Rosasko Skrevet 13. september 2017 #1601 Skrevet 13. september 2017 Ser ut som hun endelig er gravid 😍 Var babyklær på snap ☺️☺️ 2
Jolanda Skrevet 13. september 2017 #1602 Skrevet 13. september 2017 49 minutter siden, Rosasko skrev: Ser ut som hun endelig er gravid 😍 Var babyklær på snap ☺️☺️ De er jo under utredning nå og det er ikke mange ukene siden hun mistet så jeg tviler litt på det. Babyting og klær har de handlet flere ganger. 17
Riskrem Skrevet 13. september 2017 #1603 Skrevet 13. september 2017 Jeg lurte på det samme 😍 Det kan jo være at hun har blitt gravid helt på egenhånd selv om hun er under utredning. Men babyklærne kan også være en gave til noen da 😊 2
LadyBlaBla Skrevet 13. september 2017 #1604 Skrevet 13. september 2017 Åh, tenk om hun er gravid. Det håper jeg så inderlig! ❤️ 1
vintage Skrevet 14. september 2017 #1605 Skrevet 14. september 2017 Nå må frua dra på litt med noen sjokkerende nyheter, for nå har hun ramlet helt ned på 11. plass på bloggtoppen. 11
Puny Skrevet 14. september 2017 Forfatter #1606 Skrevet 14. september 2017 På 13.9.2017 den 9.46, Nussepus skrev: Men må alle vite så mye om prøverør da? Det finnes jo tusenvis av artikler å lese hvis man er interessert. Det er jo for spesielt interesserte vil jeg si. For at jeg skal gidde å pløye meg igjennom tørre forskningsartikler så skal jeg være veldig interessert. Jeg visste ingenting om prøverør før jeg leste bloggen hennes, men syntes det var en litt artig og lettfattelig måte å få litt informasjon om noe som angår veldig mange. 7
Jolanda Skrevet 22. september 2017 #1607 Skrevet 22. september 2017 Jeg synes det er rart at de ikke ble ferdig utredet før de begynte med første forsøk. Jeg synes også det er veldig rart at hun, som er så desperat etter å få barn, ikke har satt seg mer inn i ting. Man kan f. eks ikke utelukke endometriose kun ved UL. Jeg synes ikke det er så god reklame for Spiren. 10
Pampers Skrevet 22. september 2017 #1608 Skrevet 22. september 2017 46 minutter siden, Jolanda skrev: Jeg synes det er rart at de ikke ble ferdig utredet før de begynte med første forsøk. Jeg synes også det er veldig rart at hun, som er så desperat etter å få barn, ikke har satt seg mer inn i ting. Man kan f. eks ikke utelukke endometriose kun ved UL. Jeg synes ikke det er så god reklame for Spiren. Det er helt riktig. En venninne fikk UL og endometriose ble utelukket. Først ved kikkhullsoperasjon noen måneder senere ble det påvist likevel. 5
neiognei Skrevet 22. september 2017 #1609 Skrevet 22. september 2017 (endret) Nå har jo hun regelmessig mens, men få egg igjen, så da har de vel ikke sett behovet for å utrede endometriose så veldig nøyaktig. Hun kan jo ikke beskrive andre symptomer på endometriose. Tipper legene osv på spiren gjør som andre leger; ser på anamnesen og fokuserer på det som er problem fremfor å sjekke ut aaaaaalt som kanskje, muligens, i teorien kan være tilfelle. De vet jo liksom ca hva problemet med fertiliteten er. Men ikke hvorfor det ikke fester seg. Endret 22. september 2017 av neiognei 1
Jolanda Skrevet 22. september 2017 #1610 Skrevet 22. september 2017 (endret) 27 minutter siden, neiognei skrev: Nå har jo hun regelmessig mens, men få egg igjen, så da har de vel ikke sett behovet for å utrede endometriose så veldig nøyaktig. Hun kan jo ikke beskrive andre symptomer på endometriose. Tipper legene osv på spiren gjør som andre leger; ser på anamnesen og fokuserer på det som er problem fremfor å sjekke ut aaaaaalt som kanskje, muligens, i teorien kan være tilfelle. De vet jo liksom ca hva problemet med fertiliteten er. Men ikke hvorfor det ikke fester seg. Etter 4 mislykkede forsøk vil jeg påstå at det er vits å sjekke hva som sjekkes kan. At hun bare mister skyldes nok ikke lav AHM. Endret 22. september 2017 av Jolanda 5
missblogg Skrevet 22. september 2017 #1611 Skrevet 22. september 2017 Hun er ikke gravid. La ut innlegg i går med bilder fra ultralyd pga utredningen.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. september 2017 #1612 Skrevet 28. september 2017 (endret) Jeg skjønner jo etter hvert at jeg ikke har det minste greie på mote, for det skjørtet Pilotfrue har på i dagens innlegg synes jeg var helt grusomt. Og med den toppen til.... Endret 28. september 2017 av Kaktuspotte Feil
Puny Skrevet 28. september 2017 Forfatter #1613 Skrevet 28. september 2017 8 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg skjønner jo etter hvert at jeg ikke har det minste greie på mote, for det skjørtet Pilotfrue har på i dagens innlegg synes jeg varr helt grusomt. Og med den toppen til.... Jeg syntes generelt at stilen hennes er ganske grusom, og hun virker ofte usikker og ukomfortabel med klesvalgene sine. Men nå er kanskje jeg for gammel for dette 11
Nussepus Skrevet 28. september 2017 #1614 Skrevet 28. september 2017 Nå reklamerer hun for klær med ekte pels i tillegg. Sier jo litt om hva slags person hun er. Totalt blottet for empati iallefall. Lurer på om hun hadde satt pris på at noen flådde bikkjene hennes og brukte de på ei kåpe.... 28
Gjest eksiltronder Skrevet 28. september 2017 #1615 Skrevet 28. september 2017 Jeg har forsvart fruen og kost meg med denne bloggen, men hun mistet meg som leser da hun gikk ut med hva hun stemte og hvorfor. Når hun i tillegg reklamerer for pelsplagg så forsvinner hun jammen meg fra instagram også. *barnslig*
Snuppah00 Skrevet 28. september 2017 #1616 Skrevet 28. september 2017 2 timer siden, Nussepus skrev: Lurer på om hun hadde satt pris på at noen flådde bikkjene hennes og brukte de på ei kåpe.... Neppe. Hundene er jo barna dems. Slik som de duller og daller med hundene. Alt for penger. Kvalmt. 4
Milio Skrevet 28. september 2017 #1617 Skrevet 28. september 2017 51 minutter siden, eksiltronder skrev: Jeg har forsvart fruen og kost meg med denne bloggen, men hun mistet meg som leser da hun gikk ut med hva hun stemte og hvorfor. Når hun i tillegg reklamerer for pelsplagg så forsvinner hun jammen meg fra instagram også. *barnslig* Er du seriøs? Virkelig? 6
Gjest eksiltronder Skrevet 28. september 2017 #1618 Skrevet 28. september 2017 6 minutter siden, Milio skrev: Er du seriøs? Virkelig? Jepp. Det er ikke sammenfallende med mitt menneskesyn.
Ak90 Skrevet 28. september 2017 #1619 Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, eksiltronder skrev: Jepp. Det er ikke sammenfallende med mitt menneskesyn. Me2 7
Milio Skrevet 28. september 2017 #1620 Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, eksiltronder skrev: Jepp. Det er ikke sammenfallende med mitt menneskesyn. Det er greit nok du ikke liker FrP, men Julianne skriver jo selv at hun ikke er enige i alt de står for heller. Herregud, hvis jeg skulle gått rundt i livet og ignorert alle som ikke deler mitt eget politiske ståsted hadde hverdagen fort blitt ensom. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå