lilletrilleline Skrevet 3. oktober 2017 #1661 Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, gjest91 skrev: Hvem kan ha tillit til en pilot som ikke klarer feste hundene sine forsvarlig på bilturer? Med hans "høye tekniske innsikt" og konsekvensforståelse burde han i det minste klare å sikre hundene riktig under kjøring! Frua unngår konsekvent å svare på den manglende sikkerheten setene har, for hun synes de er så flotte å se på at den manglende sikkerheten tydeligvis ikke utgjør så stor fare. Jeg er ingen stor fan av paret, men jeg ser ingen sammenheng mellom yrket som pilot og hvordan han sikrer hundene i bil. Skal tannleger også være ekspert på hvordan man planter rododendron? Men skjønner frustrasjonen for at de ikke tar imot gode råd fra folk som kan dette, altså. 31
gjest91 Skrevet 4. oktober 2017 #1662 Skrevet 4. oktober 2017 Det jeg sier er at en som burde vite nok om sikkerhet, pga yrket sitt, burde også vite hvordan man sikrer dyr så vel som mennesker i en bil. Sistnevnte forstår han åpenbart greit, men hva gjelder dyrene bør de tydeligvis heller se "fresh" ut fremfor å sitte trygt festet i bilen. 10
Gjest O.G. Skrevet 4. oktober 2017 #1663 Skrevet 4. oktober 2017 42 minutter siden, gjest91 skrev: Det jeg sier er at en som burde vite nok om sikkerhet, pga yrket sitt, burde også vite hvordan man sikrer dyr så vel som mennesker i en bil. Sistnevnte forstår han åpenbart greit, men hva gjelder dyrene bør de tydeligvis heller se "fresh" ut fremfor å sitte trygt festet i bilen. Jeg var skikkelig sjokkert faktisk.
Stinkerbell Skrevet 4. oktober 2017 #1664 Skrevet 4. oktober 2017 3 timer siden, gjest91 skrev: Det jeg sier er at en som burde vite nok om sikkerhet, pga yrket sitt, burde også vite hvordan man sikrer dyr så vel som mennesker i en bil. Sistnevnte forstår han åpenbart greit, men hva gjelder dyrene bør de tydeligvis heller se "fresh" ut fremfor å sitte trygt festet i bilen. Jeg tenker mer at enhver som har førerkort for bil burde vite hvordan man sikrer alle passasjerer riktig, både tobente og firbente. 17
Christy89 Skrevet 4. oktober 2017 #1665 Skrevet 4. oktober 2017 11 timer siden, lilletrilleline skrev: Jeg er ingen stor fan av paret, men jeg ser ingen sammenheng mellom yrket som pilot og hvordan han sikrer hundene i bil. Skal tannleger også være ekspert på hvordan man planter rododendron? Men skjønner frustrasjonen for at de ikke tar imot gode råd fra folk som kan dette, altså. De fleste (uansett yrke) bør vite hvordan man sikrer både mennesker og dyr i bil. Tannleger og blonster var en dårlig sammenligning. 6
Jolanda Skrevet 4. oktober 2017 #1666 Skrevet 4. oktober 2017 De har jo fått så mange kommentarer på denne "sikringen" at de burde i hvert fall vite. Det virker som de bare lar være å bry seg. 4
lilletrilleline Skrevet 4. oktober 2017 #1667 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, Christy89 skrev: De fleste (uansett yrke) bør vite hvordan man sikrer både mennesker og dyr i bil. Tannleger og blonster var en dårlig sammenligning. Jeg er enig. Det var en dårlig sammenligning. Men at piloter automatisk burde ha særskilt kompetanse på sikring i bil er jeg ikke enig i. Men jeg skreiv også tidligere at det er dårlig at de ikke tar imot råd fra folk som kan. 1
Christy89 Skrevet 4. oktober 2017 #1668 Skrevet 4. oktober 2017 25 minutter siden, lilletrilleline skrev: Jeg er enig. Det var en dårlig sammenligning. Men at piloter automatisk burde ha særskilt kompetanse på sikring i bil er jeg ikke enig i. Men jeg skreiv også tidligere at det er dårlig at de ikke tar imot råd fra folk som kan. Enig 1
gjest91 Skrevet 4. oktober 2017 #1669 Skrevet 4. oktober 2017 9 timer siden, O.G. skrev: Jeg var skikkelig sjokkert faktisk. Hvorfor hun unngår å besvare spørsmål om dette, synes jeg vitner om en utrolig umodenhet. Hun vet tydeligvis at hun gjør noe fatalt feil, men tenker fashion framfor sikkerhet. 7
Rosalie Skrevet 4. oktober 2017 #1670 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, gjest91 skrev: Hvorfor hun unngår å besvare spørsmål om dette, synes jeg vitner om en utrolig umodenhet. Hun vet tydeligvis at hun gjør noe fatalt feil, men tenker fashion framfor sikkerhet. Ja, de har jo SUV med god plass til bur til hundene i bagasjerommet. Tragisk at man ikke gidder å prøve en gang. For øvrig har de nå kjøpt noe eBay-ræl å «sikre» hundene med. Ved en kollisjon kommer hundene til å fly gjennom frontruta. 6
owley Skrevet 4. oktober 2017 #1671 Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, gjest91 skrev: Hvorfor hun unngår å besvare spørsmål om dette, synes jeg vitner om en utrolig umodenhet. Hun vet tydeligvis at hun gjør noe fatalt feil, men tenker fashion framfor sikkerhet. Tenkte akkurat det samme da jeg så det. Hun synes åpenbarlig at hundene "er så søte der de sitter i sine vesker", og glemmer at de ikke vil overleve en kollisjon i slikt kinaræl. 6
Gjest O.G. Skrevet 4. oktober 2017 #1672 Skrevet 4. oktober 2017 3 timer siden, gjest91 skrev: Hvorfor hun unngår å besvare spørsmål om dette, synes jeg vitner om en utrolig umodenhet. Hun vet tydeligvis at hun gjør noe fatalt feil, men tenker fashion framfor sikkerhet. Skjønner du nå hvorfor jeg alltid har følt meg utrygg på denne bloggeren?
gjest91 Skrevet 4. oktober 2017 #1673 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, O.G. skrev: Skjønner du nå hvorfor jeg alltid har følt meg utrygg på denne bloggeren? Det er du ikke alene om 🙂
Speedmaster Skrevet 5. oktober 2017 #1674 Skrevet 5. oktober 2017 Likte bloggen før, men nå går den på autopilot. Kjedelig. 2
Rubella Skrevet 5. oktober 2017 #1675 Skrevet 5. oktober 2017 2 timer siden, Speedmaster skrev: Likte bloggen før, men nå går den på autopilot. Kjedelig. No pun intended? 24
Snuppah00 Skrevet 6. oktober 2017 #1676 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg har også reagert på måten de sikrer hundene i bilen. Hun sa under en spørsmålsrunde at det var helt trygt og safe, men må si jeg blir skeptisk når de har handlet dette på EBay av alle ting. Men hundene er jo babyene de sine, hun sa også det var uaktuelt å ha hundene i bur. Stakkars liksom 🙄 5
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #1677 Skrevet 6. oktober 2017 Tror dere det er pga det stengte kommentarfeltet at hun har færre lesere? På fb har hun nesten ikke kommentarer. Er nok ikke lenge til kommentarfeltet på bloggen er tilbake.
Snuppah00 Skrevet 6. oktober 2017 #1678 Skrevet 6. oktober 2017 8 minutter siden, xx girl xx skrev: Tror dere det er pga det stengte kommentarfeltet at hun har færre lesere? På fb har hun nesten ikke kommentarer. Er nok ikke lenge til kommentarfeltet på bloggen er tilbake. Ja, det tror jeg. Tipper kommentarfeltet åpnes snart 1
maomao Skrevet 6. oktober 2017 #1679 Skrevet 6. oktober 2017 På 4.10.2017 den 19.59, owley skrev: Tenkte akkurat det samme da jeg så det. Hun synes åpenbarlig at hundene "er så søte der de sitter i sine vesker", og glemmer at de ikke vil overleve en kollisjon i slikt kinaræl. Åpenbarlig?😂 Du mener åpenbart eller?
maomao Skrevet 6. oktober 2017 #1680 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Snuppah00 skrev: Jeg har også reagert på måten de sikrer hundene i bilen. Hun sa under en spørsmålsrunde at det var helt trygt og safe, men må si jeg blir skeptisk når de har handlet dette på EBay av alle ting. Men hundene er jo babyene de sine, hun sa også det var uaktuelt å ha hundene i bur. Stakkars liksom 🙄 Det er jo helt vanlig at hunder er i bur når de kjører bil. Er hun helt fjern? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå