utvikle seg litt og bli interessant igjen. 😁 Hvis det er noe vi skal "ta henne for" som du kaller det, så er det at hundene ikke er sikret i bilen. Endret 7. oktober 2017 av O.G.
Gjest adiaz Skrevet 7. oktober 2017 #1694 Skrevet 7. oktober 2017 19 timer siden, O.G. skrev: Er ikke hundene i bur i bilen, så får man ikke igjen på forsikringen hvis det skulle skje en ulykke. Det må du gjerne legge ut dokumentasjon på, siden statens vegvesen sier at du skal sikre med bur eller egnet sele. 4 timer siden, O.G. skrev: Hvis det er noe vi skal "ta henne for" som du kaller det, så er det at hundene ikke er sikret i bilen. De er sikret.
arnoyb Skrevet 7. oktober 2017 #1695 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, adiaz skrev: Det må du gjerne legge ut dokumentasjon på, siden statens vegvesen sier at du skal sikre med bur eller egnet sele. De er sikret. Helt rett. Å de fleste hunde forsikringer sier at så lenge du bruker seler med metallspenner ikke plast, så er det helt innafor. 3
Gjest Onbothsides Skrevet 7. oktober 2017 #1696 Skrevet 7. oktober 2017 Jamen hallo! Hundene er sikret med egnet sele, i henhold til Statens Vegvesens anbefalinger. Og enda klarer dere å skrive sidevis om at det ikke er bra nok, oppsøk hjelp.
Gjest eksiltronder Skrevet 7. oktober 2017 #1697 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Hundene er festet i sele som er festet i bag som er festet i nakkestøtten på bilen. Ikke godkjent som sikring. http://pilotfrue.blogg.no/1495279260_vrt_beste_kjp_p_ebay.html Endret 7. oktober 2017 av eksiltronder
Gjest adiaz Skrevet 7. oktober 2017 #1698 Skrevet 7. oktober 2017 7 minutter siden, eksiltronder skrev: Hundene er festet i sele som er festet i bag som er festet i nakkestøtten på bilen. Ikke godkjent som sikring. http://pilotfrue.blogg.no/1495279260_vrt_beste_kjp_p_ebay.html Link til den bestemmelsen?
Stinkerbell Skrevet 7. oktober 2017 #1699 Skrevet 7. oktober 2017 16 minutter siden, adiaz skrev: Link til den bestemmelsen? Jeg tviler på at det utstyret der er godkjent som tilstrekkelig sikring her, fordi festeanordningene er i plast. De skal være i metall. Jeg leste det på nett, men nå finner jeg det ikke igjen. 7
Gjest eksiltronder Skrevet 7. oktober 2017 #1700 Skrevet 7. oktober 2017 5 minutter siden, adiaz skrev: Link til den bestemmelsen? Har jeg ikke. Men det er krav til sikring av all last under transport, og da vil sunn fornuft (og litt matematikk/fysikk) tilsi at en klipsspenne i plast neppe holder igjen stort av vekten, selv på disse små hundene. I tillegg vil jo baggen lette fra setet ved et eventuelt sammenstøt. Forsikringa mi krever forøvrig at hunden enten er sikret i bur, eller i sele med metallspenne festet i bilens sikkerhetsbeltefeste. Men så har jeg ordentlig hund da, så det kunne aldri falt meg inn å få henne flyvende gjennom lufta. Det er meg forsåvidt fullstendig likegyldig hvorvidt de sikrer hundene sine ordentlig (dog kjipt for hundene at de dør i kræsj, og kjipt for folka som får ei bowlingkule i bakhodet), jeg ser bare ikke hvorfor enkelte føler for å forsvare dette. Det er vel bred enighet om at bur er det tryggeste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå