Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. september 2017 #1621 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Milio skrev: Det er greit nok du ikke liker FrP, men Julianne skriver jo selv at hun ikke er enige i alt de står for heller. Herregud, hvis jeg skulle gått rundt i livet og ignorert alle som ikke deler mitt eget politiske ståsted hadde hverdagen fort blitt ensom. Men man kan velge bort tilfeldige bloggere, det er noe helt annet med kolleger og familie. Ikke for det, jeg sletter alle familiemedlemmer på FB som elsket Listhaug.
Gjest CecilieX Skrevet 28. september 2017 #1622 Skrevet 28. september 2017 (endret) Alle vet at pels er et kontroversielt tema. Lurer på om dette er av typen provoserende innlegg slik som hun hadde flere av tidligere før hun fant nisjen som "prøver-blogger". Dette er av typen innhold som jeg betrakter som "skyld deg selv hvis folk går bananas". Hun burde vite at dette vil sette fyr på debatten. Dessuten risikerer hun å røre opp nokså kraftige antipatier hos folk, som gjør at folk får henne i halsen. Sjakktrekk for lesertall på kort sikt, men på lang sikt vil jo hun støte folk fra seg. Litt Anne Brith vibber av dette, Endret 28. september 2017 av CecilieX
Gjest eksiltronder Skrevet 28. september 2017 #1623 Skrevet 28. september 2017 6 minutter siden, Milio skrev: Det er greit nok du ikke liker FrP, men Julianne skriver jo selv at hun ikke er enige i alt de står for heller. Herregud, hvis jeg skulle gått rundt i livet og ignorert alle som ikke deler mitt eget politiske ståsted hadde hverdagen fort blitt ensom. Det må da vitterlig være mitt valg om jeg leser bloggen eller ikke. Den nyrike oppførselen deres fikk en annen vinkling for meg da hun skrev dette innlegget, og jeg ønsker ikke å støtte oppunder slike holdninger. Ikke er jeg ensom heller
Nussepus Skrevet 28. september 2017 #1624 Skrevet 28. september 2017 Nå skal hun stenge kommentarfeltet også. Da blir jo all moroa borte. Da blir det hår, negler, spa, shopping, skryt av alle pengene de har, alt de kjøper osv osv. Og ett og annet innlegg om prøverør som ikke er så interessant for oss som har fått de ungene vi ønsket oss. 16
Ak90 Skrevet 28. september 2017 #1625 Skrevet 28. september 2017 3 timer siden, Kaktuspotte skrev: Men man kan velge bort tilfeldige bloggere, det er noe helt annet med kolleger og familie. Ikke for det, jeg sletter alle familiemedlemmer på FB som elsket Listhaug. I love kaktuspotte! Så enig, må jo markere at vi ikke er enige og jeg blir helt surrete i hode av å omgås/lese alt det de tror på og sier 😬 3
Gjest xx girl xx Skrevet 28. september 2017 #1626 Skrevet 28. september 2017 4 timer siden, Nussepus skrev: Nå skal hun stenge kommentarfeltet også. Da blir jo all moroa borte. Da blir det hår, negler, spa, shopping, skryt av alle pengene de har, alt de kjøper osv osv. Og ett og annet innlegg om prøverør som ikke er så interessant for oss som har fått de ungene vi ønsket oss. Jeg liker bloggen. Men min første tanke på dette, var at hun fikk mye pes for pelsen. I stedet for å slette de verste kommentarene, stenger hun heller kommentarfeltet. Jeg kommer ikke til å kommentere på Fb. Ikke fordi jeg skriver stygge kommentarer. Men jeg vil ikke at alle fb venner skal se hva jeg skriver.
QueRilja Skrevet 29. september 2017 #1627 Skrevet 29. september 2017 6 timer siden, Nussepus skrev: Nå skal hun stenge kommentarfeltet også. Da blir jo all moroa borte. Da blir det hår, negler, spa, shopping, skryt av alle pengene de har, alt de kjøper osv osv. Og ett og annet innlegg om prøverør som ikke er så interessant for oss som har fått de ungene vi ønsket oss. Hun har jo nå skaffet seg en assistent som skal style og gjøre bloggen freshere, og med mer fokus på klær og mote. Mulig hun har et snev av stormannsgalskap og tror hun kan hamle opp med Sophie Elise! Stengt kommentarfelt og lett gyselige antrekk... Jaja. Dette er nok nummeret før hun faller raskt, uten fallskjerm, på bloggtoppen. 13
Ultiva Skrevet 29. september 2017 #1628 Skrevet 29. september 2017 (endret) Jeg tror ikke det var smart å stenge kommentarfeltet da det er en langt høyere terskel for å kommentere med fullt navn på facebook. Da tenker jeg ikke nødvendigvis i fht frekke kommentarer, men at lesing av rosablogger først og fremst er en guilty pleasure. Julianne har vært oppsiktsvekkende flink til å kommunisere med leserne sine og jeg er redd for at hun nå har brutt dette båndet. Jeg syns også det er uheldig at hun har ansatt sin egen stylist/makeup-artist en dag i uken. Det leserne ønsker å se er tross alt hennes stil (og Julianne er tross alt makeup-artist selv) og ikke stylistens. Det blir noe veldig kunstig over det og igjen så har Julianne tatt et skritt vekk fra leserne. Jeg ønsker forøvrig også å rose Julianne da hun er veldig dyktig på å merke reklame etter regelverket 👍 Hun er et forbilde for de andre kommersielle bloggerne og viser at det slettes ikke er så komplisert som andre skal ha det til. Endret 1. oktober 2017 av Ultiva 20
Miss.Wildfox Skrevet 29. september 2017 #1629 Skrevet 29. september 2017 5 timer siden, Ultiva skrev: Jeg syns også det er uheldig at hun har ansatt sin egen stylist/makeup-artist en dag i uken. Det leserne ønsker å se er tross alt hennes stil (og Julianne er tross alt makeup-artist selv) og ikke stylistens. Det blir noe veldig kunstig over det og igjen så har Julianne tatt et skritt vekk fra leserne. Samtidig er det helt i tråd med hva hun interesserer seg for og ser opp til, Kardashiansøstrene er hennes store idol så sånn sett vil hun jo komme nærmere å leve ut den drømmen. Det ligger uten tvil mye mer selvrealisering av drømmer utover det å skrive en blogg og ha bra bilder bak dette. 4
Akj Skrevet 29. september 2017 #1631 Skrevet 29. september 2017 5 minutter siden, Jens skrev: Positiv graviditetstest på snap!! Eeeeeller eggløsningstest? 11
Gjest Kaktuspotte Skrevet 29. september 2017 #1634 Skrevet 29. september 2017 Siden alt deles så vet vi nå at Pilotfruen har eggeløsning i dag, så nå må vi vite om Ulriken har fri. Det er det viktigste her.
pøbelsara Skrevet 29. september 2017 #1635 Skrevet 29. september 2017 Og siden bloggverden nå en gang er slik den er, så vet jeg at en vilt fremmed dame og en vilt fremmed mann ikke synes noe særlig om å ha sex på kommando i så stor grad at det går utover forholdet dere - når eggløsningstester er positiv. Jeg og sånn ca 22 000 andre. Jeg vet ikke slik om vennene mine eller naboen min. Verden har blitt gal. Og jeg som gikk inn i bloggen hennes for å se hvordan hun merker reklame, det hevdes at hun er #bestiklassen til det. Jaja. 14
neiognei Skrevet 29. september 2017 #1636 Skrevet 29. september 2017 Det er en eggløsningstest ja. Eller.. En test som identifiserer de to mest fruktbare dagene. 28 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Siden alt deles så vet vi nå at Pilotfruen har eggeløsning i dag, så nå må vi vite om Ulriken har fri. Det er det viktigste her. De har vel gitt opp å bli gravid på naturlig vis, så det er ikke så farlig.:p 3
Gjest CecilieX Skrevet 29. september 2017 #1637 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, pøbelsara skrev: Og siden bloggverden nå en gang er slik den er, så vet jeg at en vilt fremmed dame og en vilt fremmed mann ikke synes noe særlig om å ha sex på kommando i så stor grad at det går utover forholdet dere - når eggløsningstester er positiv. Jeg og sånn ca 22 000 andre. Jeg vet ikke slik om vennene mine eller naboen min. Verden har blitt gal. Og jeg som gikk inn i bloggen hennes for å se hvordan hun merker reklame, det hevdes at hun er #bestiklassen til det. Jaja. Jeg har rost henne for merkingen i det siste, men må påpeke at det kun er bloggen jeg har observert. Hvordan det står til i de andre kanalene vet jeg ikke. Noen som kan bekrefte eller avkrefte?
Gjest Sirkustjukk Skrevet 29. september 2017 #1638 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har rost henne for merkingen i det siste, men må påpeke at det kun er bloggen jeg har observert. Hvordan det står til i de andre kanalene vet jeg ikke. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Veldig ryddig på snap, merker hver snutt som omtaler reklamen/sponsing👍🏻
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2017 #1639 Skrevet 29. september 2017 Jeg har ingen sympati for henne mer, den her nyrikoppførselen hennes ble for meget.
Puny Skrevet 29. september 2017 Forfatter #1640 Skrevet 29. september 2017 16 timer siden, QueRilja skrev: Hun har jo nå skaffet seg en assistent som skal style og gjøre bloggen freshere, og med mer fokus på klær og mote. Mulig hun har et snev av stormannsgalskap og tror hun kan hamle opp med Sophie Elise! Stengt kommentarfelt og lett gyselige antrekk... Jaja. Dette er nok nummeret før hun faller raskt, uten fallskjerm, på bloggtoppen. Enig, altså enten så har man interesse og teft for stil og mote, eller så har man ikke det. Det er jo totalt uinteressant å se hva en vilkårlig stylist ønsker å kle henne opp i... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå