Bringebæra Skrevet 29. september 2017 #1641 Skrevet 29. september 2017 8 timer siden, Kaktuspotte skrev: Siden alt deles så vet vi nå at Pilotfruen har eggeløsning i dag, så nå må vi vite om Ulriken har fri. Det er det viktigste her.
Gjest Hellokaty Skrevet 30. september 2017 #1642 Skrevet 30. september 2017 På 28.09.2017 den 21.08, Nussepus skrev: Nå skal hun stenge kommentarfeltet også. Da blir jo all moroa borte. Da blir det hår, negler, spa, shopping, skryt av alle pengene de har, alt de kjøper osv osv. Og ett og annet innlegg om prøverør som ikke er så interessant for oss som har fått de ungene vi ønsket oss. Jeg tror også hun har fått en del "sympatifølgere" (meg for eksempel ). Dårlig ord, men det jeg mener er at mange har blitt sugd inn i følelsene og åpenheten om vanskene med å bli gravid, og har hatt lett for å sympatisere med henne. Nå har disse fått en klar og tydelig påminner om at hvis vi tar vekk dette aspektet fra bloggen, står vi igjen med en dame som har et interessefelt og verdisyn som egentlig er totalt uinteressant for mange. En voksen dame som virrer rundt i kjøpebobla, prøver å "sjokkere" med provoserende innlegg og har the Kardashians som forbilder? Det er sikkert mange som synes dette er interessant, men for meg og sikkert flere er det både tanketomt, navlebeskuende og på grensen til virkelighetsfjernt.
Jordbærogfløte Skrevet 30. september 2017 #1643 Skrevet 30. september 2017 Jeg synes bloggen har tapt seg etter at frua stengte kommentarfeltet. Det var livlig og friskt, selv om enkelte var helt på kanten.. og det er vel ikke alt som publiseres heller, så jeg kan forstå at det kan være mye å fordøye til tider.. Det gjelder vel de fleste av de mest populære bloggerne. Tidligere gikk jeg inn flere ganger om dagen for å ta temperaturen på kommentarene, og det var det kanskje også flere som gjorde. Uansett vil tiden vise hvor lenge hun er stabil på topp ti. Helene Ragnhild har gått gjennom mye av det samme, men ligger mye lengre ned til tross for god utdannelse og bedre kvalitet på bloggingen. 7
Gjest Gaea Skrevet 30. september 2017 #1644 Skrevet 30. september 2017 9 timer siden, Hellokaty skrev: En voksen dame som virrer rundt i kjøpebobla, prøver å "sjokkere" med provoserende innlegg og har the Kardashians som forbilder? Ja, det er sånn jeg husker henne i alle fall. Har ikke fulgt henne på lenge, men har fått med meg at det er en del her inne som liker henne nå. Men jeg sjekket ut bloggen da den var ganske ny, og da husker jeg at det faktisk ble spekulert veldig i om bloggen var "ekte" eller ikke (lurer på om overskriften til tråden om henne var noe ala "er dette tull?" ), for mye av det som ble skrevet var så latterlig at man ikke helt kunne tro på at noen var sånn liksom. Ja ja, hun har tydeligvis klart å snu skuta noe og fremstå som mer likandes, men jeg tviler ikke på at det ligger mange merkelige/egoistiske/selvsentrerte holdninger og verdier i bunn enda.
Gjest ClickB4it Skrevet 30. september 2017 #1645 Skrevet 30. september 2017 Jeg synes hun fremstår som ekstremt selvsentrert, lite reflektert, full av fordommer, og et særdeles snevert verdenssyn. Med andre ord virker det ikke som om ting har forandret seg så veldig siden våre veier krysset hverandre for noen år siden.
Nasken Skrevet 30. september 2017 #1646 Skrevet 30. september 2017 (endret) Likte henne i starten da jeg leste bloggen, da de startet assistert prøving. Men så synes jeg hun ble fryktelig krass i svarene til leserne sine. Det ga avsmak. I det siste synes jeg det har vært mye rare greier på bloggen og jeg ble veldig skuffet da jeg leste grunnene til at hun valgte å stemme FrP. Det er så langt fra mitt verdisyn som du får det. Videre virker hun svært elitistisk, med et sterkt fokus på utseende og å holde oppe en fasade. Jeg mistenker også at den dagen de får barn, blir dette barnet eksponert fra dag én. Jeg kan ta feil, men jeg holder ikke pusten. Tror nok at fotballfrue er forbildet der i gården. Har derfor valgt å slutte å lese bloggen. Jeg håper de får barneønsket oppfylt snart, unner ingen å gå ufrivillig barnløs. Barn er virkelig livets gave, så fingrene mine er krysset på deres vegne Endret 30. september 2017 av Nasken 12
Hei2016-2 Skrevet 1. oktober 2017 #1647 Skrevet 1. oktober 2017 Jag täker att det är topp att hon oppet delar av sig om deras såra problem med att inte kunde få barn. Så tänker jag oxo att många andra i samma sits inte vill dela med sig om sitt problem med det samma till «hela världen» vid att nu måste kommentera med sin egen profil på FB. Tror hon vill forlora mycke dialog med dom hon ju borde ville ha kommentarar ifrån. 6
Jolanda Skrevet 1. oktober 2017 #1648 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 13 timer siden, Hei2016-2 skrev: Jag täker att det är topp att hon oppet delar av sig om deras såra problem med att inte kunde få barn. Så tänker jag oxo att många andra i samma sits inte vill dela med sig om sitt problem med det samma till «hela världen» vid att nu måste kommentera med sin egen profil på FB. Tror hon vill forlora mycke dialog med dom hon ju borde ville ha kommentarar ifrån. Den tanken tenkte jeg også. Jeg kommenterte i ny og ne før på prøver-relaterte ting, spesielt da jeg selv var prøver. Det er privat og absolutt ikke noe jeg gjør under fullt navn. Endret 1. oktober 2017 av Jolanda 5
Gjest xx girl xx Skrevet 1. oktober 2017 #1649 Skrevet 1. oktober 2017 10 timer siden, Hei2016-2 skrev: Jag täker att det är topp att hon oppet delar av sig om deras såra problem med att inte kunde få barn. Så tänker jag oxo att många andra i samma sits inte vill dela med sig om sitt problem med det samma till «hela världen» vid att nu måste kommentera med sin egen profil på FB. Tror hon vill forlora mycke dialog med dom hon ju borde ville ha kommentarar ifrån. Enig! Jeg kommer ikke til å kommentere på fb. Merker at jeg ikke gidder klikke meg inn på bloggen like ofte heller. Tror hun taper på dette.
lenebu Skrevet 1. oktober 2017 #1650 Skrevet 1. oktober 2017 Hadde aldri i livet kommentert på facebook. Snakk om sosialt selvmord... Hun får kose seg med å stå uimotsagt. Kommentarfeltet var hele grunnen til at jeg gadd å lese bloggen i utgangspunktet. 21
Perle Skrevet 1. oktober 2017 #1651 Skrevet 1. oktober 2017 19 minutter siden, lenebu skrev: Hadde aldri i livet kommentert på facebook. Snakk om sosialt selvmord... Hun får kose seg med å stå uimotsagt. Kommentarfeltet var hele grunnen til at jeg gadd å lese bloggen i utgangspunktet. Samme. 6
Hotellet Skrevet 2. oktober 2017 #1652 Skrevet 2. oktober 2017 På 29.9.2017 den 12.23, Gjest Kaktuspotte skrev: Siden alt deles så vet vi nå at Pilotfruen har eggeløsning i dag, så nå må vi vite om Ulriken har fri. Det er det viktigste her. Han har fri og de er hos svigers i følge snap. Nå kan forøvrig hvem som vil bli Pilotfrue...
Moncka Skrevet 2. oktober 2017 #1653 Skrevet 2. oktober 2017 Samtidig som jeg forstår at visse bloggere stenger kommentarfeltet, så tror jeg de taper mye på det. Bloggen blir kun "enveis", og dialogen forsvinner. Noe som er med på å holde venninne-relasjonen levende. Ved å stenge kommentarfeltet skaper bloggeren en distanse til leserne og hvis jeg hadde vært en fast leser hadde jeg mistet interessen. Som mange her har nevnt så er det faktisk flaut å kommentere på Face eller insta, mange vil jo ikke innrømme at de leser blogger, og ivertfall ikke engasjerer seg. 9
Gjest O.G. Skrevet 2. oktober 2017 #1654 Skrevet 2. oktober 2017 7 timer siden, Hotellet skrev: Han har fri og de er hos svigers i følge snap. Nå kan forøvrig hvem som vil bli Pilotfrue... Nei takk, ser jævlig ut.
Jolanda Skrevet 2. oktober 2017 #1655 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Moncka skrev: Samtidig som jeg forstår at visse bloggere stenger kommentarfeltet, så tror jeg de taper mye på det. Bloggen blir kun "enveis", og dialogen forsvinner. Noe som er med på å holde venninne-relasjonen levende. Ved å stenge kommentarfeltet skaper bloggeren en distanse til leserne og hvis jeg hadde vært en fast leser hadde jeg mistet interessen. Som mange her har nevnt så er det faktisk flaut å kommentere på Face eller insta, mange vil jo ikke innrømme at de leser blogger, og ivertfall ikke engasjerer seg. Ja, og i dette tilfellet at folk ikke skal vite at de prøver/sliter med å få barn, noe som er fullt forståelig. Endret 2. oktober 2017 av Jolanda 7
Bambi1995 Skrevet 3. oktober 2017 #1656 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg får virkelig vondt inni meg når folk snakker dritt angående prøverørsprosessen deres. og at folk disser det med hvor åpne de er. Tenk så godt det er for andre i samme situasjon å lese om flere som har det slik. Prøverør er ganske tabu for mange å snakke om(dog mindre nå enn før) og samme med spontanaborter. Nei ass, har stor respekt for Julianne og Ulrik <3 15
marthes Skrevet 3. oktober 2017 #1657 Skrevet 3. oktober 2017 For vår del kan jeg si at pilotfrue og mannen har motsatt effekt. 2
Jordbærogfløte Skrevet 3. oktober 2017 #1658 Skrevet 3. oktober 2017 Pilotmannen har svart på spørsmål angående hans jobb. Jeg synes det er bra at han skriver på målet sitt, men synes det er vel mye skrive- og slurvefeil i innlegget. Kan jo være greit å lese en eller to ganger gjennom teksten før man publiserer? Dessuten synes jeg han ikke svarte så mye om flyskrekk. Det var jo det mange av leserne var opptatt av å få et svar på. 3
Maskopi Skrevet 3. oktober 2017 #1659 Skrevet 3. oktober 2017 Ser ut som frua kommer på svindeljegerne neste uke 1
gjest91 Skrevet 3. oktober 2017 #1660 Skrevet 3. oktober 2017 Hvem kan ha tillit til en pilot som ikke klarer feste hundene sine forsvarlig på bilturer? Med hans "høye tekniske innsikt" og konsekvensforståelse burde han i det minste klare å sikre hundene riktig under kjøring! Frua unngår konsekvent å svare på den manglende sikkerheten setene har, for hun synes de er så flotte å se på at den manglende sikkerheten tydeligvis ikke utgjør så stor fare. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå