Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun godtar jo ikke at han liker bilder av andre kvinner på FB, så at han snapper andre kvinner i denne graden og i tillegg holder rundt dem, kan umulig være ok?

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, lenemor1 skrev:

Hvordan funker en sykmelding i bloggverden?

Er vel bare Janbanan som kan svare på det. Han sykemeldte Anna R

Gjest Kaktuspotte
Skrevet
6 minutter siden, TomineB skrev:

Haha...

Skrevet
1 time siden, TomineB skrev:

Janbanan 🙊🙊

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så trist å se opp se til Kardashian-søstrene.. Hun ville gjerne spist middag med dem. Hun kunne velge mellom levende eller døde. 

• Liker 14
Skrevet

Syns ikke Ulrik ser så fryktelig gammel ut som dere skal ha det til. Han har vært åpen om hårtransplantasjon, botox og at han tar vare på hud og kropp. Syns han ser bra ut. At Julianne har lagt på seg 5 kg i forbindelse med prøvingen har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Og hvorfor hadde det vært "bedre for henne å tatt en jobb mens de holder på"?? Tipper det er slitsomt nok med hormoner og prøving, venting og skuffelser gang på gang. Prøv å gi dem litt slækk. 

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, Viking-girl skrev:

Syns ikke Ulrik ser så fryktelig gammel ut som dere skal ha det til. Han har vært åpen om hårtransplantasjon, botox og at han tar vare på hud og kropp. Syns han ser bra ut. At Julianne har lagt på seg 5 kg i forbindelse med prøvingen har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Og hvorfor hadde det vært "bedre for henne å tatt en jobb mens de holder på"?? Tipper det er slitsomt nok med hormoner og prøving, venting og skuffelser gang på gang. Prøv å gi dem litt slækk. 

Smaken er som baken🙊 Synes ikke han ser dårlig ut, langt ifra. Men JEG personlig synes han ser eldre ut.

• Liker 6
Gjest Clementina
Skrevet
7 timer siden, Viking-girl skrev:

Grunnen til at jeg skrev at hun har lagt på seg fem kilo det siste året (noe hun selv har skrevet) er fordi jeg vil understreke hvor tøff denne hormonbehandlingen er. Det var i forsvar av Julianne fordi folk reagerte på hvorfor hun blogger så mye mindre nå. Jeg tror det er steintøft med hormonbehandling som gir humørsvingninger, vektøkning, tretthet osv også ender alt slitet bare med negative resultater. Det var overhodet ikke ment som kritikk og jeg skjønner ikke helt hvordan du kunne oppfatte det sånn.

Nå er vel ikke botox kjent for å få folk til å se yngre ut. De ser bare gradvis mer og mer plastikkaktige og merkelige ut. Se på Jan Thomas f eks, null mimikk igjen men han ser hverken spesielt ung eller frisk ut. Både Ulrik og Julianne er jo veldig opptatte av dette med dyre skjønnhetsbehandlinger og Botox, sikkert fordi de omgås med folk hvor overfladiskhet og mye penger er gullstandarden. Håper de begge innser hvor tullete det er med dette "Se og bli sett"-opplegget når de blir foreldre.

Skrevet
1 time siden, Clementina skrev:

Grunnen til at jeg skrev at hun har lagt på seg fem kilo det siste året (noe hun selv har skrevet) er fordi jeg vil understreke hvor tøff denne hormonbehandlingen er. Det var i forsvar av Julianne fordi folk reagerte på hvorfor hun blogger så mye mindre nå. Jeg tror det er steintøft med hormonbehandling som gir humørsvingninger, vektøkning, tretthet osv også ender alt slitet bare med negative resultater. Det var overhodet ikke ment som kritikk og jeg skjønner ikke helt hvordan du kunne oppfatte det sånn.

Nå er vel ikke botox kjent for å få folk til å se yngre ut. De ser bare gradvis mer og mer plastikkaktige og merkelige ut. Se på Jan Thomas f eks, null mimikk igjen men han ser hverken spesielt ung eller frisk ut. Både Ulrik og Julianne er jo veldig opptatte av dette med dyre skjønnhetsbehandlinger og Botox, sikkert fordi de omgås med folk hvor overfladiskhet og mye penger er gullstandarden. Håper de begge innser hvor tullete det er med dette "Se og bli sett"-opplegget når de blir foreldre.

Enig i det 👍🏼

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Viking-girl skrev:

Dette forklarte jeg i innlegget du har tatt det uthevede ut fra.

Nå går hun "bare hjemme og slenger", og da blir det veldig mange timer i døgnet hvor hjernen kan kverne på alle de vonde tankene rundt barnløsheten. Og når hun ikke har en jobb å måles på, blir det fort at hun i hvert fall selv måler seg kun på hva kroppen hennes kan og ikke kan, særskilt hva den ikke kan nå som fokuset ligger på å få barn.

Jeg har venninner som har slitt med mye av det samme som J. Og felles for dem, de har ulike fastleger og har gått hos ulike fertilitetseksperter, er at de ikke sykemeldes, evt kun sykemeldes delvis i perioder hvor det er ekstra tungt, da psyken har edsidert best av at man holder de vanlige rutinene og får tankene over på noe annet.

Ellers har jeg lite sansen for diskusjoner rundt utseende.

• Liker 13
Skrevet
17 timer siden, Maskopi skrev:

http://imgur.com/a/F38Lr

Der kom svar på alle snappene :fnise:

Hjelpe seg.

16 timer siden, Viking-girl skrev:

Jeg synes ikke mannen ser ikke ut i måneskinn, men nå er det ikke jeg som er sammen med ham.

Skrevet
20 minutter siden, O.G. skrev:

Hjelpe seg.

Jeg synes ikke mannen ser ikke ut i måneskinn, men nå er det ikke jeg som er sammen med ham.

Synes han er kjekk jeg da 

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, O.G. skrev:

Hjelpe seg.

Synes han ser gammel ut og akt for stram i ansiktet. Ref siste bilde Pilotfrue la ut på Instagram 

Annonse
Skrevet

Blir vel ett nytt utbytte om en 6-8 års tid som disse mannfolkene bruker å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, smalls skrev:

Synes han er kjekk jeg da 

Det har du lov til.

Skrevet

Han ser bedre ut i virkeligheten, altså! Hun også, for så vidt.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rubella skrev:

Han ser bedre ut i virkeligheten, altså! Hun også, for så vidt.

Egentlig ikke. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror han bruker filter( på snap). Ser veldig sånn ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...